• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : عرفان به هيئت مي رود (3)
  • نظرات : 1 خصوصي ، 16 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     

    سلام به نكته خوبي اشاره كردي

    وقت كردي يه سري هم به ما بزن .

    خدايا من شاکي‌ام



    من شکايت دارم، از خودم از نفسم، از قلبم ، از شيطون، از چشمام، من از همه شاکي‌ام



    من از نفسم شکايت دارم، از اين موجودي که همش به من دستور مي‌ده سراغ بدي‌ها برم، وقتي مي‌خواد خطا کنه از همه سبقت مي‌گيره، همه‌ي حرصش به گناهه، دائم کاري مي‌کنه تو رو ناراحت کنه، اي خدااااا اين نفس من به جاده‌ي هلاکت کشونده، کاري کرده من پيش تو بي ارزش و خوار از بين برم، مريضي‌هاي فراوون، آرزوهاي بلند، با کمي سختي صداي ناله‌ي اين نفس به شکايت بلند مي‌شه و کمي که روزگارش خوش مي‌شه ديگه به کسي محل نمي‌ذاره، ميلش دنبال بازي و حواس‌پرتيه، سرشار از اشتباه و ندانم کاري، براي گناه کردن عجله داره ولي به توبه کردن که مي‌رسه امروز و فردا مي‌کنه.



    خدايا من شاکي‌ام از اين دشمني گمراهم مي‌کنه و از اين شيطوني که از راه به درم مي‌کنه، سينه‌مو با وسوسه پرکرده و قلبمو با وهم و خيالات احاطه کرده، من از اين شيطون شکايت دارم که دنيا رو به چشمم قشنگ نشون ميده و فقط موقع هواپرستي منو کمک مي‌کنه، وقتي‌ام که مي‌خوام يه کار خوبي بکنم که اطاعت تو باشه بين من و اون کار خوب فاصله مي‌اندازه.



    خدايا ... من از اين قلبي که مثل سنگ سفت شده شکايت دارم، از اين قلبي که دائم با وسوسه اين ور و اون ور مي‌شه، از اين قلب زنگ زده و قفل شده.



    خدايا من از چشمام‌ هم شاکي‌ام، اين چشايي که ديگه از تو نمي‌ترسن، مثل دو تا چشمه خشک شدن و نمي‌تونن گريه کنن، دو تا چشمي که دائم دنبال چريدنن.



    خدايا من ديگه نيرو ندارم ديگه توانايي جنگيدن با اينارو ندارم، مگه تو ياري کني.



    خدايا اگه تو منو نگه نداري من از دست بدبختي‌هاي دنيا هيچ راه نجاتي ندارم.



    خدايا تو رو به حکمت بلندت و به خواسته‌ت که نافذه قسم مي‌دم کاري کني من فقط جايي باشم که احسان تو اون‌جاست، خدايا منو هدف فتنه‌ها قرار نده، خدايا کمکم کن تا بر دشمن غلبه کنم. روي رسوايي‌ها و عيب‌هام پرده بکش، از بلاها نگهم دار و از گناه حفظم کن. خدايا تو رو به رأفت و رحمتت قسم.


    يعني چي داداش حامد ، به زمان فکر کنم؟

    خوب يه کم توضيح بده ديگه

    وبلاگ خوبي داري از تجربه هايت به من هم ياد بده

    موفق باشي

    الان تو وضعيت بدي گرفتار شدم كه ادامه راه رو خيلي برام سخت مي كنه

    به قول يه بنده خدايي بايد خيلي مواظب باشم


    چون نتيجه اين پرسش ها يا من رو كامل به اين ور خط مي رسونه يا اون ور خط


    كاش يكي پيدا مي شد جواب بده پس اين همه عالم نماي پر ادعا به چه دردي مي خورن؟

    اعوذ بالله من الشيطان الرجيم و النفس الاماره...

    بسم الله النور...

    السلام عليكم...

    http://lovergod14loversand.parsiblog.com/403850.htm انقلابي واقعي مومن ذوب شده در ولايت...باور كنيد باور كنيد مطالعه نكنيد...از دست خواهيد داد...حتماً مطالعه كنيد...حتماً...

    يا حق با حق تا حق...

    سلام

    تبريك ميگم بخاطر انتخاب شايسته نوشته شما .

    چرا آدرس من رو اينطور نوشت؟از دست اين پارسي بلاگ

    سلام

    اين تحليلي كه شما فرموديد شايد شامل خيلي از هيئات بشه!اما همه ي اونها رو در بر نمي گيره....بخصوص در اين چند ساله كه اون تب مداحيها و... رو به افول گذاشته!مردم با صداي يه مداح جذب ميسن ولي بعد خودشون دنبال كسب معرفت ميرن

    اسمش را بگذارم تقدير يا يك امتحان تازه يا هر چيز ديگر به خير و نيكي ياد مي كنم از جوانه اي كه در كوير دلم سربرآورده است


    و آرام آرام رشد پر از خجالت و حيايش را با چشم هاي تازه گشوده ام مي بينم و برايش دعا مي كنم

    بسم الله النور...

    السلام عليکم...

    بعد از آدم(ع) و حوا(س) چه کرده ايم...؟؟؟حتماً مطالعه بفرمائيد...

    http://lovergod14loversand.parsiblog.com/400096.htm

    يا حق با حق تا حق...

    سلام وب جالبي داري
    تونستي يه سري هم به من بزن و نظرت رو هم بده

    يك مداح يا يك جوان ظاهرالصلاح با قيافه غلط‌انداز مي‌تواند به راحتي عده‌اي خام ناپخته را گرفتار خود كند و ضمن ارضاي حس "خود‌كم‌بيني" و نياز به توجه ديگران ، براي خود گروه و فرقه‌اي نيز راه بياندازد و دور از مسجد و روحانيت تا هرجا كه بخواهد و بتواند پيش‌رود.

    و مگر نه اينکه برخي با لباس مقدس روحانيت و در مکان آسماني مسجد چنين کردند؟ حال که چه؟ بايد ترک مسجد گفت؟يا بايد آنها را اصلاح کرد؟

    علائم اين حركت‌ها را مي‌توان با كمي دقت دريافت. در اين‌گونه محافل، مردم گرد علم و عالم نيستند بل‌كه مريد يك‌شخص هستند كه از سواد و معرفت تهي است؛ در همين حال نسبت به ساير مسلمانان و حركت‌هاي جمعي آنان تك‌رو به شمار مي‌آيند.

    همچنين آنان با حرف‌هاي پوچ و غيركارشناسي در پي رسيدن به كمالات آن چناني و معجزات و كرامات دست نيافتني هستند كه البته براي آن زحمتي درخور نمي‌كشند! همين افراد به مرور زمان در انجام واجبات و ترك محرمات، سهل انگاري مي‌كنند.

    آقاي برادر خوب است هيات پناهگاه امن خويش را مساجد قرار دهند که در خيلي از محافل چنين است اما

    آنگونه علم و عالم مي گويي و آب از گوشه لبان مبارک جاري و ساري مي شود که ايمان آورديم همه امامان جماعت ما مرجع تقليديند و ما تا به حال قصور نموده ايم از پا بوسيشان.

    برادر اين دو قشر دو بال يک پرنده اند که يکي به تنهايي به اوج نخواهد رسيد.

    اگر فرموده مرجع عاليقدر شيعه و رهبر فرزانه انقلاب را رد نفرمائيد و حاشيه بر عروه نداشته باشيد 2 سال پيش فرمودند يک مداح گاهي با چند دقيقه مداحي کار يک منبر کامل را انجام مي دهد.(البته اگر با خط کش شما اين حرف غلو آميز است بفرمائيد خدمت آقا تذکر دهيم.)

    گروه‌هايي از اين دست به فهم‌هاي ظاهري از دين اكتفا مي كنند تا هم خود را از نياز به مرجعيت و روحانيت رها كنند و هم رفتارهايشان را با ظاهري ديني موجه نشان دهند و درست در جايي كه با منطق و استدلال روبرو مي‌شوند با ظاهري عقل‌گرايانه از پذيرفتن بديهيات طفره مي روند و براي مسلّمات، دليل مي خواهند.

    نيكو است يك گام مانده به آخر، نگاهي به حركات و سكنات برخي هيئتي‌ها بياندازيم : اختصاص بيشتر وقت به مداحي، استفاده نكردن از سخن‌ران روحاني يا دعوت از افراد غيركارشناس، قرائت اشعار غلوآميز و تهي، تكيه بر شعارهاي ديوانه‌نما و بي‌تكليفي، تكرار اذكار بدون ارايه معارف، روضه‌ها و تاريخ غلط و دور از شأن اهل‌بيت (عليهم السلام)،‌ آهنگ‌هاي كوچه‌بازاري و سينه‌زني با ريتم‌هاي مضحك مثل صداي پوتين در رژه! حركت‌هاي موزون سماع‌گونه و جست‌وخيزهاي توهم‌زا، ناآشنايي با احكام عملي و تكليف شرعي، كوتاهي در انجام عبادات سياسي مثل تماز جمعه، دوري از قرآن و تفسير، مطالعه نكردن و عدم مشاركت در پيش‌آمدهاي سياسي و اجتماعي،‌ آگاهي نداشتن از مسايل روز جهان اسلام و توطئه دشمنان. اين‌ها را داشته باشيد تا بخش بعد!

    احياكنندگان شب و رادمردان روز هرگز از غم مردم جدا نيستند و خدمت به بندگان خدا را توفيق حق مي‌دانند اما مقدس‌نماهاي شيطان صفت، در پي سوار شدن بر گرده مردم و گمراه كردن آن‌ها به نام دين هستند.

    مكتب شيعه داراي دعاها و مناجات بلند و پرمغزي است كه در تاريخ انسان‌هاي بزرگي ساخته است؛

    در پايان درخواست مي کنم اعلام بفرمائيد دهه سوم کجا منبر داريد تا جهت تلمذ خدمت برسيم و حتما از مادحين حاضر در جمع امتحان کتبي و شفاهي بگيريد تا خدايي ناکرده ناآشنايي با احكام عملي و تكليف شرعي آنها گريبان گير خاطرتان نگردد.

    راستي در همان نماز جمعه اي که دوستان مداح نماي شما شرکت نمي کنند و شما و همه مردم شهيد پرور شهرتون حضور ميليوني داريد به عنوان شعار هميشه شما را به رعايت تقوا دعوت مي کنند. بد نيست جهت تفنن يکبار بر اين دعوت لبيک بگوئيد.

    خاک پاي دوستداران فرزندان حضرت ناموس الکبري، فاطمه زهرا سلام الله عليها

    سلام آقاي برادر

    لطف بفرماييد از مرکب پياده شويد با هم قدم بزنيم

    اگر به واقع مقصد و هدفتان ياري رساندن به محفل اکرام به ارزشهاي الهي است اين راه که مي روي به ...

    آقاي برادر بيا با هم متن خطبه تان را مرور کنيم

    اكنون وقت آن رسيده كه برويم سر اصل مطلب!

    در مسجد محوريت با امام جماعت است و مكان مسجد، مقدس و خانه خدا است . مسجد با رسميت و اعلام عمومي تأسيس مي‌شود و مؤمنان دست كم روزي سه بار در آن گردهم مي‌آيند. مسجد محل تبليغ دين آموزش قرآن و معارف و نيز همايش سياسي اجتماعي مسلمانان است و هيئت امناي آن معمولا از معتمدين محل هستند

    مگر مردم هياتي ما از اراذل محله ... هستند. مگر محفل ذکر اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام محل مقدس و محل نزول رحمت الهي نيست.مگر نه اينکه محفل ياد ائمه اطهار محفل عبادت است؟؟؟ شما که مدعي مطالعه هستيد برادر.

    نيکوست بدانيد من به عنوان يک هياتي متعصب به گوشه عباي مخملينم بر نخورده است بل به عنوان يک کارشناس علوم حديث يا نه يک دلسوز بر آن شدم تا دلسوزيهايتان را به نقد بنشينم.

       1   2      >