• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : از فضل پدر تو را چه حاصل؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 5 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ميلاد 

    چقدر بي ادبي و بي ناموسي

    بسه ديگه خسته شديم از اين منطق سبز

    شما حتي تحمل انتقادم ندارين بي ...

    اقا جواد فكر كنم رفتار هاي اخير نمايان همه چيز باشه

    اقاي بصير شما ديگه دم از حق و عدالت نزنيد

    حق از نظر منطق شما يعني اموال مردم نابود كردن و ...

    جمع كنيد بابا

    اين مملكت و اين خاك ايران و جووناش دلير

    (اي دشمن حق ما دلير وحق پرستيم

    برگرد تا سر بند يا زهرا نبستم)

    + جواد 
    بعد از واقعه 11 سپتامبر جرج بوش گفته بود هر كس با ما نيست با تروريستها است . امروز در ايران هم همين مطلب رايج است . هر كس با احمدي نژاد نيست و كوچكترين انتقادي داشته باشد كافر است . همه نيرو هاي انقلاب كافر شده اند . ( علي مطهري دكتر بهشتي كروبي موسوي هاشمي و سيد حسن خميني و... ) فقط خامنه اي و احمدي نژاد مسلمان و انقلابي هستن و لاغير .
    + بصير 

    امروز اولين باري است كه به وبلاگ شما اتفاقي سر زدم. متاسفم كه علاقه شخصي شما به يك فرد شما را از حق گويي و حق شنوي باز داشته است كه البته دليل هم دارد. به قول معصوم عليه السلام: حب الشي يعمي و يصم

    اما نمي دانم چرا اين كري و كوري شما به حدي است كه حتي توان تحمل سخنان حق ديگران را نيز نداريدو با اهانت و تهمت ميخواهيد همه را به مسلخ كيش خود ببريد. امثال علي مطهري ها نشان دادند كه هميشه مدافع حق هستند و اشخاص را بر اساس معيار حق ميسنجند نه حق را بر اساس اشخاص. علي مطهري نيز مانند امثال بنده در انتخابات نهم به م.ا.ن راي داديم چون سخنان او را كاملا منطبق بر حق ميديديم اما وقتي 4 سال عملكرد را ديديم فهميديم كه سخنان حق در عملكرد محلي از اعراب ندارد بلكه تنها يك موج سواري مقطعي بوده است. اين امر اصلا با مغالطه جنابعالي مبني بر سياستمدار نبودن نيز ارتباطي ندارد چه آنكه با اين سخن حضرتعالي حضرت علي نيز زير سؤال است و به قول شما سياستمدار نيست!!! چون امثال شريح قاضي و عثمان بن حنيف و حاكم اهواز را در حكومت خود تآييدو به كار گماشت و سپس با بروز خلاف كاري توسط آنها ايشان را به آن شيوه مفتضح كرد. شما مثل اينكه فراموش كرده ايد كه انسانهادر شرع مقدس مامور به ظاهر هستند نه غيبگويي و پيشگويي نسبت به آينده كسي كه در آن مقطع، عملكردي از او نديده اند . در چنين حالتي تنها معيار قضاوت در مورد افراد تمركز و توجه به سخنان و كلام گفتاري اوست.

    پس آفرين و هزاران آفرين بر اشخاصي چون مطهري ها كه شجاعانه و بدون تمسك به بهانه هايي همچون ترس از آبروريزي ناشي از برگشتن از سخن خويش نسبت به يك شخص، با همان جسارت قبلي كه در حمايت از مواضع يك فرد ابراز داشته اند؛ هم اينك بر عليه عملكرد ناصواب همان شخص اعلام موضع و انزجار ميكنند. به فرموده حضرت علي عليه السلام: نحن ابناء الدليل نميل حيث يميل

    (ضمنا گندكاريهاي اين آقاي دكتر هم كه تمامي ندارد و هر روز برگ زرين!!! ديگري از آنها رو ميشود!! پس شما نيز تا دير نشده دست از تعصبات كور برداريد و از اين اقدامات ناصواب؛ تبري بجوييد)

    پاسخ

    لطفا يك بار ديگر با انصاف اين متن را بخوان و دوباره نظر بده. از كجا فهميدي من به احمدي نژاد علاقه دارم آن هم كور كننده. نقدهاي خود من به ايشان در وبلاگ هست. من نگفتم مطهري ناحق گفته گفتم به جا و سياست مدارانه نيست. به نظر من كه احمدي نژاد در طول اين سالها فرقي نكرده و همان آدم غير معصوم با همان اشتباهات كاري و فكري هست و البته اگر باز هم كانديدا مي شد باز هم به او راي مي دادم. من در انتخابات رياست جمهوري واقع گرا هستم نه ايده‌آل چون امكان ندارد. بي ترديد اگر احمدي نژاد از خط مستقيم منحرف شود به دست ملت و رهبر عزل مي شود مثل بني صدر . البته فعلا اين موسوي است كه خار ملت شد و همه سوابقش را به باد داد. ضمنا شما و آقاي مطهري كمي هم به نظرات ديگران من جمله رهبر معظم دقت لازم را مبذول فرماييد.
    + مسعود 
    متأسفم از اينكه بعد يوم تبلي السرائري كه بر جمهوري اسلامي گذشته و اين همه كثافت و رذالت و معصيتي بر جاي مانده، هنوز چشم برخي از نخبه نمايان ما باز نشده است. راست مي گويد آقاي خامنه اي كه نخبگان در اين انتخابات مردود شدند (البته او از لفظ خواص استفاده كرد). اي كاش يكي از آن اتاق هاي 209 هم دست ما بود تا شما عزيزان را اندكي به تأملات تنهايي واداريم، شايد باور كنيد كه اگر هم به فرض محال نظام اسلامي به گفته رهبر عظيم الشأنش اهل خيانت در آراي مردم نيست، ايادي اش عجيب اهل جرح و قتل و تجاوز به دختر و پسر اين ملت اند. البته مي دانم كه به راحتي همه قراين و شواهد اين حقايق تلخ را مانند تمام قراين و شواهد كودتاي شرم آور 22 خرداد،‏ ناديده خواهي گرفت و پيش خود خواهي گفت اينها حرفهاي بي بي سي و صداي آمريكا و كوفت و زهرمارهاي ديگر است. ختم الله علي قلوبكم و سمعكم و علي ابصاركم غشاوه!
    پاسخ

    كاش همان اول مير حسين و كروبي را به آن بازداشتگاه كهريزك مي بردند تا آن عقده اي ها بلايي سرشان بياورند كه حرف زدن يادشون بره چه برسه به دروغ گفتن. واقعا از تسامح نظام در برابر اين رجاله ها متعجبم. بي چاره جوانان مردم كه بي گناه كشته شدن.
    آقاي جريان شناس قرار بود اين جلسات گعده را منظم برگزار کني لااقل يک کم بخنديم!!
    نديدي يک مدته تحليل هام ضعيف شده؟ جلسه بذار اخوي