• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : برسر'حوزه قم'چه آمده است؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3      >
     
    + بي نام و نشان 

    مسعود گرامي

    همه خانواده هاي معزز شهدا نورچشم مردم و نظام اسلامي هستند.

    ادبيات نوشتاري بنده و اکثر قريب به اتفاق دوستداران (( اسلام ناب محمدي )) همين ادبيات است.

    اما اگر سير تعاملات اجتماعي طيف منتسب به سبز را از سالهاي قبل تا اين اتفاقات اخير دنبال نمائيد ملاحظه مي کنيد که با اسلحه قلم براي بيان سخيفترين توهين ها از زيباترين کلمات استفاده کرده اند.

    (( آزادي ، جامعه مدني ، دموکراسي ، . . . ))

    و در پشت پرده (( طرح فتح مرحله به مرحله سنگرهاي نظام ، طرح عبور از ولايت فقيه ، طرح حذف انديشه هاي امام خميني ، . . . ))

    را دنبال مي كرده اند.

    اگر سير كامنتهاي بنده را تأملي كوتاه بفرمائيد متوجه مي شويد كه جملاتي كه در آن استفاده شده است در يك پريود زماني دوماهه مواضعي دارد كه رو به تندي است. ( البته مضمون دلايل مطرح شده بنده همگي مستند و قابل استدلال عقلي و نقلي است )

    هدف بنده از شيوه نوشتار بررسي آستانه تحمل يكي از دوستاني بود كه شديداً به وضعيت موجود معترض بود و به نظر خودش همه دلايلش نيز صحيح مي نمود.

    به هرحال همه ما يك ملتيم و بايد با همفكري هم مشكلات و كاستي هاي موجود را كشف كنيم ، آنرا تذكر دهيم و در جهت برطرف كردن آنها كوشش كنيم.

    توفيق روز افزون همه ملت سرافراز ايران را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

    + مسعود 
    نمي دانم اين بي نام و نشان آخري همان بي نام و نشان اولي هست يا نه. اما اگر نتيجه ي بحث و جدل چنين تغيير ادبياتي در ايشان باشد،‏ بايد خدا را شكر كرد! والله ما هم بيشتر از اين آقاحامد خانواده ي شهدا هستيم. ما رو هم تحويل بگيريد!
    پاسخ

    مسعود جان گذشته از همه اين حرف‏ها از ته دل مي گم ما ارادت داريم. (ربطي به بحث ها نداردها)
    + ع.م. 

    از آقاي بي نام و نشان خيلي متشكّرام كه اينقدر منطقي و با سند و

    دليل و همچنين باحوصله پاسخ ميدن.

    .

    + ع.مصفّا 

    از ع.م. به گل آقا

    نه جناب گل آقا .من خدا و امام و همه چيزم سيد علي نيست.من توفيق چشيدن طعم شيفتگي ايشان رو ندارم اما چون خداي يگانه ي من و امامان معصوم و حقيقت طلبم، به من دستور داده اند كه از ولي فقيه زمان خودم پيروي كنم، پيرو و مطيع ايشانم، پيرو و نه عاشق.در مورد آيت ا...منتظري هم: ايشون از مهدي هاشمي حمايت ميكرده اند و در دين من، دفاع از مفسد (و مثلا مخالفت با اعدام منافق ها) بي معني و مردوده.

    + بي نام و نشان 

    جناب گل آقا با سلام

    اي كاش شما و كساني كه از سر خيرخواهي و بدون چشم داشت منافع دنيايي مشكلات نظام را يادآور مي شويد و آنرا با ركيك ترين كلمات طي چند سال قبل و بخصوص طي اين يكسال اخير بصورت چماق بر سر كساني كه درد دين و وطن دارند مي كوبيد مقداري با مطالعه صحبت مي كرديد و فرصت به اين گرانبهايي كه پس از انتخابات بدست آمده بود را با توهمات پوچ و هيجانات كاذب و جنجال آفريني به هتاكي به نواميس فكري و اعتقادي مردم نمي كشيديد.

    استاندارد ادبياتي جريان معترض را هم كه بارها عرض كردم يكي از استراتژي هاي اصلي راهبرد اهداف عناصر پشت پرده اين جريان است و بازهم بر آن تأكيد مي كنم.

    اما درمورد ادبياتي كه من و خيلي از كساني كه با شما تعامل فكري نوشتاري داريم خدمت شما عرض كنم انتخاب اين سبك ادبيات تعاملي با شما به اين جهت بود كه متوجه شويد كه بيان جملات و كلمات ادبي ركيك كه ماههاست از آن به عنوان حربه اعتراضي استفاده ميكنيد چقدر سخيف و زننده است.

    بنابراين به عنوان يك هموطن ناچيز از خيل عظيم ملت ايران از شما ( اگر در ايران زندگي مي كنيد و در خط جريان معاند نظام قرار نداريد و اگر از خانواده محترم شهدا هستيد ) خواهش مي كنم كه در اين فضاي غبار آلود ناشي از هيجانات كاذب ضمن حفظ آرامش سعي كنيد در چارچوب اصول نظام حركت كنيد و اين فرصت سوخته را با تلاش بي وقفه در آينده اي نه چندان دور مجدداً احياء نمائيد.

    من يك نمونه از جرياناتي را كه براين موج معترض سوار است و از آن در جهت عقده گشايي 30 ساله از اين انقلاب استفاده مي کند برايتان با سند و مدرک و مأخذ قرار دادم اما متأسفانه شما بدون اينکه آنرا بررسي نمائيد کنار گذاشتيد.

    از اين دست مدارك بسيار زياد است و اگر مصلحت امنيتي نظام در ميان نبود به سادگي مي شد آنهارا در اختيار دوستان قرار داد تا باعث روشنتر شدن اين فضاي غبار آلود شود.

    اشكالاتي هم كه شما به اين نظام وارد ميكند و همه را به شخص واحدي نسبت ميدهيد ، بسياري از آنها وارد است و مورد اشكال ماهم هست اما علت يابي آن به عواملي مربوط ميشود كه در بازه زماني 4 سال نميتوان آنرا بررسي كرد و اين فرصتي كه خدمت شما عرض كردم در اثر هيجانات كاذب به هدر رفت همان مجال مناسب براي پرداختن به اين اشكالات در چارچوب يك تشكل قوي با پشتوانه حداقل 13 ميليون رأي بود.

    اما اگر شما در خارج از اين مملكت ساكن هستيد و جزء هموطناني هستيد كه يا منافع خود را از دست داده ايد يا در اين انقلاب دچار خسارت شده ايد عرض كنم باوجود 30 سال هياهو و جنگ و فشار با تمام امكانات نرم افزاري و سخت افزاري تمام قدرتهاي پوچ دنيا ، اين ملت غيور تحت حمايت حضرت باريتعالي ثابت و استوار در مسير اصول اعتقاديش يعني استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي ايستاده است و به لطف حق همه مشكلاتي را هم كه با آن دست و پنجه نرم مي كند حل خواهد كرد.

    نشانه هاي اميد و موفقيت بسيارند و ما فقط بايد با تلاش و كوشش و انديشه درست آنرا احياء نموده و به بار بنشانيم.

    و در پايان يك توصيه دوستانه : سعي كنيد اگر حرفي براي مطرح كردن داريد آنرا با هيجان غيراصولي به حاشيه نكشانيد تا ديگران نتوانند بر روي اين هيجان لجام گسيخته اميال خود را استوار كنند.

    چون طي اين مدتي كه نمودار آستانه تحملتان را بررسي مي كردم متوجه شدم كه با وجود همه آرمانهاي مثبتي كه در ذهن شما موج مي زند اما يك برنامه مشخص براي بيان خواسته هاي خود بطوريكه طرف مقابل شما را به انفعال وادار نكند ، وجود ندارد.

    در پايان براي همه هموطناني كه صادقانه براي اين مرز و بوم دلسوزي مي كنند آرزوي توفيق دارم.

    ياعلي

    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    مي گم تو خيلي بي ادب و بي تربيت هستي ، ببينم تو احيانا از اين افغاني ها يا عربهاي آواره اي كه به كشور ما آمده اند و نان يا مفت اين مملكت را مي خورند و هار شده اند نيستي ؟ اصلا اهل خجالت كشيدن نيستي .

    تف به روي بي غيرت خودت بيايد آشغال مفتخور . به خاطر يك حلب روغن و يك كيسه برنج و نمي دانم همين تكه استخواني را كه جلوي شما مزدوران بي غيرت مي اندازند به همه فحش مي دهي و توهين مي كني . تف به روي شما چماقدارهاي بي غيرت بكنند كه با چوب و چماق به زنها و دخترها حمله مي كنيد . ببينم تو كه به قول خودت خيلي آدم كامپيوتري و انفورماتيكي هستي و كليپ و فيلم و صحنه هايي را كه هيچ كس نديده تو توانسته اي ببيني ، صحنه كشته شدن هموطنانمان را ديده اي ؟ صحنه كتك خوردن زنان و دختران توسط لباس شخصي ها و بسيجي هاي گردن كلفت را ديده اي ؟ اينها صحنه هاي بي غيرتي همقطارانت هست . تف به رويتان با اين بي غيرتي .

    پاسخ

    اين آخرين متن يك آخرت فروخته است كه ملاحظه مي فرماييد. قبلا هشدار داده بودم!
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به مسعود و گل مزبله ( گل آقا )

    (( به جاي گشتن توي پستوهاي سايتهاي آمريكايي و اسرائيلي،‏ گوشتان را باز كنيد و فرياد واضح،‏ علني و آشكار مردم را بشنويد. ))

    چيه باسواتا ( نه باسوادا ) كم آوريدين.

    با اين همه سوادتون كم آوردين.

    ميخواين ترجمه اش رو هم براتون بذارم؟

    گل باقلالي بوي سوختن از دور و برت به مشام نميرسه؟

    نگفتم نذاريد كار به اونجا برسه؟

    تو كشور اسلامي نمازخون ظهر عاشورا رو سنگ بارون ميكنين؟

    توي ظهر عاشورا كف و سوت مي زنين؟

    آي تف به روي بي غيرتتون بياد.

    شوخي شوخي با خون حسين شوخي؟

    تازه هنوز سيد علي هيچي نگفته.

    چه شود!!

    + گل آقا 

    از گل آقا به ع.م

    جناب ع.م اگر تو هم مثل اين بي نام و نشان بي سواد و بي تربيت به ما فحش نمي دهي در جواب به تو بگويم تو اصلا از مسئله آيت الله منتظري اطلاع داري كه همينطور حرف مي زني ؟ آيت الله منتظري در سالهاي اول انقلاب ، فرزندش شهيد محمد منتظري توسط منافقين و ضدانقلابيون به شهادت رسيد . اما علي رغم اين موضوع ، ايشان با اعدام فله اي و بي حساب و كتاب همين ضدانقلابيون و منافقين مخالفت كرد و آن را غير انساني مي دانست . و به همين دليل او را شيخ ساده لوح ناميدند . همين امر باعث شد كه ايشان عطاي خلافت و رياست را به لقايش ببخشد .حضرت امام همواره به ايشان علاقه داشتند و ايشان از بهترين شاگردان خود امام بودند . اما ، امان از وسوسه هاي وسواس خناس و تفرقه اندازان كه بين اين دو عالم و فقيه بزرگ و اين استاد و شاگرد فاصله انداختند .

    اينكه مي گويي خدا و امام بعضي ها ، خدا و امام ديگري است . بله خداي ما ، خداي يگانه و يكتاست و هيچ شريك و همتايي ندارد . مثل و مانند ندارد . و امام ما ، سيد و سالار شهيدان ، ابا عبدالله است كه در برابر يزيد و حكومت ظلم و جور و ستم قيام كرد و ذلت را نپذيرفت . در برابر حكومت مستبد يزيدي كه به مردم قبولانده بود كه حكومت از آن ماست و ما اين حكومت را از خدا گرفته ايم و ولايت ما ولايت از جانب خداست . گويي خدا را رو در رو ملاقات كرده اند و حكومت و ولايت را از او گرفته اند . اين است خداي ما و امام ما .

    اما شما خدايتان و امامتان و دنيايتان و آخرتتان و به قول بي نام و نشان جانتان و عشقتان و نفستان و ...... همه سيد علي است .

    پاسخ

    نه بابا انگار يه چيزايي حاليته؟ ببينم دفاع از مهدي هاشمي قاتل يادت رفت نه؟
    + گل آقا 

    ببينم حامد تو خودت شمرده اي چند بار کلمه توهم را بکار برده اي . اين بي نام و نشان هر جا کم مي آورد فحش مي دهد و تو هم هرجا حرفي براي گفتن نداري مي گويي توهم . توهم يعني چي ؟

    پاسخ

    هيچي تو خودت و اذيت نکن!
    + مسعود 

    به جاي گشتن توي پستوهاي سايتهاي آمريكايي و اسرائيلي،‏ گوشتان را باز كنيد و فرياد واضح،‏ علني و آشكار مردم را بشنويد. جنبش سبز نه به حمايت خارجي ها اهميتي مي دهد و نه به عدم حمايت آنها. به بنده و امثال بنده هم هيچ ربطي ندارد كه فلان بنياد و بهمان نهاد در فلان سوراخ آمريكا چه بلغور مي كنند.

    انتخاباتي برگزار شده، در آن تقلب شده، اعتراضي به پا شده، به اعتراض توجه نشده،‏ مطالبات راديكال تر شده و فضاي امروز به وجود آمده است. اگر بي خردي حاكميت ادامه پيدا كند،‏ وضع از اين هم دردناك تر مي شود. به جاي زور زدن و آسمان و ريسمان بافتن براي اتصال جنبش اصيل مردمي و سبز ايران و تكرار اشتباه عمال رژيم گذشته كه تا آخرين روزها انقلاب ايران را توطئه ي بي بي سي و بعد از آن، نتيجه ي كنفرانس گوادالوپ مي دانستند،‏ واقعيت را بپذيريد. اگر گوشهايتان كر و چشمهايتان كور نبود،‏ به جاي گشتن در سوراخ سنبه هاي آمريكا،‏ 17 بيانيه موسوي و 13 سال سخنراني هاي خاتمي و كروبي را مي خوانديد و بر اساس آنها قضاوت مي كرديد. ولي چه كنم كه صم و بكم عمي ايد و اكثرتان لايرجعون و لا يعقلون.

    پاسخ

    قبلا هم گفتم درد توهم درمان ندارد. كسي كه نمي فهمد 24 از 13 بزرگ تر است و چند هزار نفر تشييع جنازه آقاي منتظري را مليوني مي بيند و اعتراض ميدان آزادي را سه مليوني و خشم ملت را در راهپيمايي نمي بيند ،‏قابل درمان نيست و البته مشكلي هم نيست چون همين توهم باعث شكست مي شود . يك روز عليه اسلاميت تاختند امروز هم عليه جمهوريت.
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به مسعود و گل مزبله ( گل آقا )


    ما بي سواد ، ما مثل مجلس ، قوه قضائيه ، خبرگان رهبري ، ادارات ، بازار ، شوراي نگهبان ، بسيج ، سپاه ، ارتش ، زمين ، زمان . . .

    ببعي و هيچي حاليمون نميشه.

    شما هتاکان به امام حسين که خيلي با سواد و فهميده و نخبگان جامعه ما هستيد يه سري به اين آدرس که پائين گذاشتم بزنيد:


    http://www.brookings.edu/events/2009/0623_iran_strategy.aspx

    اين سايت رسمي طراحي تفکر استراتژيک حزب دموکرات داداش اوباما و دوستان آمريکايي است.
    شما که با سواديد براي ما ترجمه کنيد:

    Which Path to Persia? Options for a New American Strategy Toward Iran<\/h1>يعني چي؟

    تاريخ انتشار طرح اوليه 164 صفحه اي: 10/6/2009 يعني دو روز قبل از انتخابات.

    تاريخ انتشار نشست اول نتيجه گيري: 63 صفحه اي: 13 روز بعد: 23/6/2009 يعني: 11 روز بعد از انتخابات.

    فيلمش هم موجوده. لطف کنين خدماتتون رو به اين دوستان حامي انقلاب و امام و شهدا ببينيد. شادي اونا رو در پيش رفتن طرح هاشون مشاهده نمائيد.
    بازم بيايين هلهله روز عاشورا راه بندازين.

    البته اگه بينشي موجود باشه.

    منتظر مدارک بعدي باشيد.
    دوستان به هرجا که ميتونن مخابره کنن.

    + مسعود 

    حامد خان عزيز،‏ اگر منظور از نامه امام به آيت الله منتظري،‏ همان نامه 8/1 است،‏ اتفاقاً‏ دوستان و فرماندهان و اربابان شما بيست سال ماست مالي اش كردند. امام گفته بود حوزه،‏ مردم و نظام بايد از آيت الله منتظري گرما بگيرند. ديديم چطور گرفتند!

    اما صحبت هاي بي نام نشان كاملاً‏ اثبات كننده تمام ادعاهايي است كه جنبش سبز امروز و اصلاح طلبان ديروز فرياد زده و در موردشان هشدار داده اند. من از آدمهايي مثل اين بي نام و نشان خيلي خوشم مي آيد؛ چون منوياتي را بزرگ ترهايشان مصلحت نمي دانند به صراحت به زبان بياورند،‏ اين ها صاف و پوست كنده رو مي كنند. اين آدم ها خطرشان براي ايران و اسلام از آنها كمتر است.

    و اما جناب سيد مصطفاي عزيز؛ بابا ما ديگر كوتاه آمديم، شما كوتاه نمي آييد؟ بنده مي گويم هركس در زمان عزل آيت الله منتظري به ايشان اهانت و اتهام زده،‏ اشتباه كرده و اگر اكنون توبه كرده،‏ ملت آغوشش براي ايشان باز است. شما هم كوتاه بيا ديگه؛ حالا يه غلطي كردن به استادشان بي حرمتي كردند!

    + ع.م. 

    هيچ وقت نميتونم براي اين سوال يه جواب منطقي پيدا كنم كه چطوري ميشه از خدا و امام حرف زد ولي از فردي كه از يك قاتل، حمايت قاطع ميكرده، دفاع كرد؟ شايد بشه گفت خدا و امام بعضي از دوستان، از يك جنس ديگه اي اند !!!!!

    + ع.م. 
    اين جناب گل آقا از اون آدماي بدبيني هست كه به نوعي خودشو زده به خواب.
    + بي نام و نشان 
    غير از اين اگر بود حرف مي‌داشت !
    حکمت مولا از نصب ولي همين است .
    بي‌خود که اهلش را “انعمت عليهم” نخوانده‌اند .
    چه بزرگ نعمتي است تکيه بر ستوني که راه هر تسامح و دوپهلو گويي بر او بسته است .
    چه تمام ناشدني نعمتي است ، تمسک به حبل الله .
    انگار نور ؛
    انگار فاطر است ؛
    خودِ خودِ صراط مستقيم را مي گويم ؛
    ولايت !
    از سايت: http://www.pelake-8.blogfa.com/
       1   2   3      >