• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : برسر'حوزه قم'چه آمده است؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <      1   2   3      
     
    با نام و نشان ها كم بودند،‏ بي نام و نشان ها هم به جايگاه خدايي تكيه مي زنند و درباره ميزان دين و ايمان ديگران نظر مي دهند. البته باز جاي شكرش باقي است كه دست كم چشم اين بي نام و نشان سالم بوده و در اثر سوزش ناشي از دوشنبه ي تاريخي قم قدرت شمارش و تخمينش را از دست نداده است.
    پاسخ

    منظور من از آن پنج هزار نفر،‏متدينيني بودند كه از نجف آباد و ساير شهر ها آمده بودند و گرنه جماعت مخالفان و نيز هتاكان لشي كه از تهران آمده بودند بيش از اين رقم بود. در باره آن روز يادداشتي خواهم نوشت اما اين چند صد نفر و چند مليون كه همراه با رسانه هاي بيگانه ادعا ميكنيد كجا جا شدند؟ خيابان ساحلي؟ توهم درمان ندارد متاسفم!
    + بي نام و نشان 
    بصيرت همان چيزي است که نوجوان سيزده ساله را رهبر همه ما کرد
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به مسعود

    همون صد هزار نفري که براي تشييع جنازه منتظري اومدن و داد ميزدن ميرحسين ميرحسين؟

    بدبخت منتظري ، خدا رحمتش کنه !

    همه علما توي تشييع جنازشون خوبان و بزرگان ميان معلوم نيست اون چه گناهي مرتکب شده بود که صدها هزار نفر بي دين و ضد خدا اومده بودند!

    خدا بيامرزدش.

    سلام. مدتي است خيلي عصباني هستي. حق داري. روز دوشنبه وقتي در ميان خيل صدها هزار نفري جمعيت در قم حركت مي كردم،‏ چند بار به يادت افتادم. شك نداشتم كه خاطر نازنينت از اين حقيقت عريان منتشر شده در خيابان هاي قم آشفته مي شود. دنيا است ديگر؛ تلك الأيام نداولها بين الناس. متأسفانه اگر چشم هايت را نشويي روزهاي تلخ تري هم بايد تجربي كني. به عنوان يك فاميل و دوست تو واقعاً‏ برايت متأسفم.
     <      1   2   3