• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : تشيع جنازه منتظري
  • نظرات : 4 خصوصي ، 20 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + احمد ته بارزاده 

    خدابيامرز حاج احمد اقا خميني ومنتظري هر دو در قضيه جانشيني خميني ناز کردند تا کساني ناز انها را بکشند ولي دريغ از سادگي انها که اطرافيان خميني از خدا خاسته اين کنار کشيدنها را مغتنم شمرده وقدرت را قبضه کردندوگفتند منتظري خودش کنار کشيد وحاج احمداقا هم گفت پدرم گفته علي پايين خياباني معروف به خامنه اي لياقت رهبري دارد اي دريغ و وانفسا از اين سادگي و خريت
    پاسخ

    بالاخره خدا بيامرز يا خريت؟ عقده اي !
    + يكم 

    پاسخ

    يادش بخير چه روزهايي بود!
    + محسن 
    تو يك احمق بيشتر نيستي
    + محسن 


    واقعا احمقي 0000

    خدا تو و احمقاني مثل تو رو ببخشه

    + جي 

    سلام

    بنده اهل استان قم هستم و به طور اتفاقي به وبلاگ شما برخورد كردم . اهل سياست هم نيستم ،ولي واقعا به خودم گفتم كه نامردي است در برابر دروغهاي شما سكوت كنم چونكه بنده از اول تشييع جنازه آن مرحوم تا انتهاي آن حضور داشتم . اولا جمعيت بسيار زيادي آمده بود ثانيا اگر دو روز بيشتر جنازه را نگه مي داشتند ان وقت مي ديدي چند ميليون نفر جمعيت مي آمدند . ثالثا به مولايم علي ابن ابي طالب قسم كه اينقدر نيروي انتظامي و امنيتي تا به حال در استان قم نديده بودم كه در روزه تشييع جنازه آن مرحوم ديدم . رابعا اكثر مطالب وبلاگ شما دز موزد روز تشييع جنازه دروغ و تهمت بود چون خودم با چشمان خود ديدم دوستان بسيجي كه تعدادشان حدود صد نفر بود به وسط جمعيت ريختند و شروع به زدن مردم كردند . خواهشا به خاطر اخرت خودتان هم شده است كمتر دروغ بنويسيد

    با تشكر يا علي

    پاسخ

    از لهجت پيداست اهل استان قم هستي!!؟ اصلا هم اهل سياست نيستي !!!؟ تصوير تشيع جنازه هم واضح است كه جمعيت به زور خيابان حجتيه را پر كرده يعني يك خيابان چند صد متري . در ضمن تعداد مشايعين دليل بر حق و ناحق بودن نيست بل كه منظور من اين بود نشان دهم اين همه ادعاي دروغ براي احساس حقارتي است كه اين عده مفلوك دارند. گرد آمدن جمعيت از تهران و اصفهان نياز به چند روز ندارد و كم تر از 5 ساعت نياز است . از اين گذشته شما كه اهل استان قم هستي و به سياست هم كار نداري يك سري به حرم بزن و قبر پر ازدحام مرحوم آيت الله بهجت را با قبر منتظري مقايسه كن.
    + امير 
    تاريخ در مورد اين ابر مرد علم تقوي قضاوت خواهد كرد ،او كه حاضر نشد براي چند روز رياست پا بر روي حقايق بگذارد و جيفه حكومت را با رداي مظلوميت عوض كرد و اين درتاريخ بسيار تكرار شده است و سيره بزرگان و ائمه مانيز هست . و تو نيز زبان عصبيت را كنار بگذار و با رفتگان كه شيطان نيز با آنها راكاري نيست رها ساز .
    پاسخ

    حاج آقا پياده شو باهم بريم. ابر مردي و تقوا در گربه نره بودن و مرجع تقليد بي‏بي سي شدن و دفاع از مهدي هاشمي نيست در بصيرت است كه جان و مال و آبرو را براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي كه با خون هزاران شهيد آبياري شده فدا كني. حقيقت اين است كه بين پير مراد ما حضرت روح الله تا شيخ ساده لوح شما چنان فاصله است كه امكان مقايسه مجاهدت ها و پايمردي ها وجود ندارد تا بتوان حقانيت راه خميني را بر بلاهت شريعتمداري ها و منتظري ها عرضه كرد و قضاوت نمود.
    + بابك 
    دسته بندي حزب اللهي ها يه دسته كم نداشت؟! هتاكان بلندگو به دست معمم كه براي رضاي خدا فحش ميدادند؟

    در وبلاكم به اين موضوع پرداخته ام

    " مرگ بر سه مفسد روزگار کارتر- بگين - شريعتمدار "

    و امروز.....

    + ايران خوه 
    شماها همه يك مشت بيمار هستيد كه خدا نكنه كه شفا پيدا كنيد
    + ايران خوه 
    شما همه بيمار هستيد كه خدا نكند شفا پيدا كنيد
    + مسعود 2 
    با مسعود اولي موافقم بهتره شما هم به مجيز آق معظم مشغول باشي تا مواجبت قطع نشه
    پاسخ

    وقتي کم آوردي و حرفي نداري بايد هم از اين حرفا بزني ! مواجب ؟!!! حيف که فايده نداره و گرنه بيشتر توضيح مي‌دادم.
    + ناشناس 
    دمت گرم
    + ع.مصفّا 

    از ع.مصفّا به «عبدالشّيطان» (نه عبدالله)

    دل سياه از آنِ كسي است كه با دوستانِ خدا و اهل بيت و قرآن، دشمن باشد و با دشمنانِ خدا و اهل بيت و قرآن و ايران و انسانيت، دوست باشد.

    پاسخ

    سخن از اين مسائل گذشته که آن بنده خدا (عبدالله) گفت . وقتي يک عده در برابر راي ملت کم آوردند و به ملت توهين کردند و گفتند براي سيب زميني راي دادند! و براي سانديس راهپيمايي مي‌کنند ،‌بديهي است که در اکثريت نيستند و از مردم و امام و رهبري در خشم باشند و از مناره بي بي سي اذان بگويند. روسياهي نتيجه دل‌سياهي است .
    + عبدالله 

    نه اسمت حامد ، و نه عبداللهي هستي، متأسفانه يك آدم، ، ببخشيد اشتباه نوشتم ! آخه مي ترسم آدم هم نباشي!

    چراكه بني آدم اعضاي يك پيكرند...

    وا عجبا كه كسي كه خود را اهل قلم مي داند، اينچنين تعصب و حماقت را درهم آميخته و چشمانش از سياهيِ دلش كور شده باشد كه اينهمه نور را نتواند ببيند .

    حنماً توهم مثل حسين آقاي كيهانتون مي خواي بگي كه 5000 نفر بودن كه 4500تاشون بسيجي و مابقي كه از اراذل نجف آباد بودن، اين شعار رو ميدادند؟

    متأسفم برات، فقط ميتونم برات اين دعا روبكنم :

    خاك تو سرت.......

    پاسخ

    به جاي شعار دادن بهتر نبود به عكس‏ها نگاه مي‏كردي؟
    + حسين 
    خدا تو را ببخشد. کينه چشمت را کور کرده است. خدا تو را ببخشد
       1   2      >