• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : مسابقه! جايزه!
  • نظرات : 0 خصوصي ، 13 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    کلاه هاشون با هم فرق ميکنه
    + حسين فيروزي 

    تنها تفاوت دو عکس اينه که هيچ شباهتي با هم ندارن

    + يه دوست 

    سلام

    توصيه يه دوست:

    درج اينگونه مطالب، ارزش اصلي وبلاگ رو تنزل ميده، از طرفي باعث بيان نظرات احساسي و بي اساس ميشه که نه به درد دنيا ميخوره و نه به درد آخرت.

    با پتانسيلي که در تو وجود داره ميتوني به مسائل جدي و فکري رو بياري تا اثربخشي عميق داشته باشه نه مطالب اينچنيني که به نظرم بچگانه و احساسيه. موفق باشي

    پاسخ

    سلام! حق با شماست اما راستش اين روزا اين قدر مطلب مهم و به دردبخور نوشتم كه وقت نمي كنم بذارم رو وبلاگ!!!! مجبورم براي زنده نگهداشتن وبلاگ هر از گاهي يه چيزي بندازم توش كه به قول شما به درد نمي خوره! ممنون!
    + smmp 
    جفتشون از احمق هاي نادر و کمياب روزگارند
    خدا رو شکر که دشمناي اسلام از احمق ترين افراد هستند
    خاک بر سر اوني که با احمدي نژاد مقايسش کرد واقعا هنوز
    نمي خواي از خواب زمستوني بيدار بشي
    پاشو ديگه بهار اومده عمو يادگار
    + زهرا 


    به عقل ما كه چيزي قد نداد نكته انحرافيه؟!

    نمي شه به جاي سانديس شيركاكائو بدين؟

    + حام 

    شايد اينام سانديس مي خوان اما جرات شركت در مسابقه رو ندارن ودارن بهش فكر ميكنن
    فک کنم هر دو عکس مال کروبيه با زواياي مختلف. ما که تفاوتي نديديم. بي خيال کيک و سانديس.
    دلم ميسوزه براي اينهايي که رهبرش کروبيند البته با اين نظرات که سبزها ميزارند نشان دهنده اين است که کروبي پديده آي کيو و هوششان است بهتر است با همان تناسب با آنها حرف بزنيم دست خودشان نيست اين بيچاره ها....
    + بهزاد 
    فکر کنم پاسختو گرفتي از اين چند تا نظر پس خودتو بيش از اين ضايع نکن برو يه مسابقه بهتر بذار
    پاسخ

    مسابقه هاي بهتر در راه است در سال جديد!!!!
    + جوان مسلمان 

    هردو خودرابه كري زده اندوكوردل شده اندونمي خواهند حقيقت راببينند
    + انديشه 

    سلام اين دونفردر حرفهاي خنده داري که ميزنند مشترکند(ديوانه هاياهمون پت ومت خودمون)
    + آرش 

    چقدر بي معني !!!!!! همه اش تفاوت است . اصلا شباهتي به هم ندارند . کروبي رهبري است که در مقابل حاکميت قيام کرده و هوادارانش کشته شدند . قذافي حاکمي است که مردم عليه او قيام کرده اند و آدم مي کشد .
    حداقل مي گفتي تفاوت بين احمدي نژاد و قذافي که کمي سخت و پيچيده شود و اينقدر سانديس ضرر نکني . احمدي نژاد و قذافي کاملا شبيه هم هستند و به سختي مي توان تفاوتي بين آنها پيدا کرد . هردو آدم مي کشند ، هردو دروغ مي گويند و مي گويند مردم ما را قبول دارند . هردو مي خواهند کمر آمريکا را بشکنند رفيق مشترک هردو« هوگو چاوس» است . هردو متکي به دلارهاي نفتي هستند .هردو صداي اعتراض مردم را خفه مي کنند . هردو زندانهاي مخوف و سياهچال دارند .

    تنها فرق بين احمدي نژاد با حسني مبارک و قذافي در اينست که لباس شخصي هاي احمدي نژاد سوار موتور مي شوند اما لباس شخصي هاي آنها سوار شتر .

    پاسخ

    يه چيزي يادت رفت . احمدي نژاد با رأي ميليون ها ايراني رئيس جمهور شده است و كروبي از آراي باطله هم كم تر رأي دارد اما خودش را بيشتر از موسوي قبول دارد با اين حساب اين انتخابات دست كم سه مدعي دارد و بايد چند برابر ايراني ها رأي وجود داشته باشد تا سه نفر مدعي شوند. البته از كروبي اين حرف ها بعيد نيست اين همان آدمي است كه روزي در عربستان اداي همين قذافي را درآورد و آن همه حاجي را به كشتن داد.
    + ج 
    قذافي يك ادمكش است و اخمدي ن‍ژاد هم آدم كش است .اما كروبي تاكنون آدم نكشته است . قذافي مي گويد دشمنان و مخالفان من مزدور آمريكا و انگليس هستند و مواد مخدر مصرف كردند و احمدي نژاد هم همين را مي گويد . اما كروبي دشمنان خود را نوكران استبداد مي داند ( چماقداران سانديس خور سهميه بخور ) .
    پاسخ

    دو تاشو بگو!