• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : ذاكر كيست؟
  • نظرات : 1 خصوصي ، 12 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ياس 
    سلام ممنون که جواب داديد ولي خواسته ي من اين بود که يکي متقاعدم کنه سيد جواد اونيه که بد خواهانش ميگن در ضمن وقتي خودش گفته حالا به وقتي از روي احساسات چيزي گفته و نيتش بدعت گذاري نبوده چرا اينقدر پشت سرش حرفه اونم چه حرفهايي !!!
    پاسخ

    + Yas 
    سلام ميبينم که جوابي نداشتيد
    پاسخ

    سلام! خيلي عجله داري انگار! ببين عزيز دل برادر! مگه کسي گفته خيرات براي اموات اثر نداره؟! اصلام مگر موضوع بحث ما اينه؟ با اين حساب کافيه هر کسي که مي‌ميره بدون محاکمه و حساب کتاب فقط به خاطر خيرات زنده ها بخشيده بشه و بره بهشت! يک سري گناهان هست که تا اثراتش ازبين نره آدم بخشيده نمي شه حتي اگر کلي هم خيرات بهش برسونن. مثلا کسي نماز خوان نباشه با چه خيراتي ميشه بهشتي بشه؟ يا گناهاني که باعث بدعت بشه. تا زماني که بدعت ادامه پيدا کنه نه تنها خيرات به دردش نمي خوره دائم به گناهانش اضافه مي‌شه! بهترين کار براي اين طور آدما اينه که گناهاني رو که مرتکب شدن اصلاح کنيم و براي کاهش عذابشون افراد گمراه رو روشن کنيم . با هر يک نفر که اصلاح بشن يک بار گناه از فردي که باعث گمراهي شده کم مي‌شه. ان‌شاء الله.
    + ياس 
    سلام خيلي دوست دارم يکي به قول شما با منطق متقاعدم کنه سيد جواد اونيه که بدخواهانش ميگن حقير که غير از اخلاص وعشق ويک رنگي از اين بزرگوار نديدم در ضمن خود شما به عالم برزخ تشريف برديد من نرفتم ولي احاديث زيادي در مورد اثر خيرات براي اموات ديدم عذاب گناهکارا کم ميشه ودرجه ي نيکوکارا متعالي ميشه
    + ياس 
    با سلام اگر سيد اونيه که شما ميگيد با ايهمه صلوات و قرآن و خيراتي که فقط من حقير هديه کردم به روح مطهرش الا ن تو بهشت برزخي همونطور که خودش آرزو داشت زانو به زانوي اربابمون امام حسين خوش وخرم داره عشقبازي ميکنه تو برو کشکتو بساب
    پاسخ

    سلام! نيازي به کشک سابي نيست. شما تحت تأثير برخي مداحان خالي بند ( بر خلاف مداحان گرامي و صاحب نفس) که به راحتي هر چيزي را به اهل بيت عليهم السلام نسبت مي‌دهد تا به قول خودشان اشک بيشتري بگيرند، شما هم خوب خالي بستي انگار رفتي عالم برزخ و برگشتي! کشک همان خيرات شما است که به درد خودت هم شايد نخورد! به جاي اين احساساتي شدن و خالي بستن، کمي با خودت خلوت کن و سعي کن اگر يک حرف منطقي شنيدي حتي اگر تلخ بود بپذيري يا با منطق ردش کني!
    + کلب ارقيه 
    بسم الله الرحمن الرحيم
    مي تونم بگم متاسفم .شما يک دور زندگي نامه ي سيد ذاکر رو بخون بعد بيا قضاوت کن:سيد در مدرسه نيز ميان دوستان هم سن و سال خود گاهي دعا و روضه مي خواند تا اينکه ديپلم علوم تجربي را در همان شهرستان خوي اخذ نمود و در دانشگاه امام صادق عليه السلام تهران در رشته ي علوم سياسي قبول شد ولي به جاي داشنگاه به عشق سيدالشهدا و يادگيري هر چه بيشتر مسائل ديني تحصيل در علوم حوزوي را انتخاب کرد و به قم آمد.
    به ياري يک از آشنايان به نام (سيد حميد فتاحي) که خود به درس حوزه مشغول بود در شهريور ماه سال 74 وارد مدرسه رضويه شد و به تحصيل پرداخت در ان زمان نيز سيد حالات روحاني و عرفاني خاصي داشت .ذاکر کافر نبود که به خوادتوبه کنه.اون که رفت الان داره تو بهشت پيش خدا واهل بيت حال مي کنه اين که بيچارست ماييم.
    پاسخ

    سگ عزيز و محترم! (كلب) اين زندگي نامه چيزي رو ثابت نمي كنه و شما كي از اون دنيا برگشتي كه خبر از احوال آن شخص مي دهي؟ ما چاره داريم و چاره ما عقل ما و توسل به اهل بيت عليهم السلام است نه گوش دادن به حرف‏هاي زنجيري ها و سگ ها. ...!
    + كلب الزينب 

    سلام

    واقعا حركت شما خودش نوعي بدعت ايجاد كردن در دين است.

    كاش شما تمام مداحي هاي سيد ذاكر را گوش مي داديد وبعد اين حرفها را در مورد او مي نوشتيد.

    مرحوم ذاكر خودش گفته همه حرفهاي ما از روي احساس وعلاقه به اهل بيت است نه چيز ديگر.

    خدا شما را هم هدايت كند.

    كلب الزينب.

    پاسخ

    مشكل ما همين احساسات ضد عقل است كه از شما به جاي يك شيعه متفكر و پيرو حضرت زينب سلام الله عليها (كه به قول شاعر : كربلا در كربلا مي ماند اگر زينب نبود) يك سگ ( به قول خودتان) تحويل جامعه داده كه جز ننگ نيست . مگر شيعه واقعي امير المومنين كه تولا و تبرا دارد ، محبت ندارد ؟ مگر علاقه باعث مي شود هر حرف ناشايستي را به زبان بياوريد و آبروي تشيع ناب را ببريد؟ چرا مظلوميت شيعه را بيشتر مي كنيد ؟ مگر كم از دست دشمنان مي كشيم ؟ چرا عقلتان را فداي احساسات كور و بچه گانه مي كنيد؟
    + مجيد 
    سلام و اما بعد شيعه مظلوم است وهركس خواست دم از علي بزند كافرشد.
    + حميد رضا اساسه 

    سلام

    بهتره در مورد ذاكر و هر كسي كه دستش از دنيا كوتاست كمتر صحبت كنيم مگر اينكه ذكر خير باشد

    اگر چه من هم كارها ذاكر را نمي پسندم ولي به نظرم ذاكر اونقدرها بد نبود كه قابل هدايت نباشه. خيلي ها در حق ذاكر بد كردند و كارشون خيلي بد تر از كا ذاكر بود

    خدا رهبر عزيزمون را سلامت بداره عاقبت همه را ختم به خير م

    كنه

    به نضر من خدا به ذاكر لطف كرد و فرصت توبه داد

    ذاكر هم انشا الله توبه كرد

    يا حق

    سلام عليكم!

    خوشحال شدم از اينكه با يه نفر با فكر آشنا شدم. احاديثت جالب بود و در ضمن در تشييع سيد ذاكر فقد از خود همجنساش بودن حتي يه روحاني هم نديدم چه برسه به مراجع. من همون دور و بر بودم.

    خوشحال ميشم باهم دوست بشيم.

    خيلي بي اطلاع هستي

    برو ببين چه كساني تو تشيع جنازه سيد شركت كردن اون وقت حرف بزن

    اين يه حقيقته مداحان از مراجع پيشي گرفتن

    بايد قبول كني واقعيت هست

    سنگ باران نكنيد عاشق ديوانه منم سگ زنجيري عشقم چه كنم من اينم

    كي گفته ما كافر هستيم شما گفتين

    خيلي احمق هستين به قول شهيد سيد جواد شما نوفهميد

    گر حب علي و آل پاكش كفر است

    من كافر اولم خدا مي داند

    به دختر پيغمبر همين آخوندها رحم نكردند

    به كسي كه تو دامن پيغمبر بزرگ شده گفتن كافر

    به عالمه ي غير معلمه گفتن كافره اين

    خدا هدايتتون كنه

    پاسخ

    سلام !برادر عصباني !چند تا نكته!1. من خودم سر هيئتم!2. من خودم بچه حضرت زهرا هستم !3. الحمدلله از كودكي با عشق اهل بيت بزرگ شدم!4 . كافر و مرتد و سگ و غالي و ... نيستم!5 . مقام مداحي را هم خيلي بالا و مخلصانه تر از روحانيت مي دونم چون بين مداح و اهل بيت هيچ چيز فاصله نيست اما بين روحاني و اهل بيت گاهي علمش فاصله است .6. مرجعيت ديني همه چيز ما در زمان غيبت است و نبايد بازيچه افراد باشه.7. من با مداح مورد علاقه شما مشكل شخصي ندارم .8. مشكل من با كساني است كه به اسم اهل بيت دارن اونارو دشمن شاد مي كنن.9 . همين كفريات و سگياتي كه تو بهشون مي نازي دليل منه كه راهتون غلطه البته تا وقتي زنده هستي مي توني برگردي و جبران كني.10 . مسير اهل بيت همون صراط مستقيم خداست كه نبايد با افراط و تفريط از اون خارج شد .11. يادت باشه نه يك قدم جلو تر از امام معصوم نه يك قدم عقب تر.12 . مادرمون حضرت زهرا را هم همين افراطي ها كشتن چون از علم و روحانيت چيزي نصيب نداشتن.13 . تو الان داغي نمي دوني ولي اگر بعدا فكر كني مي بيني كه من و امثال من بد تو رو نمي خواهيم و خودمون رو هم اهل بيتي مي دونيم و قصد مون نصيحته تا شايد اين بدعت ها جمع بشه.14 اگه حوصله مطالعه داري برو چند تا روايت بخون تا كنار فحش هايي كه به ما مي دي چهار تا حرف حساب هم بزني!15 . تو تشييع جنازه هم خبري نبود جز يك عده اي كه طرفدار صدا وسبك بودن و عده اي كه خوب به خاطر اهل بيت اومده بودن و بسياري كه براي تماشا چون فكر مي كردن خبريه مخصوصا اونا كه لباس مشكي نپوشيده بودن .

    بنام خدا

    سلام

    ميلاد ام الائمه حضرت صديقه كبري(س)رو تبريك ميگم

    درمورد اين روايات ،زماني مصداق داره كه شق اول قضيه پذيرفته شده باشه ....ضمنا بدونيد كه برخي مراجع عاليقدر در تشييع پيكر مرحوم ذاكر شركت داشتن ....اونهارو كه نميتونيد زيرسوال ببريد!!

    مويد باشيد

    درپناه حق

    پاسخ

    سلام!روز زن رو به شما تبريک مي گم اما .....گفته بودي يه روايت کوچولو بيارم که توبه يک نفر پذيرفته نشهمن هم آوردم که بدوني مي شه آدم هايي باشن که توبشون قبول نباشه و اين کاملا عادلانه هست .در مورد مصداق هم خوبه به طرفداران اين بابا مراجعه کني ببيني هنوز هم دارن شرک و کفر ميبافن و خجالت هم نمي کشن ! گناه اينا به گردن کيه؟بدعت گزاري که شاخ ودم نداره!مراجع عظام تقليد هم شأنشون اجل از اينه که در تشييع جنازه يک مداح اون هم از قبيل اين افراد که ضد اهل بيت هستن شرکت کنن و من نديدم شما بايد اينو ثابت کنين.البته اين شخص از جانب برخي شخصيت هاي غير معروف و مسئله دار روحاني حمايت و کنترل مي شد که فعلن وقتش نرسيده دستشون و رو کنم . تا بعد!

    سلام آقا حامد ممنون كه تو وبلاگ نظر گذاشتي .

    من لينكت رو گذاشتم شما هم اگه ممكنه لوگوم رو قرار بده.

    باي