قم ، حلقه نگین ولایت!

 قم ، حلقه نگین ولایت


شهر خون و قیام قم ، عش آل محمد و رکاب کویرگون نگین ولایت، در عصر غیبت، بار دیگر چراغدار فقاهت و مرجعیت و ولایت را در آغوش کشید .
 
مردم ولایتمدار قم که روزی با خون خویش فریاد حسین دوران را لبیک گفتند و ایستادند تا مکتب خمینی را عالمگیر کنند امروز پرچم انقلاب را بر دوش خلف صالح آن پیرمراد یافته اند که در اهتزاز است تا روزی که ندای اناالقائم را بشنوند.
 
از ضریح مقدس فاطمه معصومه تا محراب جمکران، اشک شوق و امید وصال و تمنای دیدار، عطرآگین لحظه های مجاوران سیده معصومه و نور افشان خاطره های زایران اخت الرضا است.
 
اکنون حوزه مقدسه قم، تمام قامت، با افتخار در تاریخ مکتب جعفری، همگام با عصر و مصر ، دین و دولت، امامت و امت، مذهب و شریعت، پیش می تازد و مدینة العلم را از باب المرتضی می گشاید و ستارگان سپهر دانش را در فلک آسمانی اش می پرورد.
 
چه خوش هوایی دارد این کویر و چه گوارا مآء معینی که رنج طبیعت را به جان خریده اند آرمیدگان کوی حضرتش و آسودگان درگاه پر کرامتش که خانه آل محمد است.
 
قم بار دیگر برخاست!
 
با حضور حماسی خود زربرگ دیگری ورق زد و حدیث بیعت مجددش، سلسلة الذهبی شد به راستای همه گذشته خون بار اما منورش! که این جا شهر خون و قیام است هنوز! و ام القرای دین و سیاست. مدینه فاضله دوران غیبت.
 
شهر امن دین داران و پرهیزگاران، میزبان آشنای خویش است . ولی فقیه و رهبر فرزانه انقلاب، زعیم عالیقدر حضرت آیت الله سید علی حسینی خامنه ای که کلامش مرام خمینی دارد و صدایش صلای روح الله.
 
رهبری که ناخدای طوفان های فتنه و گرداب های شرارت و دشمنی است و کشتی انقلاب را در دودهه تهاجم بی امان امواج سهمگین دشمنان و ندانم کاری سکان بی بصیرتان به سوی خضرای ولایت عصر و زمان هدایت کرده است و قبله نمای دوستان و یاوران بوده است.
 
مواضع غبارشکن و غریو أین عمار او بصیرت مندان را به حرکت و بی بصیرتان را به خجالت کشاند و امروز این ملت آزاده ایران اسلامی است که به خود و به این رهبر و به مکتب خمینی که انعکاس اسلام ناب محمدی در قرن چهاردهم است می بالد و نغمه شوم رنگ بازان را امروز تنها باید از اعماق چاه ویل شان شنید که بی آبروی عدالت خواهان و مهرورزان و تمثال شکست کینه توزان شده اند. و سیاست عبادی سیاسی این مرد علوی امروز کار را بر نفاق پیشگان مشکل ساخته که یا زنگی زنگ شوند و بی رنگ یا رومی روم و جذب افرنگ.
 
دیار کریمه اهل بیت که به یمن سفر سابق مقام معظم رهبری، استان شد و در جذب بودجه و سرمایه گذاری و عمران، عزمی استوار یافت امیدوار است که در این سفر نیز از توصیه های دل سوزانه و مدبرانه رهبری به مسولان و کارگزاران، بهره مند گردد و به جایگاه بین المللی خود دست یافته و نمونه ای از شهر اسلامی و تمدن نبوی باشد.
 
مردم ولایت دوست استان قم، شادی حضور رهبر حکیم را به سرور  نشست و اشک شوق وصال را حکایت  کرد که این جا پایتخت 19 دی و مرکز 9 دی و مدینه مرجعیت بصیرت و ولایت ارادتمندان به خاندان طهارت است.