• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گل آقا 

    از گل آقا به حامد مزد بگير و جناب آقاي مجيد امام جمعه

    ببين حامد ، تاكنون معلوم نبود تو يك مواجب بگير مزدور هستي و يا يك مزدور بي جيره و مواجب . اما اكنون خودت نشان داده اي كه يك حقوق بگير نون به نرخ روز خور هستي . امروز مقام عظماي ولايت مي گويد احمدي نژاد رئيس جمهور مردمي و خدوم است و چون شما و امثال شما كه مطيع ولايت هستيد ،همين شعار را سر مي دهيد ، به هر حال بدون اجازه مقام ولايت خوردن آب بر شما حرام است . در سال 76مقام عظماي ولايت فرمودند براي من هيچ كس هاشمي رفسنجاني نمي شود . و قطعا براي شما سينه چاكان ولايت هيچ كس مثل هاشمي رفسنجاني نمي شد. به هر حال شما روي حرف ولايت حرف نمي زنيد . در دهه 60 نيز مير حسين موسوي نخست وزير محبوب امام بود و قطعا شما هم نظر امام را قبول داشتيد . ( اين را بگويم كه راه شما و امثال شما از راه امام عميقا جداست و شما از نام و ياد امام كه امام همه ملت ايران بود و اسطوره يك روحاني ساده زيست كه ريالي از مال دنياي كثيف نياندوخت و به شدت به خواست و نظر مردم توجه داشت سوء استفاده مي كنيد ). اما امروز نرخ نون عوض شده و شما نون را به نرخ جديدش مي خوريد . 10 سال ديگر هم شرايط عوض خواهد شد و شما چاقو كشان محمود ،قطعا باز هم رنگ عوض مي كنيد . اگر ده سال ديگر گل آقاي ديگري به تو بگويد : چه شده كه ضد محمود شدي مي گويي من همان موقع هم انتقاداتي به احمدي نژاد داشتم و ملاقاتهايي هم با وزرا و وكلا و ... دولت محمود داشتم و انتقاداتي هم كردم و.... حقيقتا عجب رويي داري !!!!

    نكته ديگر اينكه تو اگر اهل مزاح و شوخي و... نيستي پس واقعا آدم بي تربيتي هستي . موقع جواب جز كلمات خر و گاو و توهم و قرص اكس و ... چيز ديگري بلد نيستي بگويي. قرص اكس خوردن براي ثروتمندان و فرزندان نمايندگان مجلس و استاندارها و .... است كه حقوق خوب مي گيرند و نمي دانند پولشان را چگونه خرج كنند .

    مورد ديگر آنه اولا حساب بسيج زمان جنگ از حساب اين چماقداران فعلي جداست . در زمان جنگ بسيج در خدمت ملت و دفاع از جان و مال و ناموس اين مردم بود و گلوله آنها فقط سينه بيگانه متجاوز را مي شكافت اما چماقداران فعلي بعداز ثبت نام در پايگاه مقاومت بسيج (مدارك لازم براي ثبت نام دو قطعه فتوكپي شناسنامه ، دو قطعه عكس 3*4 و يك پوشه روغني وحقوق و مزايا براي بسيج عادي اولويت در تمام نوبتها و براي بسيجيان فعال يك حلب روغن برنج وقند وشكر و براي اعضاي بسيج فوق فعال حقوق رسمي ) اسلحه خود را به روي هموطن خود مي كشند . دوما ،در تلوزيون ضرغامي صحنه كتك خوردن يك چماقدار توسط مردم را و فقط همين يك صحنه را صد بار پخش كردند ، چيز ديگري نداشتند كه پخش كنند . اگر از اين چماقداران كسي كشته مي شد مگر اين تلوزيون ضد ملي ول مي كرد ؟؟ هر شب عزا مي گرفت .

    و اما آقاي مجيد امام جمعه مرد شريفي است و با خوشبيني و متانت قابل تحسين جواب اين مهملات و ياوه گوييهاي تو را مي دهد . اما واقعيت آنست كه من و شما و همه كه با هم تبادل نظر مي كنيم كه بچه نيستيم ، يك مطلب خوب و بد را كه يك بچه 5 ساله هم مي فهمد چطور ممكن است اين حامد دين به دنيا فروش و امثال او نفهمند . همين موضوع كه اشاره كرديد امام در زمان خودش شجاعانه به خطاي خود اعتراف مي كرد و هرگز خود را معصوم نمي دانست ببين اين حامد مواجب بگير چطور جواب مي دهد ؟ اول مي گويد اگر يك مورد و يك سند داري ارائه بده و حالا كه مورد را گفتي جواب خودت را به علاوه چند مورد ديگر به خودت پس مي دهد . اصلا معلوم نيست چه جوابي مي دهد .

    آقاي امام جمعه ، يك موقع يك فيلم سينمايي را تلوزيون پخش كرد ،در اين فيلم يك پدر و پسر كه هردو مامور ساواك بودند و پدر يك مقام عاليرتبه ساواك بود مي خواستند يك مبارز انقلابي به نام توحيد را دستگير كنند. پدر ماموريت را به پسرش محول كرد و به او گفت« بايد توحيد و امثال توحيد را دستگير كرد، بايد آنها را نابود كرد ، اينها مي خواهند مملكت را از چنگ من و تو درآورند اين مملكت مال من و توست پسر ، مال ماست ، نبايد به اينها فرصت عمل داد ، يادت باشد اين مملكت مال ماست ». حكايت اين چماقداران و حراميان مردم كش، حكايت همين پدر و پسر است حكايت اين لباس شخصي ها ، اينهايي كه تحت عنوان اصل 44 قانون اساسي و خصوصي سازي يك شبه صاحب كارخانه شدند همين است در اين آشفته بازار هم مهدي هاشمي پسر رفسنجاني كه از ديد اينها تاريخ مصرفش تمام شده تبديل به برگ برنده اي در دستشان شده كه اسمش را بياورند انگار كه ملت فقير ايران عاشق چشم و ابروي مهدي هاشمي هستند . نقاب از چهره امثال حامد خيلي وقت است كه برداشته شده هيچوقت فريب ياوه گوييهاي اينها را نخوريد . در حال حاضر مملكت مال اينهاست ، چاههاي نفت مال اينهاست . سهم ندا آقا سلطان از درآمد نفتي ، گلوله اي بود كه به سينه اش شليك شد . مملكت مال اينهاست .نه مال ندا ، نه مال من و تو .

    پاسخ

    حالا چرا اين قدر عصباني هستي؟ نظرات من که مشخص است هم در باره ولايت فقيه و هم در باره رياست جمهوري . راستش حرفهايت به جايي رسيده که ارزش پاسخ ندارد. همه مي‌دانند که انسان‌ها ممکن است تغيير عقيده بدهند همان گونه که امام فرمودند ميزان حال فعلي افراد است . گرچه همان جمله‌ها هم که نقل کردي جاي بحث دارد. يک بار گفتم با اين اتهامات آخرتت را خراب نکن. خود داني . آن جمله هم در باره ياسين خواندن در گوش خر يک مثل مشهور است و گويا سوءتفاهم شده که من همين‌جا عذر خواهي مي‌کنم اما اگر دوباره متن خودت و پاسخ را بخواني متوجه نکته آن مي‌شوي. تو بي آن که نامي از قرآن بياوري مي‌خواستي بگويي تروريست ها با خواندن قرآن به کشتن مسلمانان دست مي زنند که من هم گفتم اين از خريت خودشان است نه مشکل قرآن. ولايت ولايت است و بسيج بسيج . البته هميشه هستند آدم هاي نادان و جاهل که جز چماق به دستي و هوچي گري کاري ندارند. اينان اهل منطق و استدلال نيستند و همواره بر حرف جاهلانه خودشان پا مي‌فشارند. خودمانيم تو هم دست کمي نداري با تکرار مکررات حرف‌هاي بي ريشه و حسابت.