• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گل آقا 

    1111111111111111111111111111111

    از گل آقا به حامد

    لازم مي دانم چند نکته به تو بگويم که آدم خيالپردازي هستي و هر چيزي که به ذهنت مي آيد مي گويي . من مثل هر كدام از دوستان ديگر نظر و عقيده خودم را مي گويم .همين طور كه تو و و امثال اين ميلاد و بي نام و نشان و .... مهملات مي بافيد و مي گوييد .

    دوم آنكه اگر من بي ادب و بي تربيت هستم تمام دوستان مطالب مرا خوانده اند مطالب تو و اين بي نام و نشان و ميلاد و .... را هم خوانده اند و همه مي توانند قضاوت كنند چه كسي بي ادب است . به هر حال بي ادبي مرا به پاي تو نمي نويسند . تو هم با آن مثال گوسفند و بز و دنبه هاي آويزان و ....

    مير حسين موسوي نخست وزير محبوب امام بود سيد حسن خميني نوه امام است دكتر بهشتي فرزند سيد الشهدا انقلاب شهيد بهشتي است و دكتر علي مطهري فرزند شهيد مطهري و .... بله اينها اساتيد اخلاق ما هستند و استاد اخلاق تو هم محمود هست و رحيم مشايي و ...... بگذار ديگر دوستان قضاوت كنند .

    اينكه مي گويي به راحتي دروغ مي گويد من هيچ دروغي نگفته ام و نمي گويم و خداوند لعنت كند آنكه را دروغ مي گويد . اينكه مي گويي برادرش اعدامي اول انقلاب بوده و توهين مي كني ، اگر مثل اين آقاي بي نام و نشان ، جوان ساده اي هستي كه فريب اين ريش بلند و زبان چرب آخوندها را خورده اي بدون مزد و جيره و مواجب هستي كه تو را حلال مي كنم و خدا تو را ببخشايد و اگر از اين چماقداران مزد بگير هستي كه جيره و مواجب مي گيري و نوكري مي كني تو را واگذار مي كنم به خدا . من خودم برادر شهيد هستم و برادرم در سن 15 سالگي در عمليات كربلاي 5 در شلمچه شهيد شد . او خود يك بسيجي بود .به عنوان عضوي از خانواده شهدا مي گويم كه شهداي ايران عزيز فقط و فقط براي دفاع از ايران عزيز و جان و مال و ناموس اين مردم جان خود را فدا كردند و نه هيچ شخص و فرد و يا گروهي . فقط بخاطر ايران و ملت ايران .نه بخاطر آخوند و نه به خاطر هيچ فرد خاصي و امروز آن چيزي كه بسيار ما را و خيلي هاي ديگر را عذاب مي دهد استفاده ابزاري از نام و ياد شهدا براي اهداف كثيف و پليد شخصي و گروهي است . امروز بسيج كارش به جايي رسيده كه در خيابان به زنها و دخترها حمله مي كند و با مشت و لگد آنها را مي زند . به خاطر فراواني دوربين عكاسي و فيلمبرداري و موبايل هم از بخت بد ولايت پنهان سازي اين مسائل هم امكان ندارد . واقعا آيا اگر امروز شهيد همت و شهيد باكري و ساير شهدا در ميان ما بودند آنها هم بخاطر محمود و مشايي و دار و دسته اراذل آنها اينگونه رفتار مي كردند ؟ آن بسيج و آن اخلاص و آن جوانمردي و غيرت كجا و اين بسيج و اين ريا و نيرنگ و دروغ و چماقداري و بي غيرتي كجا !! هر چند كه ما اطمينان داريم مردم فهيم ايران عزيز حساب آن شهداي عزيز را از اين مزدوران جدا مي كنند و درك مي كنند اما باز هم اين تبليغات دروغ و چسباندن اين مواجب بگيران مرغ و پلو خور ولايت به شهداي ملت ناجوانمردانه است .

    پاسخ

    چه حرف‌هاي آشنايي . آدم ياد راديو هاي بيگانه و راديو منافقين مي‌افتد که زمان جنگ چه اراجيفي عليه بسيجي ها و حزب الله و امام مي‌گفتند. اما مهم نيست ؛ آنروز بچه ها در جماران شعار مي‌دادند ما اهل کوفه نيستيم امام تنها بماند و امروز بلند و با افتخار مي‌گوييم ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند.