• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گل آقا 

    1111111111111111111111111111111111

    از گل آقا به آقاي بي نام و نشان

    سلام . باز هم لازم شد بگويم ادب مرد به ز دولت اوست . به هر حال امر به معروف و نهي از منکر يک فريضه است خواه موثر باشد و خواه نباشد . عنوان کردن اصطلاحات سبز لجني و سبز جلبکي و يا خطاب به من گل گلي جون و حاجي گلي و .... دور از ادب است . البته نسبت به قبل که مرا شاسکول و باسکول و منگول مي گفتي قدري مودب تر شدي . باز هم خدا را شکر .

    چند مورد را به شما دوست عزيز در جواب مطالبي که نوشتي بگويم . تو به من مي گويي سرت را از زير برف بيرون بياور و قدري دور و بر خود را نگاه کن . عجيب است ! چيزي را که من بايد به تو بگويم تو به من مي گويي ! تو سرت را از زير برف بيرون بياور تو دور و بر خود را نگاه کن . فساد را نمي بيني ؟ ظلم و ستم را نمي بيني ؟ شرک و بت پرستي را نمي بيني ؟ اصلا خود تو که نوشتي سيد علي عزيزمون ، عشقمون ، جونمون ، نفسمون و .... اين حرفها کدام است ؟ عشق يک مسلمان خداست قبله يک مسلمان خداست . نه سيد علي و نه هيچ کس ديگر . نکند تو هم پيرو فرقه علي اللهي هستي ؟ توبه کن . از خدا بترس . پيامبر اسلام فرمودند راه يافتن شرک در قلب انسان از راه رفتن مورچه اي سياه بر يک سنگ سياه در شب تاريک مخفي تر است . چه بسيارند کساني که خود را موحد و يکتاپرست مي پندارند در حالي که مشرکند .

    در رابطه با توهين به عکس امام مطمئن هستم تو خودت آنقدر زيرک هستي که بداني جادوگران و نقشه پردازاني که چندي پيش فقط به دليل آنکه سيد حسن خميني به نقل از امام خميني يک کلام گفته بود نيروهاي نظامي نبايد در جريانات سياسي وارد شوند آنطور مورد هجمه و توهين قرار دادند برايشان هيچ كاري ندارد كه تصوير امام را پاره كنند و از آن فيلم بگيرند و در تلوزيون پخش كنند براي آنها مثل آب خوردن است .

    نوشته اي حساب امثال گلستاني فاسد از ولايت جداست . حالا خودت قضاوت كن . من سرم را زير برف كرده ام يا تو . شما مثل اينكه خبر نداريد مقام و منصب گلستاني چه بود . ايشان امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهر تويسركان بودند و تو خودت بهتر مي داني تمام امام جمعه ها منتسب به ولي فقيه هستند و هيچ ارتباطي با دولت يا مجلس يا نهاد ديگري ندارند . خدا وكيلي اين مطلب را مي توان انكار كرد ؟

    شما نوشته اي امام مجبور شد مير حسين را به نخست وزيري بگمارد . جهت اطلاع جنابعالي که نوشته اي سيد علي خامنه اي حتي يک سانتيمتر از مواضعش عدول نکرد بگويم . حضرت امام هيچوقت يک ميليمتر از مواضع حق عدول نمي کرد و اگر مير حسين براي نخست وزيري اصلح نبود هرگز به آن رضايت نمي داد . هرگز . امام اهل رودر بايستي نبود .

    نکته بعد آنکه آيا تو واقعا در بين اين مردم و ملت زندگي نمي کني ؟ واقعا خبر از هيچ چيز نداري ؟ تو واقعا نديده اي که بسياري افراد فاسد و اوباش آدمهاي دو رو و چند چهره ، با گذاشتن يک پوشه و دو قطعه عکس 4*3 و دو تا فتوکپي در پايگاههاي مقاومت بسيج عضو مي شوند و بسيجي مي شوند و عشق و حال و صفا و امتياز و .... واقعا نديده اي ؟

    راستي يك مطلبي يادم آمد . تو شايد با اين موضوع مواجه شده اي كه يك نفر كه باطن او چندان براي همه روشن نيست و آنچه كه در دل او مي گذرد كسي خبر ندارد و فقط خودش مي داند و خدا . اما همين فرد يك موقع ناخود آگاه حرفي مي زند كه ماهيت واقعي و باطن او آشكار مي شود و شايد بعدا خود آن فرد از حرفي كه از دهانش پريده پشيمان شود . چند شب پيش در گفتگوي ويژه خبري شبكه 2 مهمانان برنامه آقاي دري نجف آبادي و ايماني امام جمعه شيراز و رئيس بنياد شهيد كه حالا اسمش يادم نيست بودند . آن رئيس بنياد شهيد در انتهاي برنامه گفت همه ما و اين آقاياني كه ساز مخالف مي زنند ( منظورش مير حسين و خاتمي و كروبي بود ) قبلا كاره اي نبوديم امام سفره اي براي همه ما پهن كرد و ما دور اين سفره نشستيم و بايد قدر آن را بدانيم و دوستانه استفاده ببريم حالا اين درست نيست كه اين آقايان قدر اين فرصت و موقعيت را ندانند . اين دقيقا عين مطلبي بود كه آن بنده خدا گفت و واقعا امام ناخواسته عجب سفره اي براي اينها پهن كرد عجب سفره اي .

    پاسخ

    دوستان اگر يك روانشناس ايراني سراغ دارن در آمريكا معرفي كنن واسه يكي از هموطنان لازم شده.... بنده خدا دچار تكرر مكررات شده . اين شبهاي عزيز دعاش كنين.