• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام و نشان 

    گفتي: ((چند شب پيش در گفتگوي ويژه خبري شبكه 2 مهمانان برنامه آقاي . . . ))
    اولا:خوب شد بالاخره ظاهرا يک دليل مستند براي صحبت هات پيدا کني. ( چي شد تو که پاي تلويزيون دروغگوي متظاهر ( ضرغام جون ) نمينشستي. توکه تا حالا مرجع تقليدت آيت الشيطان عليرضا نوري‌زاده و حجت الشيطان محسن سازگارا بودند و با استانداردهاي اونا (( تاکيد مي‌کنم دقيقا با استانداردهاي سبزلجن مال شده اونا )) ذکر دليل و برهان ميکردي؟ )

    اما اينبار هم قضيه جنابعالي مثل قضيه اون بوي کبابه که براي اون گلابي پوسيده نوشتم.
    شنيدي سفره پهن کرده اما مثل اربابهاي فکريت ، به خودت زحمت ندادي از مرحمت خدادادي که اون ارحم الراحمين به همه بنده‌هاش اندکي مرحمت فرموده ( يعني فکروعقل ) يه ريزه استفاده کني و منظور از سفره رو مثل بقيه خواسته‌هاي ظاهري و بدني تون به مکنت دنيا نسبت دادي.

    ثانيا: ما اينهمه برات صحبت از دليل و مدرک و عکس و فيلم و سوابق تاريخي ثبت شده ميکنيم شما يکبار اونها رو به حساب نياوردي. آيا واقعا دنبال حقيقتي؟

    بازهم ميگم اگه نياز داري يه مقدار اطلاعاتت بالا بره همينجا درخواست کن تا تصاوير مربوط به جلسات خصوصي و ميتينگهاي تبليغاتي همين به ظاهر مدافعان راه شهدا و امام رو برات بذارم. اگه ميخواي مکالمات ستاد انتخاباتي همين سيد شريفت رو همين امسال با سفارت کثيف انگلستان بذارم تا مقداري گوش ناشنواي شما به روي حق و حقيقت باز بشه.
    البته شايد شما جزء قشر زحمتکش رباخور بانک و يا دزدهاي نون حرام‌خور شغل‌هاي پردرآمد دلالي و شبيه به اينها باشي که در اينصورت به دليل پرشدن شکم از مال حرام ديگر گوش به روي حرف حق بسته است و ( درجهل مرکب ابد الدهر بماني )

    شما ميدوني توي جلسات حزب کارگزاران و دفتر مشارکت و سازمان مجاهدين و . . . حاج خانم فائزه هاشمي و تئوريسين معروفشون حاج آقا حجاريان و . . . از کي طرح براندازي نظام رو مطرح کردن.

    از همون روزايي که خاتمي از وزارت ارشاد هاشمي استعفا کرد. منتهي پله به پله.
    اول آزادي نوع پوشش ، بعد آزادي زنان ، بعد آزادي مطبوعات ، بعد آزادي بيان ، بعد آزادي دانشگاه ، بعد آزادي . . .
    دقت کني همش در پشت کلمه زيباي آزادي . و پله به پله آمدند جلو و چ.ن قدرت اجرايي دستشون بود اگه حافظه تاريخيت ياري کنه هر دفعه با مطرح کردن يکي از اين طرح‌ها عکس العمل مردم رو تست ميزدن.
    مجلس و رياست جمهوري رو هم دو دوره گرفتند بعد نوبت سنگرهاي بعدي نظام ، شوراي نگهبان و نهايتا رهبري نظام بود.
    و بيچاره ها همش فکر ميکنن که بقيه ببوگلابي اند و گاگول تشريف دارند که طرح هاي اونا رو نبينن.
    بس نيست اينهمه توهين به شعور ما.
    بس نيست اينهمه هتاکي به شخصيت اين ملت که اين عمله‌هاي شيطان روي موج مشکلات و کمبودها و فشارهايي که ما داريم تحمل ميکنيم سوارن و فحاشي به شعور ما و اين جوانها رو به حداکثر رسوندن؟

    شما هم مختاري ميتوني خودت رو با اين خواب‌هاي شيرين و طناب پوسيده‌اي که دنيا طلباني مثل : موسوي و کروبي و شياطيني مثل نوري‌زاده و سازگارا ( که جمعيت بعد از نماز جمعه رو با خط‌کش کينه به اسلام و انقلاب حداکثر 50 هزار نفر متراژ کردند ) و يا شاهرخ همايون و امثال اين نوکران و عمله شيطان ، برات مهيا کردن به اعماق تاريک ذلالت پرت کني و ميتوني چشمت رو به روي حقايق دور و اطرافت باز کني و فقط سياه نمايي نکني و چيزهاي خوبي رو هم که اتفاق افتاده ببيني.

    صلاح ملک خويش خسروان دانند.
    اين زمستان هم مي‌گذره ولي بقول قديمي‌ها رو سياهي براي زغاله که ميمونه. توبه کن و به صف ملت برگرد.
    ياعلي