• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گل آقا 

    111111111111111111111111111111111

    از گل آقا به آقاي بي نام و نشان

    دوست عزيز ، وقتي که اين نوشته هاي تو را مي خوانم صد مرتبه به اين آخوندهاي دين به دنيا فروش و مروج جهل لعنت مي فرستم چون در عمق اين نوشته ها به خوبي اعتقاد ، ايمان و غيرت يک جوان ايراني را مي بينم که توسط عمال جهل و سارقان خزانه بيت المال به بازي گرفته شده و از آن سوء استفاده مي شود . كاش مي شد به خود بيايي و به آغوش ملت خود بازگردي . كاش .

    دوست عزيز قبل از آنكه جواب چند مورد از نوشته هايت را بدهم جسارتا عرض كنم زبان فارسي ميراث گرانبهاي اجدادي ماست و جزئي مهم از فرهنگ ايران عزيز است و لازم است در جمله نويسي و املاء كلمات دقت كنيم . امثال اين حامد كه مي بيني قلم بدست گرفته اند و زبان و ادبيات فارسي را به لجن مي كشند آنها با اين قلم نون مي خورند و شكم خود را سير مي كنند به هر حال رزق و روزي دست خداست اما من و تو كه مثل او نيستيم بهتر است رعايت كنيم . كلمه استهزاء را با (ه) مي نويسند نه ( ح ) و بعضي جمله بنديهاي ديگر . بگذريم .

    شما نوشته ايد سيدعلي در راه خدا قدم بر مي دارد . شما مطمئن هستيد ايشان در راه خدا قدم بر مي دارد ؟ تاكنون پايش را پس و پيش نگذاشته ؟ از جنايات پس از انتخابات صحبت نمي كنم . از چپاول بيت المال توسط سپاه پاسداران صحبت نمي كنم چون مي دانم فايده اي ندارد . از زناي محصنه آخوندهاي نماينده ولي فقيه صحبت نمي كنم . از خودسوزي جانباز جنگ روبروي مجلس صحبت نمي كنم . اينها فايده اي ندارد . گفتن اينها براي تو چه فايده اي دارد ؟ فرض كن در يك شب 500 آخوند بروند كثافتكاري و 5000 بسيجي بعد از جنگ ( نه بسيجيان زمان جنگ منظورم همين بسيج فتوكپي شناسنامه اي امتياز بگير است ) بروند الواطي و قرتي بازي ، معلوم است كه تو با اين چيزها هم قانع نمي شوي . عدالت يك فرد زماني كه انسان بين دو نفر كه برايش غريبه هستند تبعيض قائل نشود آشكار نمي شود مثلا شما بين يك ژاپني و يك افغاني و يك آلماني و يك هندي تفاوت قائل نشوي اين الزاما ثابت نمي كند كه شما عادل هستي . شما اگر بتواني بين يك نفر مثلا من و يكي كه با شما آشناست مثلا پسر خاله ات و يا پسر عمويت تفاوت نگذاري آنوقت ثابت مي شود كه شما عادل هستي . عدالت اينجاست كه آشكار مي شود . درست زماني كه جوانان اين مرز و بوم با عراق مي جنگيدند و از جان و مال و ناموس و استقلال اين مملكت دفاع مي كردند . با بمبهاي شيميايي آن صدام جنايتكار جان مي باختند . شيخ علي تهراني ، شوهر خواهر همين سيد علي به آغوش صدام رفته و به مردم و كشور خود خيانت كرد . سيد علي كه سزاي ندا آقا سلطان را مرگ مي بيند سزاي شيخ علي تهراني را مرگ و يا حتي زندان و يا حتي يك تف كه به صورتش بزني نمي داند . اين هم عدالت . اين هم قدم برداشتن در راه خدا .

    سوال مي كني مگه سيد حسن خميني معصوم است . خداوند رفتگان شما و همه ما را بيامرزد . خوب ما هم همين را مي گوييم . زبان ما كه مو در آورد . مگر امام خميني و يا سيد علي و يا سيد حسن و يا مير حسين و يا خاتمي و يا ...... معصوم هستند . البته كه هيچ كدام معصوم نيستند . عزيز من ، وقتي كه از يك شخصيت محبوب شما انتقادي مي شود و شما تمام سعي خود را مي كنيد كه جوابي را براي آن انتقاد بياوريد شما عملا به معصوم بودن آن فرد اعتقاد داريد هر چند به زبان مي گوييد به عصمت او اعتقاد نداريد . به حامد عبداللهي مي گويند يك انتقاد از رهبري بكن او هم در جواب مي گويد رهبرا مولاي ما سرور ما و ..... چرا به ما اجازه قتل عام مردم را نمي دهي . خداوكيلي ببين اين آدم را !!!!

    آقاي بي نام و نشان مردم ديگر از اين اصطلاحات براندازي و توطئه براي براندازي و دشمن در كمين است و اين تقصير آمريكاست و آن توطئه آمريكاست و اين مشكل از آمريكاست و اينها نقشه مي كشند و آنها چنين و چنان مي كنند و .... مردم ديگر گوششان از اين حرفها پر شده . هر كمبودي در مملكت هست و هر مشكلي پيش مي آيد مي گويند توطئه و اگر كسي انتقاد كوچكي كند مي گويند طرح براندازي .

    مي گويي به شعور مردم توهين مي شود . الله اكبر . چقدر بي انصافي !!!!!!!! چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه مردم را به حقوقشان آگاه مي كند يا كسي كه مي گويد با امام زمان ارتباط دارد ؟ چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه به مردم مي گويد سرنوشت شما بدست خودتان است يا كسي كه در سازمان ملل هاله نور دور سر خود ديده ؟ چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه به نقل صريح از امام علي (ع) در نهج البلاغه مي گويد ملاك حق فرد نيست و يا كسي كه با تيتر درشت در روزنامه كيهان مي نويسد ملاك حق رهبر فرزانه انقلاب است . چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ بعد از فاجعه كوي دانشگاه تهران اعلام مي كنند در حمله به كوي دانشگاه تنها جرم واقع شده ، سرقت يك ريش تراش توسط يكي از درجه داران نيروي انتظامي بود كه حتما به آن رسيدگي مي شود . جرم ديگري واقع نشده .

    دوست عزيز فارغ از هر زنده باد و مرده باد ، به دور از هر تعصب و تجاهل جوياي حق باش . اينكه در چه حزب و گروه و جبهه اي هستي ، نكته مهمي است در حساب و كتاب قيامت مگر نمي پرسند امام و پيشواي تو كه بود ؟ فرداي قيامت همين سيد علي خود بايد پاسخگوي خيلي وقايع و حوادث اين مملكت باشد . بايد پاسخگوي هر سيلي كه به گوش فردي خورده ، باشد . او نمي تواند به داد تو برسد . كما اينكه ميرحسين و خاتمي هم نمي توانند به داد من برسند .

    موفق باشي