• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    11   12   13   14   15    >>    >
     
    + بي نام و نشان 

    از بي‌نام و نشان به گل‌آقاي بي‌ادب
    هه هه
    خيلي سعي ميکني دم از اسلام و قرآن و ادب و انسانيت بزني.
    ولي بعضي اوقات اون ذات پراز نفاقت مثل حالا فوران ميکنه و اون روي پر از لجني رو که مثل هم مسلکهات پشت رنگ سبز لجن مال پنهان کردي به منصه ظهور ميرسوني.
    بازهم ذات بي‌ادبت رو که پشت الفاظ به ظاهر مودب پنهان کرده بودي ظاهر کردي.
    ايراد نداره شماها همتون همينطوري هستيد.
    گفتي: (( بدون هيچ استدلال و هيچ مدرك و سند منطقي و معقول ، مشتي اراجيف و مهملات همراه با فحش ارائه مي دهي ))
    من‌که بارها گفتم اگر اون گوش و چشم پر از حرامت تمايل به بازشدن داره دلايل حرفام رو با فايلهاي مستند صوتي و تصويري برات بذارم اما حضرت بي‌ادب عالي دم برنياوردي و تا صحبت از دليل و مدرک ميشه شروع به بافتن مهملات ميکني.

    گفتي: (( نمونه مشخص افرادي هستي كه به فرموده قرآن ، خداوند بر دلهايشان مهر نهاده كه فهم حقايق را نمي كنند ))
    ياد خوارج نهروان افتادم که با پيشانيهاي پينه بسته از شدت سجده دم از خدا و پيغمبر مي‌زدند و حجت خدا رو که پيش روي اونها ايستاده بود با چشمهاي کورشان نمي‌ديدند.
    در ضمن ما که ادعاي بهشت نکرديم و جاي شما رو اشغال ننموديم اين شما و اين بهشت سبزتان اميدوارم رستگار باشيد و فرداي قيامت با همين روبان سبز محشور شي.
    در ضمن چهار خط اباطيل نوشتن بيان کننده ميزان سواد يک نفر نيست. قبلا هم گفتم شما ها چشمتون جز نوک دماغتون و اميال مربوط به جهاز زير شکمتون قدرت درک چيز ديگه‌اي رو نداره.

    خدايا راه رستگاري رو به کوردلان نشان بده
    الهي دانايي ده که از راه نيفتيم بينايي ده که در چاه نيفتيم

    پاسخ

    نگران نباش اين بيچاره ذات بي ادبش رو با نام هاي ديگه رسوا کرده . قبلن هم گفتم يه مشرک يا ملحد ممکنه هدايت بشه اما منافق هرگز . پس خودت و اذيت نکن بذار سرگرم باشيم . اين رفت و آمدهاش دست کم واسه بالا رفتن آمار بازديد وبلاگ و جذب مخاطبان بيشتر به درد مي‌خوره.
    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    حقيقتا آدم بي ادب و لوده اي هستي و از نوشته ها و مطالبي كه مي نويسي حتي همين حامد مزدور هم قبول دارد كه آدم بي سوادي هستي كه بدون هيچ استدلال و هيچ مدرك و سند منطقي و معقول ، مشتي اراجيف و مهملات همراه با فحش ارائه مي دهي . تو ، نمونه مشخص افرادي هستي كه به فرموده قرآن ، خداوند بر دلهايشان مهر نهاده كه فهم حقايق را نمي كنند . اميدي به اصلاح گمراهاني چون تو نيست . و جهنم جايگاه بت پرستاني چون تو است .

    در انتهاي فيلم اخراجي ها ، در صحنه اي از آن نشان مي داد كه سربازان ايراني كه در اردوگاه اسرا بودند به طرف معدود افراد ضعيف النفسي كه هموطن خود را به يك نخ سيگار مي فروختند ، هزاران نخ سيگار را به طرف صورت آنها پرت كردند . امروز هم شايسته است مردم ايران به صورت تو و حامد و امثال شما كه بي اطلاع از آرمانهاي انقلاب خونبار كشورمان و بي اطلاع از آرمان شهدايمان و بي غم و اندوه از درد و رنج ملت ايران ، از كشته شدن هموطنانمان ، از خيانت آخوندهاي شكمباره دين فروش به جمهوري اسلامي ، از سياهچال اوين و كهريزك ، ، ايران عزيز را ، انقلاب را ، اسلام را ، آرمان شهدا را به چند قوطي روغن و كيسه برنج و امتيازات نامشروعي را كه در پايگاههاي مقاومت چماقداران مي گيريد فروخته ايد ، همينها را به صورتتان پرت كنند . زمستان مي رود و روسياهي مي ماند براي زغال ، اين دنياي پر از ظلم و جور نيز مي گذرد و در قيامت عذاب دردناك مي ماند براي ستم پيشگان و امتياز خواران .

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل آقا
    گربه عابد زاهد پيرو خط امام که ميگن تويي.
    (( درگذشت جانسوز مرجع عاليقدر و مبارز بزرگ انقلاب حضرت آيت الله العظمي منتظري بر تمام ملت ايران و آزاديخواهان تسليت باد .
    ))
    از هر دست آويزي براي اميال و خواسته‌هاي پراز نفاقتون استفاده مي‌کنيد.
    حتي از مرگ آخوند ولايت فقيهي که تا ديروز بخاطر همين ولايت فقيه دشمنش بودين و الان پيراهن عثمانش کردين.

    خدا خيانتکاران رو نابود کنه.

    + بي نام و نشان 


    از بي نام و نشان به گل آقا
    گربه عابد زاهد پيرو خط امام که ميگن تويي.
    (( درگذشت جانسوز مرجع عاليقدر و مبارز بزرگ انقلاب حضرت آيت الله العظمي منتظري بر تمام ملت ايران و آزاديخواهان تسليت باد .
    ))
    از هر دست آويزي براي اميال و خواسته‌هاي پراز نفاقتون استفاده مي‌کنيد.
    حتي از مرگ آخوند ولايت فقيهي که تا ديروز بخاطر خمين ولايت فقيه دشمنش بودين و الان پيراهن عثمانش کردين.

    خدا خيانتکاران رو نابود کنه.

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل آقا
    هه هه
    خوب شد من يه اشتباه تايپي کردم. فقط ح نبود ض هم بود.
    در قلبهايتان پر از بيماري است و چشمهايتان فقط به روي سياهي ها باز است خدا آنرا بيشتر خواهد کرد و در ضلالت و گمراهي به پائينترين درجات نائل خواهيد آمد.
    عده‌اي ديگر هم در روز عاشورا همين حرفها را مي‌زدند سفره يزيد را با نماز امام حسين (ع) مي‌خواستند شما هم در زمره اين گروه هستيد.
    در جهلتان باقي بمانيد و در اين جهل بميريد که گوشهايتان همچون شکمهايتان از حرام پر است.

    اين زمستان نيز مي‌گذرد و رو سياهي براي روسياهان پرمدعي مي‌ماند وبه حق مهدي صاحب زمان نسل کثيفشان از روي صحنه گيتي پاک خواهد شد.

    انشاء الله

    + گل آقا 

    111111111111111111111111111111111

    از گل آقا به آقاي بي نام و نشان

    دوست عزيز ، وقتي که اين نوشته هاي تو را مي خوانم صد مرتبه به اين آخوندهاي دين به دنيا فروش و مروج جهل لعنت مي فرستم چون در عمق اين نوشته ها به خوبي اعتقاد ، ايمان و غيرت يک جوان ايراني را مي بينم که توسط عمال جهل و سارقان خزانه بيت المال به بازي گرفته شده و از آن سوء استفاده مي شود . كاش مي شد به خود بيايي و به آغوش ملت خود بازگردي . كاش .

    دوست عزيز قبل از آنكه جواب چند مورد از نوشته هايت را بدهم جسارتا عرض كنم زبان فارسي ميراث گرانبهاي اجدادي ماست و جزئي مهم از فرهنگ ايران عزيز است و لازم است در جمله نويسي و املاء كلمات دقت كنيم . امثال اين حامد كه مي بيني قلم بدست گرفته اند و زبان و ادبيات فارسي را به لجن مي كشند آنها با اين قلم نون مي خورند و شكم خود را سير مي كنند به هر حال رزق و روزي دست خداست اما من و تو كه مثل او نيستيم بهتر است رعايت كنيم . كلمه استهزاء را با (ه) مي نويسند نه ( ح ) و بعضي جمله بنديهاي ديگر . بگذريم .

    شما نوشته ايد سيدعلي در راه خدا قدم بر مي دارد . شما مطمئن هستيد ايشان در راه خدا قدم بر مي دارد ؟ تاكنون پايش را پس و پيش نگذاشته ؟ از جنايات پس از انتخابات صحبت نمي كنم . از چپاول بيت المال توسط سپاه پاسداران صحبت نمي كنم چون مي دانم فايده اي ندارد . از زناي محصنه آخوندهاي نماينده ولي فقيه صحبت نمي كنم . از خودسوزي جانباز جنگ روبروي مجلس صحبت نمي كنم . اينها فايده اي ندارد . گفتن اينها براي تو چه فايده اي دارد ؟ فرض كن در يك شب 500 آخوند بروند كثافتكاري و 5000 بسيجي بعد از جنگ ( نه بسيجيان زمان جنگ منظورم همين بسيج فتوكپي شناسنامه اي امتياز بگير است ) بروند الواطي و قرتي بازي ، معلوم است كه تو با اين چيزها هم قانع نمي شوي . عدالت يك فرد زماني كه انسان بين دو نفر كه برايش غريبه هستند تبعيض قائل نشود آشكار نمي شود مثلا شما بين يك ژاپني و يك افغاني و يك آلماني و يك هندي تفاوت قائل نشوي اين الزاما ثابت نمي كند كه شما عادل هستي . شما اگر بتواني بين يك نفر مثلا من و يكي كه با شما آشناست مثلا پسر خاله ات و يا پسر عمويت تفاوت نگذاري آنوقت ثابت مي شود كه شما عادل هستي . عدالت اينجاست كه آشكار مي شود . درست زماني كه جوانان اين مرز و بوم با عراق مي جنگيدند و از جان و مال و ناموس و استقلال اين مملكت دفاع مي كردند . با بمبهاي شيميايي آن صدام جنايتكار جان مي باختند . شيخ علي تهراني ، شوهر خواهر همين سيد علي به آغوش صدام رفته و به مردم و كشور خود خيانت كرد . سيد علي كه سزاي ندا آقا سلطان را مرگ مي بيند سزاي شيخ علي تهراني را مرگ و يا حتي زندان و يا حتي يك تف كه به صورتش بزني نمي داند . اين هم عدالت . اين هم قدم برداشتن در راه خدا .

    سوال مي كني مگه سيد حسن خميني معصوم است . خداوند رفتگان شما و همه ما را بيامرزد . خوب ما هم همين را مي گوييم . زبان ما كه مو در آورد . مگر امام خميني و يا سيد علي و يا سيد حسن و يا مير حسين و يا خاتمي و يا ...... معصوم هستند . البته كه هيچ كدام معصوم نيستند . عزيز من ، وقتي كه از يك شخصيت محبوب شما انتقادي مي شود و شما تمام سعي خود را مي كنيد كه جوابي را براي آن انتقاد بياوريد شما عملا به معصوم بودن آن فرد اعتقاد داريد هر چند به زبان مي گوييد به عصمت او اعتقاد نداريد . به حامد عبداللهي مي گويند يك انتقاد از رهبري بكن او هم در جواب مي گويد رهبرا مولاي ما سرور ما و ..... چرا به ما اجازه قتل عام مردم را نمي دهي . خداوكيلي ببين اين آدم را !!!!

    آقاي بي نام و نشان مردم ديگر از اين اصطلاحات براندازي و توطئه براي براندازي و دشمن در كمين است و اين تقصير آمريكاست و آن توطئه آمريكاست و اين مشكل از آمريكاست و اينها نقشه مي كشند و آنها چنين و چنان مي كنند و .... مردم ديگر گوششان از اين حرفها پر شده . هر كمبودي در مملكت هست و هر مشكلي پيش مي آيد مي گويند توطئه و اگر كسي انتقاد كوچكي كند مي گويند طرح براندازي .

    مي گويي به شعور مردم توهين مي شود . الله اكبر . چقدر بي انصافي !!!!!!!! چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه مردم را به حقوقشان آگاه مي كند يا كسي كه مي گويد با امام زمان ارتباط دارد ؟ چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه به مردم مي گويد سرنوشت شما بدست خودتان است يا كسي كه در سازمان ملل هاله نور دور سر خود ديده ؟ چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ كسي كه به نقل صريح از امام علي (ع) در نهج البلاغه مي گويد ملاك حق فرد نيست و يا كسي كه با تيتر درشت در روزنامه كيهان مي نويسد ملاك حق رهبر فرزانه انقلاب است . چه كسي به شعور مردم توهين مي كند ؟ بعد از فاجعه كوي دانشگاه تهران اعلام مي كنند در حمله به كوي دانشگاه تنها جرم واقع شده ، سرقت يك ريش تراش توسط يكي از درجه داران نيروي انتظامي بود كه حتما به آن رسيدگي مي شود . جرم ديگري واقع نشده .

    دوست عزيز فارغ از هر زنده باد و مرده باد ، به دور از هر تعصب و تجاهل جوياي حق باش . اينكه در چه حزب و گروه و جبهه اي هستي ، نكته مهمي است در حساب و كتاب قيامت مگر نمي پرسند امام و پيشواي تو كه بود ؟ فرداي قيامت همين سيد علي خود بايد پاسخگوي خيلي وقايع و حوادث اين مملكت باشد . بايد پاسخگوي هر سيلي كه به گوش فردي خورده ، باشد . او نمي تواند به داد تو برسد . كما اينكه ميرحسين و خاتمي هم نمي توانند به داد من برسند .

    موفق باشي

    + گل آقا 

    1111111111111111111111111111111111111

    درگذشت جانسوز مرجع عاليقدر و مبارز بزرگ انقلاب حضرت آيت الله العظمي منتظري بر تمام ملت ايران و آزاديخواهان تسليت باد .

    پاسخ

    پس بگو درد و مرضت چيه که حرف تو مخت نمي ره . از يه ترک بعيده اين جوري طرفدار منتظري باشه گرچه ممکنه خودت يا پدرت طرفدار شريعتمداري بوده باشين که در اين صورت خانه از پايبست ويران است.

    حقشه

    + بي نام و نشان 

    از بي نام ونشان به گل آقا
    ظاهرا دليل آوردن براي گوشي که صاحب آن خود را به خواب زده مثل آب در هاون کوبيدنه.
    و قصه تو قصه همون گوشيه که ميگن: (( گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من آنچه البته به جايي نرسد فرياد است ))
    خيلي سعي مي‌کني چهره مظلوم نما و دلسوز انقلاب رو بگيري اما بدون با اين حرفا اگه ((((( راه ))))) سيدعلي حق باشه ( که به عقيده من هست ) اميدوارم اگر قابل اصلاح باشي ، به حق اين شباي عزيز اصلاح بشي و اگر هم نباشي مظلويمت اين انقلاب و جانهاي شيفته راه خدا و اسلام شما رو در روز جزا به محاکمه عدل الهي برسونن.
    اين آخرين باريه که بطور جدي به تو جواب ميدم چون وقت من بيشتر از اون ارزش داره که بخوام به اين بيهوده‌گويي‌هايي که گوش شنوا براش وجود نداره بپردازم.

    شما و جريان فکري که خود رو به اون منتسب ميکنيد الان بيش از هشت ماهه که جز استحضاء ، سخره ، فحاشي ادبي و غيرادبي ، تهمت ، افترا ( درست و نادرست ) ، هتاکي به همه اصول انقلاب و کساني که شبانه روز براي اين کشور زحمت مي‌کشند چيزي فروگذار نکردين.

    و تا قلمي ميبينيد که با زبان و ادبيات خودتون جواب بي ادبي شما رو ميده سريع ژست ادب مرد به زدولت اوست رو مي‌گيريد. ( دقيقا طبق استاندارد سبز لجن مال )

    گفتي : ((شرک و بت پرستي را نمي بيني ؟ اصلا خود تو که نوشتي سيد علي عزيزمون ، عشقمون ، جونمون ، نفسمون و .... اين حرفها کدام است ؟ عشق يک مسلمان خداست قبله يک مسلمان خداست . نه سيد علي و نه هيچ کس ديگر ))
    حرفاي تو منو ياد شرطه‌هاي وهابي عربستان ميندازه که وقتي در وديوار غار حراء رو ايرونيا ميبوسن ميگن اين شرکه ، تو مگه وقتي زيارت آقا امام هشتم ميري دور ضريحش نميچرخي ، مگه وقتي قرآن رو دستت ميگيري جلدش رو نميبوسي و روي پيشانيت نميذاري؟ آيا همه اين اعمال به خاطر اون سنگ و آهن و کاغذه ؟ آيا هدف پرستيدن اين اشياء دنيويه ؟ يا هدف چيزي بالاتر از اين حرفاست؟ بيخود دست وپا ميزني .
    اگه ميگيم سيد علي جونمونه واسه اينه که توي راه خدا داره قدم برميداره وديگر هيچ! وگرنه محمد علي باب هم مثل سيد اين جريان سبز لجن مال ، سيد بود و اين فتنه عظيم رو توي دل تشيع بوجود آورد. فرقه الحاديش خيلي هم طرفدار داره دقيقا مثل سيد لجني شما.

    گفتي: ((در رابطه با توهين به عکس امام مطمئن هستم تو خودت آنقدر زيرک هستي که بداني جادوگران و نقشه پردازاني . . . )) فرياد منو ازعمق جانم بيرون مياري! امام خميني مگه يه عکسه که بخاطر توهين به عکسش مردم بريزن بيرون؟ امام خميني يک فکره، امام يک نماده ، امام يک نشانه اس ، آيا هشت ماه تمام توهين به ارزشهاي امام بصورت مخفي و آشکار رو نميبيني؟
    آيا اينقدر توهين به شعور مردم بس نيست. آيا مردم نديدند که اينها دارن با اين انقلاب چه ميکنن؟
    آيا شعار ( جمهوري ايراني ) هم جزء احترام به آرمانهاي امامه؟ ( نميدونم شايد هست و ما مرتجعين ولايت عظمايي نمي فهميم و شما فقط حاليتونه )
    شما رو ارجاع ميدم به کامنتي که براي اون گلابي پوسيده گذاشتم ، خوب مطالعش کن چون تک تک جملاتش با دليل و مدرکه. اگه واقعا دنبال حقيقت و انصاف باشي براي روشن شدن ذهنت ميتونه مفيد باشه.

    گفتي: (( جهت اطلاع جنابعالي که نوشته اي سيد علي خامنه اي حتي يک سانتيمتر از مواضعش عدول نکرد بگويم . حضرت امام هيچوقت يک ميليمتر از مواضع حق عدول نمي کرد و اگر مير حسين براي نخست وزيري اصلح نبود هرگز به آن رضايت نمي داد . هرگز . امام اهل رودر بايستي نبود . ))
    گفتي: (( چندي پيش فقط به دليل آنکه سيد حسن خميني به نقل از امام خميني يک کلام گفته بود نيروهاي نظامي نبايد در جريانات سياسي وارد شوند آنطور مورد هجمه و توهين قرار دادند . . . ))

    جواب هردو رو يکجا بهت ميدم.
    مگه سيدحسن معصومه و عاري از خطا؟ مگه اون به همه اتفاقات زمانش آگاهه؟
    شما چون اوايل انقلاب مثل من سنت زير خط قانوني بود چيزي يادت نيماد اما به عنوان يک مدعي فکر و عقل ميتونستي يه مقدار اطلاعاتت رو با تحقيق بالا ببري.
    اولا: منم ميدونم امام اهل رودربايستي نبود و همين امام مگه نميدونست بني صدر چيکاره است ؟ مگه مجبور نشد حکم اونو تنفيذ کنه؟ بعدش هم مگه خودش اونو عزل نکرد ؟ آيا امام مجبور نشد در يک موقعيت زماني کاري که به نظرش به صلاح جامعه بود انجام بده و خودش حکم خودش رو لغو نکرد؟

    آيا اينها هم دروغهاي ما بچه ولايت عظمائي‌هاست؟

    بازهم شما رو رجوع ميدم به تاريخ همون دوران بني‌صدر ( لطفا بريد مطالعه کنيد تا سطح اطلاعاتتون بالا بره )
    مگه بعد از لغو حکم بني‌صدر ( سيدحسين خميني ) نوه امام ، فرزند آقا سيدمصطفي ، پسرعموي همين سيدحسن در مشهد بالاي منبر نرفت و يک سخنراني آتشين نکرد؟
    امام اونو چيکار کرد؟ شديدا بهش توپيد و هيچگاه از اون به بعد اجازه صحبت بهش نداد. ( به‌قول خودت امام با هيچکس رودربايستي نداشت حتي با نوه‌اش ) آيا اون موقع هم همين جادوگران و شيادان و امثال محمود جومونگ بودند که زير آب آقا سيدحسين رو بزنن؟ اگر امام زنده بود چه جوابي براي حرف سيد حسن داشتي؟ مگه همين امام نگفت حفظ نظام از اهم واجباته؟ ( آخه چقدر يک بوم و دوهوا؟ )

    آيا اينها هم جزء دروغهاي ما بچه ولايت عظمائي هاست؟

    + بي نام و نشان 

    گفتي: ((چند شب پيش در گفتگوي ويژه خبري شبكه 2 مهمانان برنامه آقاي . . . ))
    اولا:خوب شد بالاخره ظاهرا يک دليل مستند براي صحبت هات پيدا کني. ( چي شد تو که پاي تلويزيون دروغگوي متظاهر ( ضرغام جون ) نمينشستي. توکه تا حالا مرجع تقليدت آيت الشيطان عليرضا نوري‌زاده و حجت الشيطان محسن سازگارا بودند و با استانداردهاي اونا (( تاکيد مي‌کنم دقيقا با استانداردهاي سبزلجن مال شده اونا )) ذکر دليل و برهان ميکردي؟ )

    اما اينبار هم قضيه جنابعالي مثل قضيه اون بوي کبابه که براي اون گلابي پوسيده نوشتم.
    شنيدي سفره پهن کرده اما مثل اربابهاي فکريت ، به خودت زحمت ندادي از مرحمت خدادادي که اون ارحم الراحمين به همه بنده‌هاش اندکي مرحمت فرموده ( يعني فکروعقل ) يه ريزه استفاده کني و منظور از سفره رو مثل بقيه خواسته‌هاي ظاهري و بدني تون به مکنت دنيا نسبت دادي.

    ثانيا: ما اينهمه برات صحبت از دليل و مدرک و عکس و فيلم و سوابق تاريخي ثبت شده ميکنيم شما يکبار اونها رو به حساب نياوردي. آيا واقعا دنبال حقيقتي؟

    بازهم ميگم اگه نياز داري يه مقدار اطلاعاتت بالا بره همينجا درخواست کن تا تصاوير مربوط به جلسات خصوصي و ميتينگهاي تبليغاتي همين به ظاهر مدافعان راه شهدا و امام رو برات بذارم. اگه ميخواي مکالمات ستاد انتخاباتي همين سيد شريفت رو همين امسال با سفارت کثيف انگلستان بذارم تا مقداري گوش ناشنواي شما به روي حق و حقيقت باز بشه.
    البته شايد شما جزء قشر زحمتکش رباخور بانک و يا دزدهاي نون حرام‌خور شغل‌هاي پردرآمد دلالي و شبيه به اينها باشي که در اينصورت به دليل پرشدن شکم از مال حرام ديگر گوش به روي حرف حق بسته است و ( درجهل مرکب ابد الدهر بماني )

    شما ميدوني توي جلسات حزب کارگزاران و دفتر مشارکت و سازمان مجاهدين و . . . حاج خانم فائزه هاشمي و تئوريسين معروفشون حاج آقا حجاريان و . . . از کي طرح براندازي نظام رو مطرح کردن.

    از همون روزايي که خاتمي از وزارت ارشاد هاشمي استعفا کرد. منتهي پله به پله.
    اول آزادي نوع پوشش ، بعد آزادي زنان ، بعد آزادي مطبوعات ، بعد آزادي بيان ، بعد آزادي دانشگاه ، بعد آزادي . . .
    دقت کني همش در پشت کلمه زيباي آزادي . و پله به پله آمدند جلو و چ.ن قدرت اجرايي دستشون بود اگه حافظه تاريخيت ياري کنه هر دفعه با مطرح کردن يکي از اين طرح‌ها عکس العمل مردم رو تست ميزدن.
    مجلس و رياست جمهوري رو هم دو دوره گرفتند بعد نوبت سنگرهاي بعدي نظام ، شوراي نگهبان و نهايتا رهبري نظام بود.
    و بيچاره ها همش فکر ميکنن که بقيه ببوگلابي اند و گاگول تشريف دارند که طرح هاي اونا رو نبينن.
    بس نيست اينهمه توهين به شعور ما.
    بس نيست اينهمه هتاکي به شخصيت اين ملت که اين عمله‌هاي شيطان روي موج مشکلات و کمبودها و فشارهايي که ما داريم تحمل ميکنيم سوارن و فحاشي به شعور ما و اين جوانها رو به حداکثر رسوندن؟

    شما هم مختاري ميتوني خودت رو با اين خواب‌هاي شيرين و طناب پوسيده‌اي که دنيا طلباني مثل : موسوي و کروبي و شياطيني مثل نوري‌زاده و سازگارا ( که جمعيت بعد از نماز جمعه رو با خط‌کش کينه به اسلام و انقلاب حداکثر 50 هزار نفر متراژ کردند ) و يا شاهرخ همايون و امثال اين نوکران و عمله شيطان ، برات مهيا کردن به اعماق تاريک ذلالت پرت کني و ميتوني چشمت رو به روي حقايق دور و اطرافت باز کني و فقط سياه نمايي نکني و چيزهاي خوبي رو هم که اتفاق افتاده ببيني.

    صلاح ملک خويش خسروان دانند.
    اين زمستان هم مي‌گذره ولي بقول قديمي‌ها رو سياهي براي زغاله که ميمونه. توبه کن و به صف ملت برگرد.
    ياعلي

    + گل آقا 

    از گل آقا به حامد

    ادب مرد به ز دولت اوست

    + گل آقا 

    1111111111111111111111111111111111

    از گل آقا به آقاي بي نام و نشان

    سلام . باز هم لازم شد بگويم ادب مرد به ز دولت اوست . به هر حال امر به معروف و نهي از منکر يک فريضه است خواه موثر باشد و خواه نباشد . عنوان کردن اصطلاحات سبز لجني و سبز جلبکي و يا خطاب به من گل گلي جون و حاجي گلي و .... دور از ادب است . البته نسبت به قبل که مرا شاسکول و باسکول و منگول مي گفتي قدري مودب تر شدي . باز هم خدا را شکر .

    چند مورد را به شما دوست عزيز در جواب مطالبي که نوشتي بگويم . تو به من مي گويي سرت را از زير برف بيرون بياور و قدري دور و بر خود را نگاه کن . عجيب است ! چيزي را که من بايد به تو بگويم تو به من مي گويي ! تو سرت را از زير برف بيرون بياور تو دور و بر خود را نگاه کن . فساد را نمي بيني ؟ ظلم و ستم را نمي بيني ؟ شرک و بت پرستي را نمي بيني ؟ اصلا خود تو که نوشتي سيد علي عزيزمون ، عشقمون ، جونمون ، نفسمون و .... اين حرفها کدام است ؟ عشق يک مسلمان خداست قبله يک مسلمان خداست . نه سيد علي و نه هيچ کس ديگر . نکند تو هم پيرو فرقه علي اللهي هستي ؟ توبه کن . از خدا بترس . پيامبر اسلام فرمودند راه يافتن شرک در قلب انسان از راه رفتن مورچه اي سياه بر يک سنگ سياه در شب تاريک مخفي تر است . چه بسيارند کساني که خود را موحد و يکتاپرست مي پندارند در حالي که مشرکند .

    در رابطه با توهين به عکس امام مطمئن هستم تو خودت آنقدر زيرک هستي که بداني جادوگران و نقشه پردازاني که چندي پيش فقط به دليل آنکه سيد حسن خميني به نقل از امام خميني يک کلام گفته بود نيروهاي نظامي نبايد در جريانات سياسي وارد شوند آنطور مورد هجمه و توهين قرار دادند برايشان هيچ كاري ندارد كه تصوير امام را پاره كنند و از آن فيلم بگيرند و در تلوزيون پخش كنند براي آنها مثل آب خوردن است .

    نوشته اي حساب امثال گلستاني فاسد از ولايت جداست . حالا خودت قضاوت كن . من سرم را زير برف كرده ام يا تو . شما مثل اينكه خبر نداريد مقام و منصب گلستاني چه بود . ايشان امام جمعه و نماينده ولي فقيه در شهر تويسركان بودند و تو خودت بهتر مي داني تمام امام جمعه ها منتسب به ولي فقيه هستند و هيچ ارتباطي با دولت يا مجلس يا نهاد ديگري ندارند . خدا وكيلي اين مطلب را مي توان انكار كرد ؟

    شما نوشته اي امام مجبور شد مير حسين را به نخست وزيري بگمارد . جهت اطلاع جنابعالي که نوشته اي سيد علي خامنه اي حتي يک سانتيمتر از مواضعش عدول نکرد بگويم . حضرت امام هيچوقت يک ميليمتر از مواضع حق عدول نمي کرد و اگر مير حسين براي نخست وزيري اصلح نبود هرگز به آن رضايت نمي داد . هرگز . امام اهل رودر بايستي نبود .

    نکته بعد آنکه آيا تو واقعا در بين اين مردم و ملت زندگي نمي کني ؟ واقعا خبر از هيچ چيز نداري ؟ تو واقعا نديده اي که بسياري افراد فاسد و اوباش آدمهاي دو رو و چند چهره ، با گذاشتن يک پوشه و دو قطعه عکس 4*3 و دو تا فتوکپي در پايگاههاي مقاومت بسيج عضو مي شوند و بسيجي مي شوند و عشق و حال و صفا و امتياز و .... واقعا نديده اي ؟

    راستي يك مطلبي يادم آمد . تو شايد با اين موضوع مواجه شده اي كه يك نفر كه باطن او چندان براي همه روشن نيست و آنچه كه در دل او مي گذرد كسي خبر ندارد و فقط خودش مي داند و خدا . اما همين فرد يك موقع ناخود آگاه حرفي مي زند كه ماهيت واقعي و باطن او آشكار مي شود و شايد بعدا خود آن فرد از حرفي كه از دهانش پريده پشيمان شود . چند شب پيش در گفتگوي ويژه خبري شبكه 2 مهمانان برنامه آقاي دري نجف آبادي و ايماني امام جمعه شيراز و رئيس بنياد شهيد كه حالا اسمش يادم نيست بودند . آن رئيس بنياد شهيد در انتهاي برنامه گفت همه ما و اين آقاياني كه ساز مخالف مي زنند ( منظورش مير حسين و خاتمي و كروبي بود ) قبلا كاره اي نبوديم امام سفره اي براي همه ما پهن كرد و ما دور اين سفره نشستيم و بايد قدر آن را بدانيم و دوستانه استفاده ببريم حالا اين درست نيست كه اين آقايان قدر اين فرصت و موقعيت را ندانند . اين دقيقا عين مطلبي بود كه آن بنده خدا گفت و واقعا امام ناخواسته عجب سفره اي براي اينها پهن كرد عجب سفره اي .

    پاسخ

    دوستان اگر يك روانشناس ايراني سراغ دارن در آمريكا معرفي كنن واسه يكي از هموطنان لازم شده.... بنده خدا دچار تكرر مكررات شده . اين شبهاي عزيز دعاش كنين.
    + جوكر 

    آقا اين بلو چها ( جندالله ) چقدر قاتي پاتي ان . ببين چي نوشتن به خامنه اي :

    نامه اي سرگشاده از رهبر جنبش مقاومت جندالله عبدالمالک بلوچ به رهبر نظام ولايت فقيه ايران علي خامنه اي

    بسم الله الرحمن الرحيم
    سلام علي من اتبع الهدي
    از آنجائيکه رهبري کشورايران بدست شماست و تمامي قدرت اجرائي کشور تحت امر شما قرار دارد و شما به عنوان قدرت مطلقه ايران شناخته مي شويد لازم ديدم در راستاي اتمام حجت در اين نامه شما را مورد خطاب قرار دهم تا شايد پي به حقيقتي که امروز نظام متبوع شما با آن در بلوچستان دچار است ببريد و بدور از چاپلوسي هاي جاسوسان دروغگو و مزدوران منافق موضوع بلوچستان و جامعه اهلسنت را مورد بررسي قرار داده و تا دير نشده براي حل عاقلانه آن فورا اقدام نمائيد.
    و خوب بدانيد که آتش بلوچستان تمام ايران را فرا خواهد گرفت و بوي جنگهائي بس خونين تر از تيمور شرقي و بوسني هرزگوين از سرزمين بلوچستان به مشام مي رسد و شعله هائي از آن پس از عمليات فاروق اعظم در حسينيه علي بن ابي طالب عليه دشنام دهندگان به مقدسات اهلسنت در دارالسنة زاهدان بلند شد و اگر قيادت اهلسنت نبود آن آتش تمام بلوچستان و تمام ايران را فرا مي گرفت و آنگونه که درباريانت به تو گزارش مي دهند و اوضاع را عادي و ايران را امن ترين نقطه جهان و بلوچستان را امن ترين استان ايران بيان مي دارد نيست و آتش بلوچستان در حال شعله ور شدن است که به زودي شعله هايش تمام ايران را فرا خواهد گرفت و همه اين جنگها و خشونتها و اختلافات و درگيريها و منازعات و خونريزيها نتيجه سياستهاي فاشيستي و ضد بشري رژيم تحت قيادت شما مي باشد که کارگزاران چاپلوس دربارت به غلط آن را به غرب و امريکا و انگليس و اسرائيل نسبت مي دهند تا بر جنايات خود پرده نهاده و گناه را بر گردن ديگران بياندازند در صورتيکه کشورهاي مذکور هيچ نقشي در منازعات و مبارزات بلوچستان ندارند و مقاومت و مبارزه بلوچستان برعکس ادعاهاي دروغين مسئولان استاني و کشوري که آن را به بيگانگان نسبت مي دهند برخاسته از متن جامعه و از ميان مردم سني و بلوچ مي باشد که براي بقاي خود و دفاع از دين و کيان خود برخاسته اند و اين نبرد براي رسيدن به عدالت و برابري مي باشد که مردم بلوچستان و جامعه اهلسنت هرگز طعم آن را نچشيده اند و هميشه تخته مشق ظالمان و ستمگراني بوده اند که يا از سلفت ويا از خود جنابعالي فرمانبري کرده اند و در بلوچستاني که 90 در صد جمعيت آن را ملت مسلمان بلوچ تشکيل مي دهند هيچ حقي در تعيين سرنوشت خود ندارند و دين و مذهب و فرهنگشان مورد اهانت قرار گرفته و بزرگان قوم توسط سربازان معمولي تحقير و تذليل مي شوند و جناياتي وحشيانه و غير انساني انجام گرفته که مردم اين ديار را به مبارزه واداشته است و مردم بلوچستان دفاع از خود و سرزمين و ناموس و دين را وظيفه شرعي و اسلامي و انساني خود دانسته و در اين ميدان قدم نهاده اند و تا دستيابي به حقوق مشروع خود به اين نبرد ادامه خواهند داد.
    بلوچستان توسط قشون رضا خان با تانک و توپ تصرف شد و رهبران بلوچ توسط نيروهاي متجاوز کشته و اسير و اعدام شدند و رضاخان سياستهاي ناسيوناليسم افراطي فارسي را براي از بين بردن فرهنگ و زبان ملت بلوچ به اجرا در آورد که اين سياستها از پدر به فرزند منتقل شده تا جائيکه بر شهرها و روستاهاي بلوچستان نام فارسي نهاده شد و فارسهاي شيعه از ديگر نقاط ايران در مناطق شمالي بلوچستان که امروز زابل خوانده مي شود اسکان داده شدند و مردم بلوچ قبل از انقلاب به نداي عدالتي که رهبر سابق نظام آيت الله خميني سرداد لبيک گفتند و چنين پنداشتند که به روياي عزت و آزادي و برابري و مساوات و عدالت درسايه اسلام عزيز دست خواهند يافت اما غلط بود آنچه پنداشته بودند و با انقلاب 57 وضع از آنچه که بود بدتر شد و فاشيسم شيعي با ناسيوناليسم افراطي فارسي مخلوط گرديد و مردم بلوچ از دو ناحيه قومي و مذهبي هدف حمله قرار گرفتند و يک اقليت شيعه و فارس که زابلي خوانده مي شود حاکم بر بلوچستان داراي اکثريت سني و بلوچ شد و با رساندن گزارشهاي دروغين به تهران زمينه تهاجم همه جانب تهران عليه بلوچستان را فراهم آورد که با نام جنگ با خوانين و سردارهاي مزدور بيگانه و جنگ با توده اي و کمونيست و جنگ با مواد مخدر و جنگ با وهابيت و جنگ با تجزيه طلب هزاران فرزند اين ديار را به کام مرگ فرستادند و علماي اين ديار را ترور کردند و مساجد و مدارس را با اتهام لانه هاي تروريستي و مراکز وهابيت تخريب کردند و دين و مذهب مردم را مورد اهانت قرار دادند و هزاران جنايت ديگر که بيانشان دفتري بزرگ و زماني دراز مي طلبد.
    اين وضعيت بوده که جوانان اين ديار را مجبور به مسلح شدن و جنگيدن نموده است و از آغاز انقلاب شومي که شما اکنون رهبري آن را در دست داريد تاکنون اين درگيري بين نظام و مردم بلوچ بوده است اگر چه برخي اوقات از حجمش کاسته شده است اما مدام اين جنگ وجود داشته است و امروز جنبش مقاومت جندالله توانسته است تمامي نيروهاي مقاومت را در کنار هم جمع کند و راه نبرد همه جانبه عليه متجاوزان و ستمگران را هموار نمايد و اکنون مقاومت در بلوچستان تبديل به درخت تنومندي شده است که ايران به جاي خود جهان نمي تواند آن را ناديده گيرد و به سادگي از کنار آن بگذرد و اين فقط به خاطر اخلاص و ايمان مبارزان بلوچستان بوده است و تنها هدف اين مبارزات و مقاومتها دفاع از مردم و دين و ناموس مردم بوده است و جز اين هيچ هدفي را دنبال نکرده است و نمي کند.
    از آنجائي که اين مقاومت مردمي است و به هيچ بيگانه اي کوچکترين ارتباطي ندارد و هيچ کس و قدرتي کوچکترين تاثيري بر تصميمات گرفته شده در اين مقاومت ندارد من باري ديگر به عنوان رهبر اين مقاومت خواهان حل موضوع از طريق مصالحت و گفتگو هستم نه از اين جهت که ضعيف هستيم يا ترسيده باشيم بلکه از آن جهت که خواهان خون ريزي و کشتار نيستيم بلکه هدف ما رسيدن به حقوق مشروع ماست و اگر حقوق مشروع ملت بلوچ به اين ملت برسد ديگر نيازي به جنگ نخواهد بود و به همين جهت بوده که ما هميشه و از همان روز اول خواهان حل مسائل از راههاي مسالمت آميز بوده ايم اما مسئولان اطلاعاتي با غرور در برابر ما ايستاده و توجهي به مطالبات مشروع ما نکردند و اعضاي جنبش را بدون هيچ جرمي دستگير و اعدام کردند که در نتيجه جنبش متوسل به مقابله بالمثل شد و راه جنگ و نبرد مسلحانه را در پيش گرفت.
    و امروز جنبش در اوج قدرت قرار دارد و آنگونه نيست که فرماندهان سپاه به دربارت گزارش دروغ مي دهند و جنبش را يک گروه چند نفره مي خوانند ، حقيقت جز اين است و امروز جنبش از حمايت تمامي اقشار جامعه بلوچستان برخوردار است و دستگيريهاي گسترده و اعدام هاي فله اي نشانگر اوج اقتدار جنبش و ريشه دار بودن جنبش و ضعف دستگاه حاکم مي باشد و گزارشهاي دروغين گذشته ثابت مي کند که گزارشهاي کنوني هم دروغ هستند زيرا مزدورانت قبلا گزارش دادند که 90 درصد جنبش را از بين برده اند و گزارش دادند که توان عملياتي جنبش را از بين برده اند و بازوي جنبش را شکستند اما تاريخ ثابت کرد که فرماندهان سپاه دروغ مي گفتند و جنبش روز به روز مقتدر تر شد و امروز جنبش تبديل به بزرگترين چالش پيش روي نظام شده است و نظام در روياروئي با جنبش شکست خورده است و عملياتهاي مقتدرانه جنبش در بلوچستان اين موضوع را ثابت مي کند.
    و الان جنبش وارد فاز استشهادي شده است و در يک سال سه عمليات استشهادي را به اجرا گذاشته است و هيچ قدرتي را توان مقابله با عمليات استشهادي نيست و خود عمليات هاي استشهادي هم پس از عمليات پيشين سرباز وارد فاز جديدي شد و آن اينکه ديگر نيازي به فرستادن گروههاي چريکي و يا حمله به پايگاهها و پاسگاهها و افراد عادي نظامي نيست بلکه جنبش به اين حقيقت پي برد که اين نظام متکي بر چند شخص است و با از بين رفتن اين اشخاص کل نظام دگرگون خواهد شد و جنبش تمام توانش را در اين زمينه به کار خواهد برد.
    اما قبل از اجراي عمليات بعدي و براي آخرين بار و به عنوان اتمام حجت و جلوگيري از خون ريزي و خشونت ، جنبش حل مسائل را از طريق گفتگو و مذاکره مطرح مي کند و من به عنوان رهبر مقاومت اين طرح را با شما که رهبري نظام را در دست داريد در ميان مي گذارم و در راستاي جلوگيري از جنگ و خونريزي با قلبي صادق مي خواهم مسائل را حل کنم و تا دو هفته دولت را مهلت مي دهم که راه مذاکره و گفتگو را پيش گيرد و گره اين موضوع بدست شماست و شما مي توانيد به عنوان رهبر نظام در اين باره تصميم بگيريد و از ريخته شدن خونهاي بيشتر جلوگيري نمائيد اگر چه تجربه نشان داده است که شما جز خشونت به چيزي ديگر نمي انديشيد و از اعدام و کشتار و خونريزي و شکنجه لذت مي بريد اما به عنوان اتمام حجت و براي آخرين بار از شما مي خواهم که در سياستهاي خود در قبال بلوچستان و اهلسنت تجديد نظر کنيد و دست از قتل و کشتار و جنايت برداريد ورنه آتش بلوچستان کاخهاي مجلل شما را در تهران تبديل به خاکستر خواهد کرد و اگر تا دو هفته به اين پيشنهاد صادقانه ما پاسخ داده نشد عملياتهاي جنبش با شدت تمام از سرگرفته خواهد شد و مردم ايران و جهان هم بدانند که ما خواهان کشتار و خونريزي و بمب گذاري نيستيم و اين رژيم است که جنگ را بر ما تحميل نموده است و ما را چاره اي جز دفاع نيست و دفاع حق مشروع همگان است.
    والله علي ما نقول وکيل
    عبدالمالک بلوچ
    رهبر جنبش مقاومت جندالله

    خدايي عجب مملكت خر تو خر شده خدا به هممون رحم كنه .

    + بي نام و نشان 


    بالاخره زندگي هرجوري باشه باعدالت يا بي عدالت ميگذره اما نمي‌تونم ببينم کسي مثل خاتمي ، حجاريان ، مهاجراني ، فائزه هاشمي ، ممدرضا خاتمي ، . . . و امثال اينا رو موج کمبودها و فشارهايي که ما داريم تحمل مي‌کنيم به اسم آزدي تيشه به ريشه اين مردم آزاده و سرفراز بزنن و همه تلاشهاي انجام شده و همه افتخارهايي که زير سنگين‌ترين فشارها بدست اومده رو به باد فنا بدن.
    يادتون رفته دوران اون شاه گوربه‌گوري آمريکاييها مثل يه تفاله به اين مردم نيگاه ميکردن. مگه مردم ما وضع زندگي شون بد بود که انقلاب کردن؟ مگه بهشون بد ميگذشت ؟ آقاجان فقط و فقط به خاطر عزت و شرف و سربلندي و از همه مهمتر اسلام بود که پاشدن و 2500 سال شاهنشاهي رو به باد دادن. اونا ميخواستن اون ابهت توخالي و هيبت دروغين آمريکا و بقيه جنايتکارايي که الان دارن با دمشون گردو ميشکنن رو بشکونن.
    والله نمي‌تونم دست خودم نيست. خونم به جوش مياد وقتي يه عده آشغال ، آشغال ، آشغال ، کثيف ، هرزه ، که شب و روز توي ايکس پارتي ها دارن به جهاز زير شکمشون خدمت ميکنن ميان توي روز ملي شکستن هيبت آمريکا و شعار (( جمهوري ايراني رو سر ميدن ))

    حالا ما زنده باشيم و اين کثافتايي که عقده هاي 30 سال اظهار نوکري به آمريکا را مدفون شده ميديدن بيان و وسط دل اين مملکت کل حيثيت اين نظام رو به بازي بگيرن.

    يه چيز رو فقط بايد اين فتنه‌گر ها بدونن و اونم اينه که فرق بين ( اکثر )سپاه و بسيج و امثال من با اين کساني که ادعاي آزادي مي‌کنن ، اينه که ماها چيزي براي از دست دادن نداريم که ازش بترسيم ، به ولاي علي اگه تکليف بشه که بياييم وسط ميدون خرجش يه سربند يازهراست. اگه کشته بشيم در راه آرمانمونه و اگه هم پيروز بشيم به وظيفمون عمل کرديم.
    فقط به اين فتنه‌گرها بگم حتي اگر صحنه پاره کردن عکس امام ساختگي باشه ، بازهم بدونن اين موج سطح کشور يه قطره از دريا بود. بازهم بدونن که موقع خداحافظي با چپاول و طرح حذف انديشه‌ي (( خمينيسم )) نزديکه. ديگه زمان روشدن اسراريه که طي حدود 20 سال پنهان مونده بود و اونا پشت نقاب آزادي و قانونگرايي سعي داشتن پنهانش کنن. ديگه زمان پرده برداري از اسرار ( طرح حذف ولايت فقيه از قانون اساسي ) رسيده ، ديگه زمان اين رسيده که اين روسياها همه جنايتها و خيانتهايي که قصد داشتن در لواي کلام زيباي آزادي در حق اين مرز و بوم بکنن ، رو بشه و به جزاي اعمالشون برسن.

    اميدوارم شماها که شدين عمله مطامع قدرت طلبي اين سران فتنه‌گر چشماتون رو بازکنين و خودتون رو از صف اينا خارج کنين. به خدا اينا دنبال منافع حتي دنيايي شما نيستن چه برسه به آزادي.

    توروخدا هوشيار باشين و نذارين کار به برادرکشي بکشه که فقط دل کثافتهاي لجن آشغال ( غربي ) شاد ميشه.

    خدايا تو شاهدي من و امثال من فقط به خاطر اينکه نشانه هاي فتنه رو از دور ديديم روي همه خواسته‌هاي دنيايي مون پاگذاشتيم و به محمود رأي داديم و تو ميدوني که اگه دنبال ولايت فقيه هستيم ( شايد هم موقع عمل برسه جا بزنيم ) فقط بخاطر اسلام و عزت و شرف اين خاک مقدسه. خدايا خودت پشتيبان اين مملکت و نظامي که احيا کننده اسلام ناب محمدي بود باش. ( البته نواقص بسيار بسيار زياده ) و مارو از شر خواهشهاي دنيائيمون حفظ کن که به خاطر دنيا چشممون رو به روي حق نبنديم و دل به باطل خوش نکنيم.

    + بي نام و نشان 

    ز بي نام و نشان به گلابي
    حقا که اسمي که واسه خودت انتخاب کردي برازنده خودت ، تفکراتت و تفکرات ارباباته
    اونهم از نوع نرسيده ((( سبز ))) لجن مال شده
    ( به قول بني صدر کثيف ) (( عرض کنم که )) يکي از دور داشت ميومد يه بوي کبابي به مشامش رسيد ، چون گرسنش بود همچين حسابي دلش قنج رفت که نگو ، اما بدبخت تا رسيد نزديکتر ديد ، يه تعداد خر رو رديف کردن دارن دونه دونه داغشون ميزنن.
    حالا حکايت اين آماريه که تو و اربابات جور کردين.
    حاج گلابي، درسته هي ميگي ((پادگاني شدن اقتصاد. حالا ديگر به اطمينان مي توان گفت که با حاکميت سپاه پاسداران در اقتصاد و سياست کشور خصوصي سازي در ايران شدني نيست. ))
    اما گلابتون به قول خودت (( در زمان رياست جمهوري خاتمي، جناح سرسخت سپاه پاسداران با به کارگيري زور عريان نظامي، عملا دست به کودتاي اقتصادي زد. ))
    اونوقت مي‌دوني از کي اينکار رو کرد يا فقط کله رو انداختي پائين و تخت گاز داري ميري؟

    من بهت ميگم: از اوايل دور دوم خاتمي.

    و از خودت سوال کردي چرا قبلش اينکار رو انجام نداده؟ لابد نميخواي بگي ( قبلش سپاه گاگول تشريف داشتن يا اينکه بلد نبودن يا دستشون به جايي بند نبود )

    من بهت ميگم داداش.

    از وقتي که جناب ممد بولوف با پشتيباني مستقيم يه آقايي وارد دم ودستگاه رياست جمهوري شد ، اولا اومدن يه سري قتل زنجيره‌اي راه انداختن تا اطلاعات رو از يه ارگان مستقل ، وزارت خونه‌اش کردن. بعد هم تمام ( تاکيد مي‌کنم تمام ) ايستگاه‌هاي حساس اقتصادي کشور رو دادن دست بچه‌هاي اطلاعات که خودشون آورده بودند ، اونها هم دمشون گرم نامردي نکردن و تا تونستن چپاول کردن و غارت و تاختن.
    آقاي گلابتون ، اگه گذشت زمان حافظه تاريخي شما رو خراب نکرده باشه يادته که هر روز خبر از ورشکستگي يه کارخونه از گوشه و کنار ميومد و کلي کارگر تا شش ماه و يکسال حقوقشون رو نگرفته بودن.

    ميدوني چرا؟

    من برات ميگم تا کيفور بشي ( معذرت ميخوام اگه اينطوري به ساحت نامقدس امثال حضرتعالي بي‌ادبي مي‌کنم ما ولايتي‌ها بي‌ادبيم ديگه !!!!!!!!!!! )

    آره جونم برات بگه، قرار اين بود که کارخونه‌هاي دولتي بي‌بازده نشون داده بشن و به بهاي يک هزارم قيمت فروخته شه به فلان و فلان بعد هم همه باهم کف بزنن و آواز (( خر برفت و خر برفت )) سر بدن.
    ( اگه احساس نياز ميکني يه ليست بلند بالا از مشخصات کارخونه‌هاي دولتي که به بهانه‌هاي الکي به ناچيزترين قيمت خصوصي شدن ( بعضي وقتها باحضور فقط يک شرکت کننده ) بعد از سندشون وامهاي کلان گرفتن بعد به دليل ( عدم صرفه اقتصادي! ! ) فروخته شدن رو برات بيارم ، بازم اگه احساس نياز مي‌کني برات اسم و شماره شناسنامه و آدرس و ... تعدادي از اطلاعاتي هايي رو بدم که دوران ممدبولوف اومدن روي کار و دوسه ساله ميلياردر شدن ، الان هم اگه با دقت دنبالشون رو بگيري ميبيني يا رفتن توي (( دانشگاه آزاد )) مشغولن يا يه سوراخي گير آوردن و يواشکي قايم شدن و از پشت سر نخ ميدن )
    اما خوشم مياد استانداردهاي اربابات رو خوب رعايت مي‌کني و يک قدم از مسير پراز لجن اونا خارج نميشي.
    چون اونا هم مثل تو فکر ميکردن بقيه ملت هالو هفت شنبه تشريف دارن وچيزي حاليشون نيست.

    بازم چون به صرفت نيست بازم يادت نمياد اون بيانيه‌اي رو که سپاه بعد از همه جنجالهايي که رو که بارهبري پشت پرده ممدتمدن و متاسفانه بعضي حضرات پشت پرده راه انداخته بودن ، داده بود.

    سپاه به عنوان نيروي وفادار به اسلام و انقلاب و ولايت فقيه ديد آقاجان شتر رو با بارش به اسم قانون ، آزادي بيان ، حقوق مساوي ملت و بقيه چيزاي قشنگي که با اون کل ملت رو گير آورده بودند ، دارن ميبرن. از اونجا بود که ناچار شد برحسب وظيفه‌اي که توي قانون اساسي بهش محول شده ( يعني پاسداري از انقلاب و دستاوردهاي اون ) وارد عمل بشه و چون متاسفانه خيلي از مردم ما عقلشون در چشمشون خلاصه ميشه و مثل حالا از نوک دماغشون يه مقدار اونورتر رو نميتونن ببينن و با چهار تا شعار ظاهر فريب آزادي زود گرم ميشن ، سپاه نميتونست به عنوان يه نيروي نظامي مستقيما وارد عمل بشه ، لذا ازطريق بدست گرفتن اوضاع و مجاري اقتصادي اصلي کشور سعي کرد دست اين شکمباره‌هاي نون به نرخ روز رو از سر اين مملکت کوتاه کنه.
    همه جا گفتم ، بازهم ميگم هيچ وقت نميگم توي ارگانهاي ما همه آمها سالم و پاک هستن ، هميشه يه عده شارلاتان با لباس ميش همه جا پيدا ميشه ممکنه خيلي ها توي سپاه هم سوء استفاده کردن ، اما برآيند عملکرد سپاه بالاي 95 درصد درست و سالم بوده و درجهت حفظ ميهن و به چپاول نرفتن سرمايه‌هاي اين مملکت قدم برداشته.

    بله شاگلابي ، انتظار داشتي سپاه بشينه اربابات مملکت رو چپاول کنن؟
    الان که وارد اقتصاد شده ، اگه لازم باشه دودمان کسايي که بخوان چپ به اين نظام بندازن رو به باد فنا ميده. تو و اربابات فکر کردين شهر بي‌کلانتره که ممدتمدن با يه عده بچه قرتي بيفته جلو و به اسم جنبش سبز (( ابوعطا )) بخونه و خون 300 هزار گل پرپر و به باد فنا بده. بعد همه باهم کف بزنن شادي کنن و نداي (( خر برفت و خر برفت )) سر بدن ، بعد هم همه يه روز صبح از خواب پاشيم و ببينيم (( حاجي حاجي مکه؟ ))
    به قول محمود جومونگ (( زکي )).

    واقعا اينقدر بقيه اين ملت رو بلانصبت خر فرض کردين. والله بي‌چشم و رويي و وقاحت تا اين اندازه نوبره. (( راستي احيانا شما آخر اسم فاميلتون سنگ پا قزويني نداره؟ ))

    اما ميدونم الان سريع ميگي مواجب بگير ولايتي هستم و از اينجور حرفهايي که مهر استاندارد (( سبز لجن مال )) پاش خورده.

    اما يه چيز بگم درد من و امثال من مثل درد (( بواسيره )) . نه ميتونم به کسي نشونش بدم نه ميتونم تحملش کنم.

    از يه طرف جيره و مواجبي که از دولت به ما مي‌رسه با کار چندوقته من و خانمم هردو فقط به درد يه زندگي معمولي که به زور تااندازه‌اي تونستيم دوتايي گليممون رو از آب بيرون بکشيم ميخوره و اون امکاناتي رو که به بانک و نفت و سپاه و اطلاعات و . . . ميدن ما ازش محروميم.
    از طرف ديگه نميتونم کلمو بندازم پايين و خودمو به خريت بزنم که آقا من اين چيزا رو نمي‌فهمم.

     <    <<    11   12   13   14   15    >>    >