• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
     
    + بي نام و نشان 
    ديدي که يزيد و موسوي همدستند ؟
    پيمان به فنا کردن قرآن بستند ؟
    در روز عزاي پر غم خون خدا
    ضحاک صفت به عيش خون بنشستند ؟
    + حسن 

    نفست گرم برادر

    حال كردم

    + بي نام و نشان 
    در دوشنبه تاريخي قم، از حلقوم اين قوم، فريادها برآمد اما باز هم قرآن را به رخ سربازان علي (ع) کشيدند. مجري مراسم مجلس ختم شيخ مرحوم که ديگر فکر اينجايش را نکرده بود، مدام به قاري قرآن مجلس ترحيم مي‌گفت؛ طولاني‌اش کن. چند سوره کوتاه هم بخوان!! من فکر کردم که در اين صفين واپسين، آيا باز هم وقتي قرآن روي نيزه رفت، اين بار مسلمين چه مي‌کنند. يکي فرياد زد: «قرآن ناطق علي است، رهبر حق سيدعلي است» ...اما برادر! در کنار علي، عايشه و طلحه و زبير و قطام و اسامه و ابن‌ملجم هم هستند. عجبا از اسامه. جناب اسامه که در جواني از طرف رسول خدا (ص) فرمانده سپاه مسلمين شده بود، از بيعت با علي (ع) فرار کرد!! بيچاره لابد خود را نخست‌وزير پيغمبر مي‌دانست! او نيز در جمل، وقتي زير تابوت کشته‌هاي ناکثين را گرفته بود، بوي باروت مي‌داد. بعدها وقتي خود درون تابوت رفت، آنها که زير تابوت اسامه را گرفته بودند، گمانم هست از حب اسامه، سياه نپوشيده بودند. قصه، قصه بغض علي بود. برادر! امروز هم مي‌خواهند از ما انتقام علي را بگيرند. خوني که در رگ حسين بن علي(ع) بود نيز در همين راه ريخته شد. اصلا مي‌داني «در عالم رازي هست که جز به بهاي خون فاش نمي‌شود». آويني راست مي‌گفت؛ «هر کس مي‌خواهد ما را بشناسد، داستان کربلا را بخواند».
    + بي نام و نشان 
    شريعتمداري در غروب پنج‌شنبه 23رجب 1406 و مطابق با 14 فروردين 1365در بيمارستان مهراد تهران، بر اثر نارسايي کليه درگذشت.
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به حامد و همه دوستان

    حامد جان در مورد يكي از مطالبي كه در كامنتهاي قبلي نوشته بودم يك عذر خواهي بدهكارم من اعدام قطب زاده رو اعدام شريعتمداري نوشتم كه اشتباه بود.

    (( شريعتمداري در غروب پنج‌شنبه ?? رجب ????، مطابق با ?? فروردين ???? در بيمارستان مهراد تهران، بر اثر نارسايي کليه درگذشت. ))

    سعي من بر اينه که هر مطلبي که مي نويسم مستدل و مستند باشه اين يکي رو به بزرگواري خودتون ببخشيد.

    + بي نام و نشان 
    از نظر ما هر كي در راه جبهه حق كشته بشه شهيد هست(اسلام ، كشور ،رهبر، حتي رييس جمهور) از نظر سبزها هركي در راه امريكا كشته بشه شهيد هست.
    از نظر ما هركس بيت المال را در مسير حق وقانون وسازندگي خرج كنه امين بيت المال هست از نظر سبز ها هر كس با بيت المال در كشورهاي غربي حال كنه امين هست
    از نظر ما اگر كسي با حداكثر راي انتخاب بشه رييس جمهور هست ومشروعيت داره از نظر سبزها هر كس كه حداقل راي را بياره ولي نوكر امريكا باشه مشروعيت داره.
    از نظر ما رييس جمهوري كه درد مردم را مي فهمه و با تمام وجودش براي استقلال و اباداني كشور تلاش ميكنه قابل تقدير هست از نظر سبز ها كسي كه هر روز به بهانه پيشبرد سياست خارجه مثل ماركوپولو در كشورهاي اروپايي وخوش اب و هوا ميچرخه قابل تقديره.
    از نظر ما حكومت ايران بايد جمهوري اسلامي ايران باشه از نظر سبز ها جمهوري امريكايي
    از نظر ما تمكين به قانون مدنيت هست از نظر سبز ها قانون شكني وقانون ستيزي
    از نظر ما اشوبگران واغتشاش گران را بايد سركوب كرد از نظر سبزها بايد بسيجيان ونيروهاي انتظامي را سركوب كرد چون مانع فتنه و اشوب اونهاست.
    از نظر ما ايران نبايد به هيچ كشوري وابسته باشد از نظرسبزها مگه ميشه بدون امريكا زنده بود هرچي داريم از امريكا داريم.
    از نظر ما...
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    من مرفه بي دردم يا تو و همفكرات كه بخاطر پست و مقام و مال دنيا به همه مقدسات توهين ميكنيد.

    طي شش ماه قبل از چه توهيني فروگذار نكرديد؟

    چند روز قبل در حرم حضرت معصومه چه كرديد؟

    با آرمانهاي امام چه كرديد؟

    با آرمانهايي كه خون شهدا پاش ريخته شده چه كرديد؟

    حالا ما توهين كننده شديم و شماها شديد سبزه قباي مقدس؟

    الان هم كه براي تاسوعا و عاشورا آيت الشيطان محسن سازگارا دستور اجراي برنامه فرمودند

    خاك برسر ما كه زنده ايم و اين بي حرمتي ها رو ميبينيم و دم برنمياريم!

    البته روزي كه امام قطعنامه رو قبول كرد همه بسيجيهاي ولايتي گوش به فرمان ولايت دادن و اطاعت كردند ماهم الان بخاطر فرمانبرداري از ولايته كه مثل بز اخفش سرمون رو پائين انداختيم و دم بالا نمياريم.

    اما كور نيستيم گل پسر

    از درون ميسوزيم و حرف نميزنيم

    شايد خون حسين معجزه اي كرد و اين كوردلان انسان شدند

    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    من براي حامد نگفتم و نمي خواستم بگويم كه برادر شهيد هستم اما براي تو كه با تعصب خاصي از شرايط امروز كشورمان راضي هستي و هيچ غمي نداري و مصداق مرفهين بي درد هستي گفتم كه برادر شهيد هستم و اين دليل نيست كه از هرچه در مملكتمان مي گذرد راضي باشم . در جواب تو نه به من ، بلكه به آن شهيدي كه به اين ملت و به اين مردم و به اين انقلاب تعلق دارد توهين كردي . تو نه بواسطه ايمان ، نه بواسطه عدالتخواهي و يا ارزشهاي ديگر انساني بلكه بواسطه دنيا دوستي است كه خود را انقلابي جلوه مي دهيد و تظاهر مي كني . هر چه توهين به خود من كردي همه را حلال كردم اما آن اهانتي را كه به شهدا مي كني ، تو را واگذار مي كنم به خدا و حضرت عباس .

    پاسخ

    اين فلك زده براي چندمين بار است ادعاي برادر شهيدي مي‏كند و باز مي گويد : (من براي حامد نگفتم و نمي خواستم بگويم كه برادر شهيد هستم ) راست و دروغ اين ادعا هم فرقي نمي كند چون برادر شهيدي مي شناسم كه روحاني است و در حال جمع كردن مداركي است كه اثبات كند حمايت ما از فلسطين خطا است !
    + بي نام و نشان 
    مشكلات زماني حل مي‌شود كه آنان كه الفِ اِمام را متكبرانه و از سر جهل، هماره با «فتحه» مي‌خوانند و لاجرم او را «مقابل» معنا مي‌كنند و با او به تقابل برمي‌خيزند، بدانند اِمام با «كسره» -به‌معناي پيشوايي- نوشته مي‌شود تا در برابر او منكسر شويم و او را اطاعت نمائيم؛ نه آن‌كه هرگاه منافع‌مان اقتضاء كرد از او خرج كنيم و او را رنج دهيم و ميراث او را به تاراج فرقه‌گرايي و جرگه‌سالاري دوستان‌مان پيش‌كش كنيم.
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    براي شروع بد نيست انشاءالله در آينده اي نزديك در پيشگاه همين ملت به غلط كردن خواهي افتاد

    مفسد منافق

    + گل آقا 

    از گل آقا به حامد

    حامد ، حقيقتا اعتراف مي كنم يك عذر خواهي به تو بدهكارم وقتي تو را با اين بي نام و نشان ( البته صحيح آن ، اينست كه بگوييم بي شعور و بي سواد ) مقايسه مي كنم تو خيلي مودب تر صحبت مي كني هر چند كه اعتقاداتت منحرف و شرك آلود است . مطالب اين بي شعور بي سواد را بخوان و ببين چه حرفهايي به من مي زند .

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    اولا: آيا مدرك مستدل داري؟ قول ميدم حتي ويديوي گلستاني كه هر روز توي بوق و كرنا ميكني رو نديدي؟

    اگه مدرك داري يه جايي لينك بده تا ما هم از ضلالت نجات پيدا كنيم.

    بدبخت فقط اوهام ميبافي.

    شرط ميبندم از ترس پيگيري آي پي كثيفت مثل موش لرزه به اندامت ميفته ( البته اگه توي ايران باشي كه بقول حامد مهمون اوبامايي و قول ميديم دلارهاي شيرين حاج حسين اوباما رو ميگيري كه شب و روز توي اين وبلاگها بگردي و جوانان گمراه ايروني رو ارشاد كني تا چند وقت ديگه هم كاشف به عمل مياد كه وزير ارشاد اوباما شدي )

    ثانيا: نگفتم اونقدر باهوش نيستي كه اون روي پر از نفاقت رو نتوني در دراز مدت پنهون كني؟

    اينهم يه نمونه ديگش.

    آقاي مدعي اسلام و خط امام (( اعدامهاي دسته جمعي و چند هزار نفري در مرداد و شهريور 1367 . . . )) اينا كه ظاهرا يكي از اونا داداشت بوده همون كسايي بودن كه امثال مطهري ها و رجايي ها رو از اين انقلاب گرفتند و 10 سال همچنان معلق در زندان بهشون خوش ميگذشت و مستقيما به دستور امام جان پر از نفاقشون به درك اسفل ارسال شد.

    نكنه امام هم آخوند رياكار و فاسد بود؟‏ نه تورو خدا نگو نه كه باورم نميشه!!!

    گل مزبله : تو و همفكراي پراز نفاقت تا هركجا كه به نفع اميال و هوسهاي دنيوي تون باشه به اين آيت الله ها متمسك ميشين و هرجا كه مهر خاموش بر اميال و تفكرات خبيثتون زده ميشه سريع شلوغ ميكنين و صحبت از آخوند رياكار ولايت عظمايي ميكنيد.

    وعده پيروزي حق بر باطل نزديكه. به زودي به همون اعوان وانصار منافقت ميپيوندي.

    به درك اسفل

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    (( تو مطمئن هستي اگر فردا ايشان از مديريت محمود و . . . ))

    اگه برعكسش اتفاق افتاد حاضري همينجا بگي غلط كردم؟ يا جوادي آملي هم ميشه آخوند رياكار و دورو؟

    + گل آقا 

    سوال از حامد

    حامد ، خوب دقت كن ، در اين وبلاگ منحوس ، مطلبي را در مورد آيت الله جوادي آملي نوشته اي ، از سوابق درخشان و تحصيلات و تقوي و ايمان و اخلاص و ..... ايشان خوب توضيح داده اي . حالا سوال اينست ، تو مطمئن هستي اگر فردا ايشان از مديريت محمود و دولت غيرقانوني بيكفايت او و بي عدالتي و ..... انتقادي بكند همصدا با ديگر وبلاگهاي چماقداران نسبت كفر و نفاق و بي ايماني و ..... را به ايشان نمي دهيد ؟ همان بلايي كه سر علي مطهري و سيد حسن خميني و ...... در آورده ايد .

    پاسخ

    دوستان توجه دارند كه حضرت آيت الله جوادي از دولت بارها انتقاد كرده اند چنانچه خودم هم انتقاد كرده ام و باز خواهم كرد.ضمن اين كه ايشان شعار جمهوري ايراني را نيز برنتافتند. من به علي آقاي مطهري يك توصيه محترمانه كردم و تا كنون در باره حاج سيد حسن آقا حرفي نزده ام.
    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    بيچاره گمراه ، تو در چاه هستي و خودت خبر نداري . تو در اوج گمراهي و شرك و آخوند پرستي هستي و خودت خبر نداري . چند جمله تكراري و يكي دو بيت شعر تكراري را معلوم نيست در كدام مجله خوانده اي و مرتب تكرار مي كني . به جاي آنكه پاي منبر آخوندهاي رياكار و دورو بنشيني و اسلام را از آنها ياد بگيري به جاي آنكه پاي نوحه ، مداحان مشركي همچون سيد ذاكر و هلالي بنشيني و مكتب كربلا را از زبان آنها بشناسي برو قران را با تامل و انديشه بخوان برو نهج البلاغه را به خصوص نامه امام علي به مالك اشتر را بخوان .

    معلوم نيست كور هستي يا خود را به كوري زدي و يا واقعا از همه چيز بي خبر هستي . به اين مواردي كه مي نويسم خوب دقت كن و قدري انديشه كن هر چند همگي را مي داني :

    1- اعدامهاي دسته جمعي و چند هزار نفري در مرداد و شهريور 1367 و گور دسته جمعي در منطقه خاوران كه مورد اعتراض آيتالله منتظري بود .

    2- ترور بسياري از افراد چه در داخل و چه در خارج از ايران همانند قتلهاي زنجيره اي و .....( وقتي ايران متهم به تروريسم است ظاهرا آن را غلط مي دانند معلوم نيست تروريسم را چه تعريف مي كنند . )

    3- شكنجه و زندان كه امري كاملا عادي بوده و هست . در حالي كه در قانون اساسي شكنجه كاملا ممنوع اعلام شده . در حوادث اخير محسن روح الاميني كه البته پدرش از اعوان و انصار همين نظام هم بود زير شكنجه جان باخت . قانون اساسي !!!!!

    4- طبق قانون اساسي تفتيش عقايد ممنوع و هيچكس را نمي توان به خاطر داشتن عقيده اي مورد مواخذه قرار داد ، فكر نمي كنم نياز به توضيح وضعيت اين مملكت در اين رابطه باشد مرجع تقليدها و مجتهدهايي كه رژيم آنگونه با آنها برخورد مي كند تكليف بقيه روشن است .

    5- غارت بيت المال توسط سپاه چماقداران كه تمام مملكت را قبضه كرده اند . حتما حكايت مخابرات را مي داني . هر جا نگاه مي كني سپاه ميخش را آنجا كوفته . از حقوق و مزاياي آنها اطلاع داري ؟

    6- تا چندين سال پيش وقتي مي گفتند سرمايه داران و مرفهين بي درد قاعدتا منظور سرمايه داران پس مانده رژيم شاه بود ولي اكنون فرماندهان سپاه ، نمايندگان مجلس و امثال صادق محصولي و رحيم مشايي و محسن رضايي با آن پسر سوسول فراريش تبديل به مرفهين بي درد شده اند .

    7- فساد اخلاقي گسترده مسئولان ،،، امام جمعه و نماينده ولي مطلقه فقيه در تويسركان ، سردار زارعي فرمانده انتظامي استان تهران و مسئول مبارزه با مفاسد و اراذل و اوباش!!!!!! ( عجب روزگاري ) و آن كثافت معاون دانشجويي دانشگاه زنجان كه اسم كثيفش يادم نيست . زاهدي وزير وقت دولت محمود احمدي نژاد وقتي فيلم مربوط به همين فرد را در حين خلاف به او نشان دادند گفت : باز هم اين فيلم چيزي را ثابت نمي كند !!!!!!!!!

    8- قتل عام هموطنانمان در حوادث بعد از انتخابات

    9- سلطه روسيه قلدر كثافت بر كشورمان

    10 - هزينه هاي گزاف براي كمك به چاق و چله كردن سيد حسن نصرالله و دار و دسته اش از جيب ملت گرسنه ايران . اگر به خاطر وظيفه اسلامي است كه اينها و ازجمله رهبر فرزانه انقلاب حتي يك كلمه راجع به قتل عام مسلمانان چين صحبت هم نكردند .

    11- .............

    12- ...........

    به جاي فحش دادن جواب اينها را بده البته اگر نخواهي بگويي اينها توطئه آمريكاست .

    پاسخ

    حرف حساب جواب نداره . آدم طرفدار منتظري باشه و قتل هاي مهدي هاشمي يادش بره طرفدار اسرائيل و مخالف حزب الله هم ميشه و دزدي از خونش رو هم به حساب نظام مي‌نويسه چه برسه به تخلفات بزرگ تر .
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >