• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >
     
    + بي نام و نشان 

    جناب عبدالهي و بقيه (( دوستان ))

    اين رو دان كن خيلي جالبه:

    http://aheney.persiangig.com/image/arusak.jpg

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به بازرگان و گل مزبله ( گل باقالي )

    (( هرکه خطايش افزون ترشود، . . . حکمت 341نهج البلاغه ))

    تو كه عددي نيستي ، توكه چيز و از چيز تشخيص نميدي ، منافقاي مفتضح اول انقلاب با اون همه اهن و تولوپ شون كل نهج البلاغه رو از حفظ بودن با تفسيرش.

    برو دنبال يه سوراخ موش باش ، سونامي در راهه.

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به بازرگان و گل مزبله ( گل باقالي )

    ببند در ...

    از بوي تعفن حرفهاي چرندت عالم آدم به حال تهوع افتادن.

    استاندارد سبز لجن مال ( سبز اموي ):

    (( هرجا كم آوردي بزن تو خط ادب و كمالات

    اگه طرفت كوتاه اومد دوباره توهين كن ، فحش بده ، مسخره كن ، مقدسات فكري و عقيدتي اش رو به تمسخر بگير. ))

    + عبدالعلي بازرگان 

    شرم الشيخ !!

    سال ها بود که هر وقت نام اين شهر ساحلي مصردر دهانه خليج عقبه را که شانزده سالي در اشغال دولت غاصب اسرائيل بود از اخبار سياسي مي شنيدم، از خود سئوال مي کردم؛ شرم الشيح يعني چه!؟ ازبي شرمي شيخي شهادت مي دهد يا از ضرورت شرم براي شيوخ!؟ البته اعراب کلمه "حياء" را که معادل "شرم"در زبان فارسي است به کار مي برند وکلمه شرم در زبان عربي به خليج، يا قسمت گود دريا گفته مي شود.

    اما ترکيب اين دوکلمه فارسي و عربي هميشه مرا به فکر مي انداخت، تا اين که با شنيدن خطبه هاي نماز جمعه وحدت آفرين!! اين هفته تهران و برخي شهرها ديدم چه ترکيب مناسبي بين کلمات دو زبان انجام شده است!

    انتظار مردم ازفقيهاني که سال ها درس اخلاق خوانده و ديگران را به خويشتن داري و تقواي الهي اندرز داده اند، به مراتب بيش از کساني است که هرگز ادعاي ارتباط با عوالم غيب و نمايندگي ولايت و فقاهت نکرده اند.

    کساني که عمري فقه و اصول خوانده و با مباني قضاي اسلامي آشنا شده اند بايد بهتر بدانند وارد کردن اتهاماتي از قبيل : مرتد، مفسد قي الارض، منافق، محارب، جاسوس بيگانه و ... به کساني که مطالباتي جز در چارچوب شرع و قانون اساسي ندارند چه عوارض عاقبت سوزي در آخرت خواهد داشت.

    به کار بردن عناوين زشتي همچون : بزغاله، گوساله، دلقک، الکي، رقاص، اراذل و اوباش توسط کساني که خود را در مقام مرجع و مفتي ديني قرار داده اند و نهي بسيار شديد سوره اخلاقي "حجرات" را از به کاربردن چنين القابي شنيده اند: (.... و لاتنابزوابالالقاب بئس الاسم الفسوق بعدالايمان) بسيار حيرت آور است.

    نام "احمد" را که " رحمه للعالمين" وموصوف به وصف الهي "انک لعلي خلق عظيم"( تو براخلاق عظيمي تکيه داري) بود نبايد با "غليظ القلب" بودن خود و رد کردن تلاش هاي مشفقان براي وحدت و آشتي ملي لکه دارکرد. و نام"جنتي" را با تقاضاي اشد مجازات براي خادمين راستين ملت و تقاضاي تعجيل دراعدام آنها نبايد نزد خالق و خلقش "جهنمي"نمود!

    معناي "علم الهدي" پرچم هدايت است، شما که مخالفينتان را بزغاله و گوساله و ابن ملجم مي خوانيد، از کدام آبشخور هدايتي تبعيت مي کنيد؟ از کدام سنت و سيره اي از رسول(ص) و خاندانش(ع) چنين آموزه هائي را فراگرفته ايد؟ حداقل از امامي که درآستان شهرش چنين خطبه هاي تفرقه افکني ايراد مي کنيد شرم کنيد. او که نامش "رضا" بود، در حياتش از دشنام دهندگان راضي نبود

    نام "ايماني" در شهري که شهره به شعر و ادب است، انتظار"مومن"و مودب بودن بيشتري مي طلبد. لازمه ايمان، در حريم "امن" بودن ديگران از دست و زبان مومن است. در کدام متن ايماني به کاربردن القاب: رقاص، دلقک، الکلي و..را در خطبه نماز جمعه از علائم ايمان شمرده اند؟

    شگفت اين که خطيبان جمعه اي که مردم را به برادر کشي و جنگ داخلي تشويق مي کنند همگي در لفظ نام هاي نيکوئي دارند. اما در روزگاري که به تعبير امام علي(ع) اسلام پوستين وارونه پوشيده مي شود، اسامي نيز از مسمي ها تهي مي گردند.

    شايسته است از همان امامي که ولايتش را دستاويزتوليت هاي تماميت طلبانه خويش قرار داده اند چند فرازي در باره حياء( همان شرم الشيخ) نقل کنيم:

    هرکه خطايش افزون ترشود، شرم و آزرمش کمتر شود و هر که شرمش کمتر گردد،پارسائيش کمترشود و هرکه پارسائي اش کمتر گردد، قلبش بميرد و هرکه قلبش بميرد به دوزخ داخل گردد، و هرکس به عيب هاي مردم بنگرد و آنها را ناخوش دارد ولي خود مرتکب آنها گردد بي ترديد احمق است(حکمت 341نهج البلاغه)

    از جمله ضوابطي که امام علي(ع) درمنشور حکومتي خود ( معروف به عهدنامه مالک اشتر) دربيان ضوابط ضروري براي گزينش کارگزاران حکومتي ذکر کرده اند، يکي هم داشتن شرم و حياء و تجربه است، چه نيکو آن فرزانه مرد حکيم مي دانست کارگزاران حکومت اگر شرم و حياء نداشته باشند کشور را به هلاکت مي برند:

    "کارگزارانت را ازميان اهل تجربه و شرم برگزين و از خانواده هاي صالح، از آنها که در اسلام پيشتاز(نه ارتجاعي)سابقه دارند. اينان به "اخلاق" شايسته ترند و آبرويشان پاک تراست، کمتر در طمع کاري هستند و بيشتر به سرانجام کارها مي نگرند.

    ا

    پاسخ

    به به ! حاج آقاي درس اخلاق در جامعه!!! مي گفتين پشه مي کشتيم جلو پاتون! ببخشيد روز عاشورا جنابعالي کدوم گوري تشريف داشتين که به همه مقدسات ما اهانت شد؟ حضرت آيت الله کم سواد مي خواي از قرآن برات فحش بيارم يا از نهج البلاغه؟ لازم نکرده دين رو مثله کني و در کارزار جهاد ، مدرس اخلاق بشي ! آدم ياد آخونداي درباري ميافته ! حالا ديگه دارن به خدا و پيغمبر و امام ، ادب ياد مي‌دن. سوراخ دعا رو گم کردي اخوي خيلي وقته انقلاب شده !
    + گل آقا 

    از گل آقا به حامد

    خيلي بد حرف مي زني . تو حرفهاي ركيك به من مي زني . ببينم اين از اخلاق و مرام تمام رهروان راه ولايت است ، يا فقط تو و آن بي نام و نشان بي ادب اينگونه هستيد ؟

    در ضمن به آن بيت شعري را كه آن فرد به نام حسين نوشته دقت كن . مي گويد لعنت بر دشمن امام حسين يعني مير حسين . ببينم حامد ، در اينكه شما پيرو خط خامنه اي هستيد كه شكي در آن نيست . اما شما گاهي اسم امام خميني را هم مي آوريد و ادعاي پيروي از او را هم داريد . چطور امام آن زمان نتوانست تشخيص دهد مير حسين دشمن امام حسين است اما جديدا امثال شما تشخيص داده ايد .

    واي بر شما ، آخرت فروخته هاي دنيا پرست

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به مسعود و گل مزبله ( گل آقا )


    ما بي سواد ، ما مثل مجلس ، قوه قضائيه ، خبرگان رهبري ، ادارات ، بازار ، شوراي نگهبان ، بسيج ، سپاه ، ارتش ، زمين ، زمان . . .

    ببعي و هيچي حاليمون نميشه.

    شما هتاکان به امام حسين که خيلي با سواد و فهميده و نخبگان جامعه ما هستيد يه سري به اين آدرس که پائين گذاشتم بزنيد:


    http://www.brookings.edu/events/2009/0623_iran_strategy.aspx

    اين سايت رسمي طراحي تفکر استراتژيک حزب دموکرات داداش اوباما و دوستان آمريکايي است.
    شما که با سواديد براي ما ترجمه کنيد:

    Which Path to Persia? Options for a New American Strategy Toward Iran<\/h1>يعني چي؟

    تاريخ انتشار طرح اوليه 164 صفحه اي: 10/6/2009 يعني دو روز قبل از انتخابات.

    تاريخ انتشار نشست اول نتيجه گيري: 63 صفحه اي: 13 روز بعد: 23/6/2009 يعني: 11 روز بعد از انتخابات.

    فيلمش هم موجوده. لطف کنين خدماتتون رو به اين دوستان حامي انقلاب و امام و شهدا ببينيد. شادي اونا رو در پيش رفتن طرح هاشون مشاهده نمائيد.
    بازم بيايين هلهله روز عاشورا راه بندازين.

    البته اگه بينشي موجود باشه.

    منتظر مدارک بعدي باشيد.
    دوستان به هرجا که ميتونن مخابره کنن.

    + ميلاد 

    مرگ بر مير يزيد اموي

    + حسين 

    لعن علي عدوک يا حسين

    خاتمي و کروبي و ميرحسين

    پاسخ

    من با اين شعار ، موافق نيستم . مشکل اين سه تن چيز ديگري است.
    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    (( اما ، خودمانيم ، فحش دادن را خوب بلدي ))

    خلايق هر چه لايق

    + ميلاد 

    از ميلاد به بي نام و نشان

    جواب براي تمام سوالات وجود دارد برادر ، شما چرا جواب اين ياوه گويان را نمي دهيد . اينها يا مغرضند و يا گمراه و در هر حال بر ما ذوب شدگان در ولايت ، تكليف است كه پاسخ شبهات را بدهيم و من خودم مي دهم

    1- اينكه گفته مي شود فلان امام جمعه و نماينده ولايت مطلقه فقيه زنا كرده . اولا كه زنا نكرده بلكه به مدت 5/1 ساعت به صيغه خود در آورده كه كاملا شرعي است ثانيا اگر اين كار را نكند چه كار كند ؟ برود استمناء كند ؟

    2- گفته مي شود فلان جانباز روبروي مجلس بر اثر فشار زندگي خود سوزي كرد . خوب همه مي دانند كه مرگ حق است و شتري است كه در خانه هر كسي مي خوابد . حال يا امروز و يا فردا . زندگي ارزش ندارد . دنيا ارزش ماندن ندارد . اين جانباز هم اكنون در جوار رحمت الهي است و ديگر فشار زندگي و بدبختي ندارد . تازه او بايد خدا را شكر كند كه دولت خدمتگزار جناب احمدي نژاد ، بنزين يارانه اي در اختيار او قرار مي دهد تا خود سوزي كند و اين خودش يك كمكي است .

    3- مي گويند سردار زارعي فرمانده نيروي انتظامي تهران زنا كرده . اينها را مي بيني به خدا !!! فقط نيمه خالي ليوان را مي بينند . چشمشان را باز نمي كنند كه همين سردار بزرگ خودش مجري و مسئول مبارزه با مفاسد اخلاقي بود و در همين مسئوليت چه بسيار دختران بدحجاب و آرايش كرده را دستگير و جهت ارشاد با خودش مي برد و چه نقش پربار و پر رنگي در اين ارشادها ايفا مي كرد . ايشان يك سردار كثير الصلاه بودند كه در هيچ حالي از انجام فريضه نماز غافل نبودند .

    واقعا نمي دانم چرا بعضي ها فقط نيمه خالي ليوان را مي بينند . انتقاد مي كنند كه در جنوب كشور سه چهار سالي است كه از جانب عراق ، گرد و غبار و خاك غليظي مي آيد كه زندگي را سخت كرده و سازمان حفاظت محيط زيست هيچ كاري نمي كند . اينها چه سعادتي نصيبشان شده و شكر نمي كنند خاك و گرد و غبار از كربلا از حرم سيد و سالار شهيدان ابا عبدالله مي آيد و آنها استشمام مي كنند خوشا به سعادتشان . آنوقت اين ياوه گويان گمراه ، از دولت خدوم آقاي احمدي نژاد انتقاد مي كنند .

    هر انتقاد و هر شبهه جوابي دارد برادر و من و شما و جناب حامد عبداللهي وظيفه داريم كه پاسخگوي مسائل هموطنان باشيم .

    پاسخ

    بازم كه داري هفت خط بازي مي كني ؟ براي آخرين بار مي‏گم اگه يه بار ديگه به اسم‏هاي ديگه بياي چرت بگي ديگه اجازه نمي دم اين ورا پيدات بشه . عقل درست درمون كه نداري يه مسايلي هم برات پيش اومده كه باعث شده از دين برگردي و فراري بشي كه حالا كاري بهش نداريم. من تا حالا گذاشتم عقده هات و خالي كني ولي ديگه بايد ببرنت تيمارستان ممكنه كار دست خودت بدي يا كارايي كه باهات كردن و سر ديگران در بياري. از ما گفتن اين آخرين هشدار بود.
    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    بيچاره ، به اين سوالات كه مطرح مي كنند جواب بده ، بي سواد .

    مثل اين چوپانها كه جز هي هي گفتن و چماق چرخاندن كاري بلد نيستند فقط فحش مي دهي و ناسزا مي گويي .

    يكي دوتا بيت شعر و ضرب المثل و ..... را معلوم نيست از كجا شنيده اي كه در مواردي كه هيچ ربطي ندارد و اصلا به موضوع نمي خورد استفاده مي كني . آيه قران و حديث هم كه اصلا اهلش نيستي .

    اما ، خودمانيم ، فحش دادن را خوب بلدي

    + بي نام و نشان 

    از بي نام و نشان به گل مزبله ( گل آقا )

    اربابات نفسشون بند اومده تو هنوز هم نفس ميكشي؟

    + گل آقا 

    از گل آقا به بي نام و نشان

    نوشته اي :

    در دوشنبه تاريخي قم از حلقوم اين قوم فريادها برآمد اما باز هم قرآن را به رخ سربازان علي (ع) کشيدند. مجري مراسم مجلس ختم شيخ مرحوم که ديگر فکر اينجايش را نکرده بود، مدام به.........

    عذر مي خواهم اين علي (ع) كه نوشته اي كدام علي (ع) است ؟ مولاي متقيان علي (ع) در قرن اول هجري و در شهر كوفه بدست پاسداران جهل به شهادت رسيد و اصلا در قم زندگي نكرده و نمي كند آنهم الان .

    راستي آقاي بي نام و نشان ، با توجه به آنكه شما واقعا انسان متفكر و اهل مطالعه اي هستي و معلومات بالايي داري چند سوال مي خواستم بپرسم . آيا مولا علي (ع ) در زمان خودش زندان كهريزك يا چيز مشابه آن تاسيس كرده بود ؟ سوال ديگر اينكه آيا در زمان خلافت حضرت علي (ع) سازمان يا ارگاني مثل سپاه پاسداران وجود داشت كه سهم آنها از بيت المال چند برابر بقيه باشد ؟ سوال ديگر آنكه مي داني حضرت علي (ع) شبها بصورت ناشناس بخ خانه فقرا مي رفت و به مستمندان و يتيمان رسيدگي مي كرد و گاه با بچه هاي يتيم بازي مي كرد . آيا اتفاق افتاده بود كه مستمندي ( جانباز ) با پاي خود به در منزل علي (ع) ( مجلس شوراي ضد اسلامي ) رجوع كند و حضرت به او توجهي نكند و او دست به خود سوزي بزند ؟

    + بي نام و نشان 


    بند "م" وصيتنامه امام روح الله (س):....

    ... اكنون‌ وصيت‌ من‌ به‌ مجلس‌ شوراي‌ اسلامي‌ در حال‌ و آينده‌ و رئيس‌جمهور و رؤساي‌ جمهور مابعد و به‌ شوراي‌ نگهبان‌ و شوراي‌ قضايي‌ و دولت‌ در هر زمان‌، آن‌ است‌ كه‌ نگذارند اين‌ دستگاههاي‌ خبري‌ و مطبوعات‌ و مجله‌ها از اسلام‌ و مصالح‌ كشور منحرف‌ شوند.

    و بايد همه‌ بدانيم‌ كه‌ آزادي‌ به‌ شكل‌ غربي‌ آن‌، كه‌ موجب‌ تباهي‌ جوانان‌ و دختران‌ و پسران‌ مي‌شود، از نظر اسلام‌ و عقل‌ محكوم‌ است‌. و تبليغات‌ و مقالات‌ و سخنرانيها و كتب‌ و مجلات‌ برخلاف‌ اسلام‌ و عفت‌ عمومي‌ و مصالح‌ كشور حرام‌ است‌.

    و بر همة‌ ما و همة‌ مسلمانان‌ جلوگيري‌ از آنها واجب‌ است‌. و از آزاديهاي‌ مخرب‌ بايد جلوگيري‌ شود. و از آنچه‌ در نظر شرع‌ حرام‌ و آنچه‌ برخلاف‌ مسير ملت‌ و كشور اسلامي‌ و مخالف‌ با حيثيت‌ جمهوري‌ اسلامي‌ است‌ به‌ طور قاطع‌ اگر جلوگيري‌ نشود، همه‌ مسئول‌ مي‌باشند.

    و مردم‌ و جوانان‌ حزب‌اللهي‌ اگر برخورد به‌ يكي‌ از امور مذكور نمودند به‌ دستگاههاي‌ مربوطه‌ رجوع‌ كنند و اگر آنان‌ كوتاهي‌ نمودند، خودشان‌ مكلف‌ به‌ جلوگيري‌ هستند.

    خداوند تعالي‌ مددكار همه‌ باشد.

    + بي نام و نشان 
    قابل توجه همه اکثريت طرفدار مير حسين لجنزار
    اگه اکثريت هستيد روز سه شنبه بياييد ميدون انقلاب

    بچه هاي سبز علوي شعار روز سه شنبه (( همه جا مخابره کنيد ))



    منافق دروغگو ، ارباب تو آمريکاست

    نگاه کن نگاه کن ، شصت و سه درصد اينجاست
     <    <<    6   7   8   9   10    >>    >