• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : شهدا آمديد ، نبوديم !
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + عمامه سوزون 


    شما به جاي اينکه گير بدي به ادبيات ديگران ،
    تاريخ سه چهار سال اول انقلاب رو بخون تا متوجه بشي اينا همش جنگ زرگريه يا در نگاه خيلي خوش بينانه ( شما بخون ساده لوحانه !!! ) دعوا بر سر قدرت
    اينا همشون سروته يه کرباسن خودمونو به حماقت نزنيم
    اگه تو سي خرداد 1388 رو ديدي من سي خرداد 1360 رو ديدم که به جاي سه چهار نفر هفتاد نفر از جووناي مملکت رو عين برگ خزون به زمين ريختند که خيلي هاشون سال 1357 از زندان زمان شاه آزاد شده بودند .
    اگه تو رسوايي کهريزک و تجاوز رو ديدي ، سال 1360 که دختراي مردم رو شب اعدام به صيغه ي اون کثافتاي پاسدار در مي آوردن کجا بودي ؟ تا باکره کشته نشن چون يه آدم کثيفي حديث خونده بود دختر باکره اگه کشته بشه بهشت ميره و اينا که کمونيست يا منافقند نبايد بهشت برن !!!
    حداقل تاريخ انقلاب حرف شريعتي رو ثابت کرد که بدترين و کثيفترين استبداد ، استبداد ديني هست . الان ديگه سروش هم نمي تونه گندي که اينا به دين زدن بپوشونه و مردم رو با اسلام آشتي بده . اگه طالقاني هم زنده بشه با اون همه محبوبيت نمي تونه . الان اين ننگي که اينا به دامن اسلام زدن فقط با عمامه سوزي پاک ميشه جناب شکسته فرياد !!!

    پاسخ

    ببين قبلا هم بهت گفتم . مشكل تو حل شدني نيست و با بلاهايي كه سرت آوردن و جراحاتي كه بهت وارد شده كه درمان هم نداره اميدي به بهبوديت نيست. بد تر از همه اين كه اون آدمهاي پليدي كه اين بلا ها رو سرت مياوردن اسم اسلام و انقلاب رو هم تو گوشت مي خوندن تا حسابي كفري بشي كه شدي ! واسه همين بهتره به سرزمين هاي شمالي مثل سيبري سفر كني و مدت ها روي برف بشيني و به خيلي چيزها فكر كني تا عمرت سر بياد !!! متاسفم كه اين آخرين باريه كه نوشته هات منتشر مي شه .اين بار باز از شيوه قديمي اسم عوض كردن استفاده نكن كه خيلي بي مزه است. باي باي.
    مثل هميشه خواندم. قلم: عالي،‏ احساسات: توپ، محتوا: ... (ضمناً اين ادبيات جناب عمامه سوزن خيلي شبيه بعضي از دوستان شماست. حداقل در يك زمينه درد مشترك داريم)
    پاسخ

    شما لطف دارين!
    + عمامه سوزون 

    بچه جون به جاي ور زدن برو حداقل اخبار مملكتت رو بخون تا

    خودت ببيني چه خبره ؟!!!

    بهت ياد ندادن به جاي اينكه دهن گشادت رو باز كني چشماتو باز كني ؟؟؟

    + عمامه سوزون 

    در ضمن احسنت به زهرا

    اشارات خوبي كرد

    پاسخ

    به خسي گفتند از كه خرسندي گفت خاشاك!
    + عمامه سوزون 

    واااااااااي

    تو هنوز موتورت كار مي كنه

    تا حالا فكر مي كردم يه وراج نادون باشي

    اما با خوندن نظرات و جواب تو به اين بنده هاي خدا

    مي بينم كه يك وراج وقيحي هستي كه ظاهرا از

    آي كيو و حافظه ي به شدت كمي برخورداره

    در هر صورت زياد فرق نداره همه داريم مي بينيم احمدي نژاد

    در حال ريپ زدنه و داره تمرين غزل خداحافظي مي كنه

    بيچاره امام خامنه اي !!!

    كه چقدر خودشو هزينه ي اين موجود حقير و بي عرضه كرد !!! به خدا اگه مي دونست مملكتو تا يه قدمي فلج اقتصادي مي كشونه و از امام زمان بازي هاش هم آبي گرم نميشه عمرن اگه اون نماز جمعه ي تاريخي اون حرفا رو مي زد و

    خودشو سپر بلاي اين مردك مي كرد

    پاسخ

    گويا فعلا جاي ديگري در حال سوختنه بنابر اين بايد به اين بيچاره حق داد كه اين دري وري ها رو اينجا بنويسه!
    + سكينه زنج 

    سلام

    آنجه در ما اصل است خاموش است

    آنچه در ما اكتسابي است وراج است.

    جبران خليل جبران

    پاسخ

    ... موجيم كه آسودگي ما عدم ماست ...
    + ج ع ج 

    شماها ايران را به نقطه اي رسانده ايد كه ديگر هيچ آينده روشني برايش قابل تصور نيست و همواره بايد در هراس از اين بود كه فردا چه مي شود .

    يك نگاه كوتاه و سر سري نيز به مسائل 30 سال اخير ايران نشان ميدهد كه در هيچ مرحله اي ما نه تنها استقلالي به دست نياورديم بلكه خود را هرچه بيشتر در دامان استكبار جهاني رها ساخته ايم .

    ما همچنان از هر لحاظ به قدر تها و ابر قدرتهاي جهان محتاجيم و با يك اشاره انان تا لبه پرتگاه سقوط پيش ميرويم .

    تمامي شريانهاي حياتي كشور در دست انهاست و با بازي هاي سياسي كه گاه و بيگاه در ايران به راه مي اندازند ميليارد ميليارد سود نصيب خودشان ميكنند و بيشترين سود را از ما ميبرند .

    امروز ما در همه چيز به انها وابسته ايم . شايد اين طور به نظر برسد كه ما در بسياري از امور به خود كفايي رسيديم ولي در عمل همه اين خود كفايي ها تحت ليسانس اين قدرتهاست و به آني ميتوانند ان را از ما پس بگيرند .

    ادعا ميكنيم در توليد بسياري از داروها خودكفا شده ايم ولي با يك تحريم ناقابل مواد اوليه ميبينيم كه حتي قادر به توليد اسپرين هم نيستيم . ان وقت شعار ميدهيم كه خودمان مواد اوليه توليد ميكنيم و پس از سالها تلاش موادي توليد ميكنيم كه نصف مرغوبيت مواد خارجي را هم ندارند ان هم براي بعضي داروها كه در نهايت در بدن شخص مصرف كننده توليد عوراض ميكند و بعد مجبور ميشويم همان مواد خارجي را به چند برابر قيمت اصلي به صورت بازار سياه تهيه كنيم .

    ادعا ميكنيم كه در توليد مواد كشاورزي خود كفا هستيم و برنامه مستقيم ابادي را پخش ميكنيم . ولي بعد متوجه ميشويم قيمت هر كيلو از محصولات داخلي نسبت به هر هكتار از مزرعه يا باغ كشت شده بسيار گران تر از قيمت جهاني و حتي منطقه اي در مي آيد و حتي اين رقم ها در پاكستان از ايران كمتر است . تازه همين محصول داخلي را در شب عيد با يك دستور وزير بازرگاني و واردات جنس خارجي خصوصا در شب عيد ميفرستيم در انبارها تا بپوسد .

    خنده دار تر اين است كه با اشاره اين قدرتها ما دم دستي ترين خوراكي هايمان را هم نمي توانيم توليد كنيم . نميدانم يادتان هست كه چند سال قبل به دليل تحريم ايران تا چند ماه در مغازه ها كره پاستوريزه حيواني هم به سختي پيدا ميشد و قيمت هر قالب 100 گرمي ان تا 1000 تومان هم رفت البته اگر پيدا ميشد و يا ان ماجاري پودر ماشين لباس شويي كه مغزاه دار ها تا چند وقت مثل شير يارانه اي 2تا بيشتر به هر نفر نميدادند . و ... .

    وبعد از همه اين شعار ها و حرفهاي مفت به اين نتيجه ميرسيم كه بايد احتياجاتمان را بالاخره از بازار جهاني تهيه كنيم . در ضمن تحريم هم كه هستيم پس ميرويم چند برابر قيمت احتياجاتمان را به دلالان همان قدرتها ميدهيم تا همان احتياجات سابق ما را بدون هيچ مسئوليتي برآورده كنند .

    وضعيت ايران اينگونه است . در ايران هيچ كس به فكر ساختن و توليد و توسعه و پيشرفت نيست همه مي آيند و مروند و از اين تكه گوشت سگي (پول نفت) كه قدرتهاي دنيا جلويشان پرت ميكنند ميخورند و يك آبم روش و بعد هم در تريبونهاي اماده شان دم از اسلام و وطن پرستي و ... ميزنند و اخر هم مثل پهلوي ها وقتي ديدند هوا پس است چمدانهاي مملو از دلار و طلا و جواهرات و دفترچه حساب ها و اسناد سهام لندن شان را برداشته و جيم فنگ ميزنند تا جاشون و به بعدي ها بدهند . خودشان بروند در يك نقطه ي دور آخر عمر رو حالشو ببرن . و اين دور همچنان ادامه دارد .

    و در نهايت اين گونه است كه همه سرمايه هاي انساني و اقتصادي و فرهنگي و اجتماعي و ... ايران نابود مي شود.

    حال ببينيد چه كساني به نفع سران استكبار و زور و قدرتهاي جهاني كار ميكنند.

    پاسخ

    من تعجبم با اين همه منفي بافي چطور هنوز زنده اي؟!
    + زهرا 
    اين هم آقاي مدودف و اين هم روسيه و سياست ايران دوستيش !!! راستي آن جواناني كه شعار مرگ بر روسيه مي دادند جوانان فريب خورده و غافل بودن و يا مي توانيم بگوييم آنكه شعار مرگ بر آمريكا را قبل از انقلاب سر مي داد فريب خورده و اخلالگر بود ؟ و يا نه . بهتر است بگوييم در اين مملكت هر كس سيستم حاكم عصر خود را اگر نقد كند اخلالگر و فريب خورده است . پس با اين حساب خوبها همان نون به نرخ روز خورها مي شوند . مثل همين حامد . 15 سال قبل مي رفت در صفوف به هم فشرده نماز جمعه شركت مي كرد و شعار مي داد : خامنه اي زنده باد هاشمي پاينده باد . چون مقام معظم رهبري هم در آخرين سال رياست جمهوري هاشمي گفته بودند كه براي من هيچكس مانند هاشمي نمي شود . امروز هم در صفوف به هم فشرده نماز جمعه شركت مي كند و مي گويد : خامنه اي زنده باد احمدي پاينده باد . انشاء الله 10 سال ديگر هم سري به اين اراجيف بلاگ حامد بزنيم ببينيم راجع به همين احمدي نژاد چه مي نويسد و چند درجه از او برگشته است . به هر حال نون را بايد به نرخ روز خورد .
    پاسخ

    نيازي نيست به حرفهاي تكراري و پوچ جواب بدهم چون مشكل سنگ پا حل شدني نيست. روسيه هم مثل همه كشورهاي دنيا بر اساس منافعش عمل مي كند و در طول تاريخ، يك لحظه هم دوست ما نبوده و نخواهد بود. اما دوستان در جريان فتنه ، سوراخ دعا را گم كرده بودند و مرگ بر چين و روسيه سر مي دادند. همان روزه خورهاي نماز جمعه خوان!
    + سكينه زنج 

    باسلام

    عزيزم اگر وقت داشتي درباره الگوي ارتباط بدون خشونت» يا «NVC» مطالعه كنيد

    يک روش تعاملي است که تبادل اطلاعات و حل صلح آميز اختلافات را تسهيل مي کند. اين مکتب در سال 1984 توسط «مارشال روزنبرگ» تاسيس شد. در ايران اين تکنيک از سال 1983 با نام زبان زندگي توسط کامران رحيميان نماينده مارشال روزنبرگ آموزش داده مي شود. رحيميان با اين روش به تحليل مناظره هاي انتخاباتي پرداخته و اينکه چطور طرفين مي توانستند با کاربرد اين تکنيک، تنش ها را کاهش دهند.

    متشكرم

    ا

    پاسخ

    سلام! من اصلا معتقد نيستم كه مناظرات به خوبي برگزار شد به ويژه با جو سازي هايي كه پيش از آن صورت مي گرفت . يك نكته مهم تر اين است كه آيا اصلا مناظره با آسيب هايي كه دارد ، روش مناسبي براي رقابت هاي انتخاباتي است؟ تعبير خودماني از اين مناظرات را مي شود ( رو كم كني ) دانست كه با فرهنگ قرآني جدال احسن بسيار فاصله دارد .
    + سكينه زنج 

    باسلام

    عزيزم نامه ات را خواندم ولي بايد باور كني كه با مناظره خوباني چون احمدي نژاد واستفاده از چند دقيقه در روز پاياني انتخابات در صدا وسيما در دلم براي انقلاب فاتحه خواندم اگر ايشان تحمل چهار نفر از هم دين وكيش خود را ندارند چگونه خواهند توانست ادعاي رهبري جهان را داشته باشند!عز يزم دل همه ما مي سوزد . اما نيم نگاهي به 21 سال سكوت علي بعد از پيامبر متوجه خواهي شد كه ما براي ادامه حكومت چه به روز گار اسلام و ملت شريف وبزرگوارمان آورد يم يك خضوع و خشوع ازسوي ايشان در برابر مردم ايران در صدا وسيماسبب مي شد كه ملت ايران كه عاشق فضيلت واخلاق ا ندفوج فوج به سمت ايشان متمايل مي شد اما دريغ كه عشق وافر به اسلام و شهدا دلمان را كور كرده بود. متاسفم..............

    پاسخ

    سلام. به نظرم شما از هجمه چند ماهه و دروغ پراكني هاي اقتدار طلب خبر نداري كه پيش از انتخابات چه كردند. دست كم فيلم سخنراني فايزه را ببين كه چه بي شرمانه و گستاخانه به منتخب ملت توهين مي كند. مگر قرار بود در مناظره از هم تشكر كنند؟؟؟
    + عمامه سوزون 

    ترسو ها كساني هستن كه با محافظت گارد ويژه ميان توي خيابونا تظاهرات مي كنن نه امثال ما ها كه با هزار خطر ميان و خونشون رو آسفالتا مي ريزه .

    ترسوها عمو ما كساني هستن كه هميشه با نظام راس كار هماهنگ و همراهند و روحيه ي انقلابي نمي تونن داشته باشن

    امثال شما رو زمان همون شاه ديديم كه حاضر بودن پوتينهاي جناب سروانهاي اون موقع رو بليسند تا امنيتشون حفظ بشه منتها همون آدمهاي نون به نرخ روز خور اومدن و كاسه ي داغتر از آش شدن

    شما هم بهتر به جاي اين اراجيفي كه مي نويسي بري يه خورده سوادت رو بالا ببري حداقل بشين توي خونه تاريخ مشروطه رو به اين طرف بخون تا اينقدر از سر نفهمي براي خودت تحليلهاي آبدوغ خياري نكني كه بيشتر به باد معده مي مونه بعد از لمبوندن يه آبگوشت با مخلفاتش مي فهمي چي مي گم يا ريزتر كنم صورت مسئله رو جناب عبداللهي ؟

    پاسخ

    حرف حساب و حرف مفت جواب نداره ! اولي براي اين كه منطقيه ولي تو مخ آدم بي عقل فرو نمي ره ،‏ دومي چون بي منطق و ارزش جواب دادن نداره.حزب اللهي ها پيش از انقلاب گرفتار شاه و ساواك بودن و جهل برخي عناصر بي شعور بعد از انقلاب هم گرفتار مهره هاي خود فروخته و جنگ و صدام ، الان هم زخم زبان عده اي رو بايد تحمل كنن كه يا بي عرضه هستن و نق زن يا يا فرار شاه سرمايه و امنيتشون رفته يا دنبال رياستي هستن كه از دست دادن يا آرزشونه كه بهش برسن! حزب اللهي بودن و ولايي بودن ارزون و راحت نيست . مگر علي نبود كه نان به در خانه يتيمان مي برد و نفرين مي شنيد. مهم نيست ! دعواي ما درب مستراح و آب گوشت نيست ،‏دعواي ما چيزيه كه شنيدن متلك و افترا و تهمت براش راحته . راه ما راه ايستادن و مقاومته كه آينده از آن حزب الله است به كوري چشم همه شاگردان شيطان.
    + عمامه سوزون 

    به اميد روزي كه توي ايران هر سال يك روزي به نام عمامه سوزون داشته باشيم و در سراسر ايران در آن روز عمامه ها رو بسوزنن

    تا ياد آور روزي باشد كه در آن روز مردم در يك بسيج همگاني در عرض يك روز تمامي عمامه ها را آتش زدند و خود را از شر تشيع صفوي نجات دادند . تشيعي كه يكي از پادشاهان سلسله ي فاسد صفوي اون رو رسمي كرد

    مرگ بر هر چي آخوند ريا كار فاسد كه فقط در فكر دو روز سلطنت خودشون هستن . مرگ بر عمامه كه ارتجاعي ترين نماد ممكن براي اسلامه

    پاسخ

    رضا خان هم مي خواست از اين غلط ها بكند اما به گور رفت و دودمانش را به باد داد . كسروي هم از اين آرزو ها داشت كه به درك واصل شد. به جاي دين ستيزي در قالب ضديت با آخوندها كه دست كم يك سري شون تن به اعدام و شكنجه و زندان دادن تا انقلاب شد يا به فكر آباداني كشور باش يا عرضه داشته باش و براي رسيدن به هدفت بجنگ . اين چرت و پرت هات و هم مثل آدم هاي ترسو برو پشت در توالت عمومي بنويس كه معلوم بشه چه قهرماني هستي!