فهمیده ها هنوز می فهمند!

بسم الله الرحمن الرحیم


 
حدیث مهجوری و مشتاقی اهل شهرقیام و انقلاب قم، حدیث سلسه الذهبی است به شرط ولایت که حصن توحید است و طهارت.
 
مردمانی از جنس بصیرت و صلابت که دیروزشان 19 دی و این روزشان 9 دی . پرچم افرازان غبارشکن، فتنه سوزان فاتح و مطیعان سربه دار و ولی شناسان سردار. طلایه داران فقاهت و رزم آوران سپاه علوی و هم رزمان زین الدینی .
 
خوش آمدی فرمانروای لشکر مخلص خدا و فرمانده کل قوا!
رهبرا ! بسیج، بوستان رویش نیروهای انقلابی و نهالی کِشته به دست حضرت روح الله است که هر شاخه و برگ و ثمرش ، سبزی و طراوت و نوبری و تازگی را در فضای ایران اسلامی برمی انگیزد و عطر لاله های واژگون در خون غیرت و شهامت را به پهنای دشت وطن تا مشام هر آزاده ای می پراکند.
 
اکنون « بدین سپاس که مجلس منور است به دوست» ، غنیمت محفل انس را به کوتاه سخن، چنین می دانم که نه آیا گاه آن فرا رسیده که بسیج این سرو برومند استوار سر برافراشته ، گرد غربت و مظلومیت را از  برگ برگ خویش به باران حکمت و عنایت بشوید و چنان بگسترد که خانه ای از سایه سارش محروم نماند؟
 همان نیرویی که تحت فرمان ولی امر خویش تا کنون، در قله افتخار ایستاده و قامت عزت برافراشته و سر طاعت فرود آورده است.
و این در چند نکته به جسارت می آید:
1.  نیکو است  در این دوره رزم نرم که دژخیمان، نیرنگ و رنگ می آمیزند و تدبیر جنگ می کنند، بار دیگر به جوانان خوش فکر و فرزندان انقلابی میدان داده شود تا خود در پناه رهبری های جمارانی صفت ، حصر این آبادانی را بشکنند تا خدا شهر دل های پاک جوانان را آزاد کند! و شیطان و شیطانیان را منکوب سازد ؛ که هنوز فهمیده ها می فهمند.
2. منشوری رنگین از گل های ایمان و علم و آگاهی و اخلاق، تدوین شود تا راه سربازان بت شکن از خودسران بن شکن باز شناخته  و دستاویز پلیداندیشان و زخم زبان هرزه گویان قطع شود و زمینه برای اقبال بیشتر خانواده ها برای حضور فرزندانشان در این مکتب انقلابی فراهم آید وچه افتخاری بالاتر از بسیجی بودن؟
3. رسانه هایی تخصصی و هماهنگ، فرهنگ بسیجی و دستاوردهای معنوی دفاع مقدس را ترویج کرده و رسانه های عمومی نیز، هوشمندانه تر از گذشته عمل کنند و همچنین اندیشه بسیجی با قلم هایی روان و مخلص در کتاب های درسی و آموزشی رواج یابد تا نسل های آینده قهرمانان واقعی را به جای افسانه های خیالی بشناسند و خود در این مسیر مبارک تربیت شده و گام بردارند که این راه ایثار و فداکاری ، خطی است از عاشورا تا ظهور.
4. به کار گیری نخبگان بسیجی در سطوح مختلف و اداره امور کشور به ویژه در برنامه های جهادی و یاری رسانی به دولت در امور کلان کشور مانند اجرای طرح تحول اقتصادی که بسیجی خستگی را خسته کرده!
5. تعامل کاربردی ، هدفمند و دو جانبه با مراکز علمی دانشگاهی و حوزوی  برای ارتقای روحیه اخلاقی، روزآمدی، تعهد و آزادگی در نسل جوان و آینده ساز کشور ؛ چه این که بسیج ، تبلور عناصر تخصص، تعهد و شادابی و بصیرت است.
6. هدف گیری افکار جهانی و گسترش نگاه ستم ستیزانه بسیجی در فراتر از مرزها و باورپذیری پیروزی نهضت حزب الله در آینده جهان.

و پایان این که این محضر حکیمانه را نه برای گرفتن دستور و ابلاغ که اعلام ارادت و آمادگی مصدع شده ام و آن چه که گفته آمد را در توان هزاران جوان گوش به فرمان می بینم که دور از هر تکلف و  پیچ و خم اداری و بی نیاز از آمار کاغذی ، در عمل به همت اساتید و اهل فن می توانند به نیروهایی متخصص در امر رسانه ، تبلیغات هدایت محور و مروج اسلام ناب تبدیل شده و ارتشی ارزشی از نیروهای جان برکف  و دل داده و بصیر را در برابر دشمن بیارایند تا نشانه باشند از نصر الهی و امید دل مستضعفان عالم.
 
«رنج ما را که توان برد به یک گوشه چشم       شرط انصاف نباشد که مداوا نکنی»

  الله اکبر!   خامنه ای رهبر!