• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + جمشيد 

    تقريبا 32 سال است که از انقلاب ميگذرد . جمهوري اسلامي 32 سال پيش با وعده و وعيد ها و شعارهي زيادي پا به عرصه گذاشت . شعاري هايي از قبيل باز پس گيري حق ظالم از مظلوم ، و آوردن پول نفت سر سفره مردم و ... . اکنون 32 سال از زمان انقلاب ميگذرد . آيا به نظر شما اين نظام به حتي 20 درصد از وعده ها و شعار هاي خود عمل کرده . تورم ، بيکاري ، فحشا ، اعتياد و ... از 32 سال پيش تا به امروز در مملکت بيداد کرده و علاوه بر 2 برابر شدن جمعيت شاخص هاي مطرح شده در بالا چند برابر شده حال جاي اين سوال است که چه چيز در اين نظام است که ما بايد به آن وفادار باشيم . 29 سال پيش به جهت مبارزه با مجاهدين خلق هزاران تن از جوانان کشور به زندان افتادند و شکنجه و اعدام شدند . در اين 1ساله اخير هم به بهانه مبارزه با فتنه سبز باز هزارن تن از جونان به زندانها رفتند و خوشبختانه يا بدبختانه به دليل پيشرفت علم و تکنولوژي و توليد گوشي هاي دوربين دار و دوربينهاي کوچک ديجيتال همه دنيا ديدند که اين نظام با مردم و به خصوص جوانها چه کرد و ميکند . جالب است که چه در آن سالها و چه در اين سالها اين تنها مردم هستند که از آنها انتقام گرفته مي شود ، و رجوي ها و ابريشمچي ها و موسوي ها و کروبي ها و ... هنوز برپا هستند و اين تنها مردم هستند که به يوغ نظام در مي آيند .

    حال ما ميگوييم همه حرفهاي شما درست . ولي آيا 32 سال زمان کمي است . چطور است نظامي که ميتواند به راحتي همه فتنه ها را نابود کند در اين 32 سال نتوانسته مشکلاتي از قبيل بيکاري ، تورم ، فحشا ، مسکن ، اعتياد و... را حل کند چراروز به روز بر انبوه بيکاران کشور افزوده ، چرا دسترسي به مواد مخدر از از دسترسي و خريد از بقالي هم اسانتر شده ، چرا از هر 10جواني را که من ميشناسم حداقل 3، 4 نفرشون قبل از ازدواج دهها تجربه سکس يا هم جنس بازي را دارند و... . و در نهايت چرا بعد از 32 سال و حالا که امثال موسوي ، رفسنجاني ، کروبي ، سروش و ... يک پايشان لب گور است يادتان افتاده آنها خائن و صهيونيست و ... اند بايد مجازات شوند .

    پاسخ

    با اين ايراني كه تو ترسيم كردي ديگه جاي تو اين جا نيست . نمي خواي بري يك كشور ديگه راحت زندگي كني؟ مثلا افغانستان يا كانادا؟