• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمود 


    بزرگش ندانند اهل خرد که نام بزرگان به زشتي برد

    داستان آن کسي که قراان با صداي نکره اش تلاوت مي کرد، شنيدي؟و پاسخ اش را از زبان سعدي؟

    تو که قرآن بدين نمط خواني ببري رونق مسلماني

    افرادي مانند شما وقتي به اشخاصي پون دکتر سروش پاسخ مي نويسيد، چيزي که از اعتبار وي کم نمي کنيد، بلکه بيشتر حقانيت سخنان او را اثبات مي کنيد.

    وقتي متن سخيف مقاله ات! را مي خواندم،( البته من پي خود نامه آمده بودم .که آن هم در جامعه اي که شما و امثال شماها اين همه زور مي زنيد تا آن را آزادترين کشور دنيا معرفي کنيد،فيلتر شده بود.)با خود انديشيدم که با اين ادبيات چوپاني در عرصه سياسي و ديني جامعه ، تا چند سال ديگر فرزندان ما، چه ميزان اندوخته هايي از فرهنگ ايراني اسلامي خواهند داشت؟من نمي دانم قيمت شما چقدر است ؟و در جمهوري اسلامي به چه تنعمي رسيده اي که ترس از دست دادنش موجب گرديده که چنين چشم بسته و با دهاني کف کرده به هر طرف يورش ببري؟ اجازه مي دادي کساني جواب سروش را مي دادند که حد اقل لياقت اخلاقي و بضاعت علمي لازم براي اين مسأله را داشتند. يک نظر به کامنت ها بينداز. ببين فضاي اينترنتي که بايد فرصتي براي رشد و تعامل سازنده ميان افراد باشد، تبديل به عرصه فحش و تقابل آنها گرديده است. اين کشور مال همه است. در دفاع از آن همه سهيمند. از پيروزي هاي آن همه خوشحال مي شوند.همه شهيد داده اند. حتي آن 13 ميليوني که به آقاي موسوي رأي دادند و شما ها آن ها را خس و خاشاک ناميديد، بسياري از آنها جزو خانواده شهدا هستند. در پايان من به شما توصيه مي کنم براي مشهور شدن بهتر است بيشتر بخواني و عمل کني و کمتر بنويسي.

    بزرگي سراسر به گفتار نيست دو صد گفته چون نيم کردار نيست

    پاسخ

    چه جالب! ايران براي همه است! لابد همه ايراني ها به ويژه سروش هم خيلي مودب هستند! بضاعت علمي!!! ايراني محترم با بضاعت که خودت را در توهمات خودپسندانه غرق کرده اي! چه کسي گفت آن 13ميليون خس و خاشاک هستند؟!‌ چقدر با تکرار يک دروغ شاخدار مي خواهيد زندگي کنيد و خرسند باشيد که توانسته ايد جوابي بدهيد!‌ اگر 13 ميليون خس و خاشاک باشند يعني 53 ميليون در انتخابات شرکت کرده اند!!! وقتي رئيس جمهور منتخب اکثريت مي گويد اين حماسه چهل ميليوني بود مگر معدودي که خرابکاري مي کنند و مي خواهند اين حماسه 40 ميليوني را تخريب کنند و همين عده خس و خاشاک هستند ( و ديديم که بودند و هيچ غلطي هم نتوانستند بکنند مانند ارباب آمريکايي شان) حالا نشسته اي تکرار مي کني که 13 ميليون خس و خاشاک اند!!! خود خس و خاشاک بيني شما چه معنايي دارد غير از اين که کم آورده ايد. من و هر آدم عاقلي مي داند که 13ميليون راي ايراني يعني هم وطن من به يک نامزد مورد تاييد نظام راي داده است و کار خوبي هم کرده است و راي و نظر او محترم است. بي خود با تهمت هاي توهمي، حرف ما را تغيير ندهيد. اگر حرف حساب داريد بزنيد و پاسخ مودبانه بگيريد. هيچ کس ادعا نکرده ايران آزادترين کشور دنيا است. چون چنين کشوري وجود ندارد به ويژه ايران که سي سال است در معرض توطئه است و همان خانواده هاي شهدا که هر کدام به کانديداهاي مورد علاقه شان راي دادند براي حفظ نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شهيد داده اند و قرار نيست هر آدم مزدوري از هر نوعي که باشد وطن فروشي کند و توطئه راه بياندازد و امنيت جاني و مالي و معنوي کشور را به هم بزند. ....ادامه دارد...