• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + حامدعبداللهي 

    قسمت آخر پاسخ به محمود:

    هموطن گرامي به جاي کنايه زدن به من برو ببين اين بي‌ادبي ها از کجا باب شده و کدام منور الفکري آن گوشه دنيا نشسته و در توهمات خودش دارد براي من ايراني نقشه راه مي کشد که مثلا امروز تکليفمان چيست! تکليف ما را حسين فهميده مشخص کرده است نه آدم بي عاري که همه کارش در عمرش خواند کتاب و دزديدن کلمات ادبي بوده است. اين است که بيشتر مقلدان بي مغز سروش چيزي جز ناسزا نمي نويسند که من برخي را براي رعايت حال مخاطبان حذف کرده ام. اگر ادب خوب است بهتر بود سروش هم رعايت مي کرد و اگر ادب خوب است بهتر بود مقلدان کم دانشش هم ياد مي گرفتند و چرا به اين همه پاسخ منطقي و مودبانه که هرگز حال خواندش را ندارند پاسخ نمي دهند و چرا به کسي که تاکتيک سروش را بر ملا کرده و کف هاي دهانش را به رويش آورده ناسزا مي گويند! چون سواد ندارند چون بي بضاعتند و چون آدم هاي بي مغزي هستند که معطل مانده اند سروش از آن سوي عالم مزخرفي بنويسد تا حلوا حلوايش کنند و تحمل ندارند بوي نامطبوع اين حلوايشان را کسي افشا کند چون نمي خواهند بفهمند اين حلوا نيست چيز ديگر است.

    من اگر مي خواستم مشهور شوم پاسخ و نقد انسان‌هاي شريف و لايقي را مي نوشتم که باعث افتخار بود و هست اگرچه شهرت يافتن از آرزوي هاي آدم هاي حقيري چون سروش است که از ترس فراموشي هر از گاهي کاغذپاره اي از زباله دان ذهنش بيرون مي ريزد و گرنه پاسخ دادن به سروش آن هم با ادبيات خودش چه شهرتي براي من خواهد داشت؟ آيا غير از اين است که دوستان عاقل طعنه بزنند که چرا به چنين افتاده اي لگد مي زني! و راست هم مي گويند اما چه بايد کرد که ننگ اين جماعت را بايد با لجن خوشان سترد تا معلوم شود اين محو شده از چه جنسي بوده !

    اگر به فکر دفاع از سرزمين اسلامي مان هستي بنشين فکر کن که اگر به هر دليلي به کسي چون موسوي راي دادي حالا بايد چه کني که گناه‌هاي نابخشودني‌اش بر تو نوشته نشود. بيانديش که اگر جنجال و شور انتخابات نگذاشت درست انتخاب کني و به کانديداي منتخب اوباما که نام موسوي را به زبان آورد و کانديداي محبوب استعمار پير انگليس راي دادي حالا جبران کني .

    آزادي را نمي بخشند آزادي را خدا داده است که بايد حرمتش را داشت و از دست نداد. آزادي اين نيست که به کسي راي بدهي و از آن بت بسازي و براي دفاع از رفتار غلط و دروغ پردازي‌هايش افسانه بسازي و بگويي 13 ميليون را خس و خاشاک خواندند. آزاد باش مانند ما که راي داديم و پاي رايمان هم ايستاديم چون به نظام راي داديم و از همان فرداي انتخابات هم با آزادگي نقد کرديم و اگر رئيس جمهورمان پايش را کج بگذارد پائينش مي کشيم چون اين حق ما است که به خدمت گازاران راستين اعتماد کنيم و خائنين را رسوا کنيم.