• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    16   17   18   19   20    >>    >
     
    + گل آقا 

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    از گل آقا به آقاي امام جمعه

    آقا مجيد کجايي ؟ چه کار سر اين حامد آوردي ؟ خوب به نوشته هايش دقت کن . پاسخ همه را با شر و ور و هذيان مي گويد به يکي مي گويد لوبيا خوردي . به ديگري مي گويد قرص اکس خوردي . به يکي مي گويد فلان چيز خوردي . به ديگري مي گويد توهم . عجب توهمي و ....... حالت حامد بعد از خواندن مطالب تو مثل حالت مقام عظماي ولايت بعد از شنيدن سخنان وحيد نيا است . حقيقتا به حامد بايد گفت يك مقلد مخلص .

    مجيد جان براي حامد مزدور حرف نزن براي جوانان اين مملكت حرف بزن . جوانان را بيدار كن . همين جوانهايي كه توسط اين آخوندهاي فاسد ، به خاك سياه نشسته اند . اين جوانها تشنه آگاهي هستند . بايد نقاب از چهره پليد اين جباران برداشت .

    مجيد جان هر روز تاريخي كه راهپيمايي دارد مثل روز قدس ، 13 آبان ، 22 بهمن تبديل به روز اعتراض عليه استبداد و فساد شده .

    راستي مجيد ، دقت كرده اي ذوب شدگان در ولايت و مخلصين آقا ، كه مخالف استعمار هستند چطور پر و پا قرص از منافع روسيه در ايران دفاع مي كنند ؟ همين حامد مزدور را نگاه كن ، به شعار مرگ بر روسيه مي گويد شعار انحرافي .

    + مجيد امام جمعه 

    آخ حامد جان

    به خدا نمي دونم چرا اينقدر بهت ارادت دارم ؟

    يعني براي خودمم تعجبه !

    با وجود اين همه حرفايي كه زدي و وقتي كه به خاطر تو ازم تلف شد هنوز دوستت دارم .

    + مجيد امام جمعه 

    در ضمن يه چند روز نبودم .

    13 آبان ترس وحشتناكي رو توي چشماي بعضي ها خوندم

    ترسي كه باعث شده بود حتا از اجتماع يه خونواده جلوگيري كنند

    موضوع از اين قرار بود يه خونواده ي پنج تفري كه اتفاقن از آشناهاي بنده بودن . و جالب اين بود كه در انتخابات به احمدي نزاد راي داده بودن نرسيده به دانشگاه شريف مورد هجوم چماق به دستا قرار مي گيرن كه چرا اينجا ايستاديد ؟

    پدر نسبتا مسن خونواده مثلن خواسته بود توضيح بده ولي به دليل لكنت زبان و اينكه برادرها هم ظاهرا براي « حرف شنيدن » نيومده بودن !!! بلكه براي « چماق كشيدن » اومده بودن !!!

    سه نفر از اين خونواده مورد نوازش باطومها قرار گرفتن و قيافه ي داماد ذوب در ولايت اين خونواده ديشب جلو مسجد محل وقتي تن كبود برادر زن شونزده ساله ي خود را ديد خيلي ديدني بود ، چون خودش هم ظاهرا هفت تير داشت به همين صورت به مقام معظم رهبري خدمت مي فرمودند !!!

    بعدن ميام چند تا از مشاهدات خودمو توي ميدون هفت تير برات تعريف مي كنم تا اگه نمي دوني ... بدوني كه

    علي رغم خواب خرگوشي رهبري

    « جنبش سبز ادامه داره و ايام اللهي كه روزي بهش افتخار مي كردند الان بايد تا مرگ استبداد ديني از ش بترسند . »

    + مجيد امام جمعه 

    حامد جان

    متوهم كسي هست كه « تصور خودش از وقايع » رو اصل مي كنه و همه جا بر مبناي تصورات خودش حرف مي زنه و تصميم ميگيره !

    مي دونم درد تو چيه ! نمي توني به سوالات واضحي كه از تو كردم جواب بدي ، همه هم اينو فهميدن كه همش فرار كردي

    و به جاي جواب به اون سوالاي واضح همش مثل بچه ها يه حرفاي كلي زدي . سوالام خيلي واضح بودن چطور نفهميدي ؟

    حداقل ميومدي راجع به نظريه ي سروش حرف مي زدي ! اينو كه مي تونستي ؟ نكنه حتا يه برگ هم از سروش نخوندي و چيزي رو كه اصلن نمي دوني چيه باهاش مخالفت مي كني ؟؟؟

    البته از نوشته هات ميشد حدس زد كه شما فقط بلدي روزنامه بخوني و به همين خاطر شديدن مثل ژورناليست ها سطحي هستي و قدرت تحليلت هم اندازه روزنامه هاي بي ارزشي مثل كيهان و ايران و .... هست ؟ ولي ديگه باور نمي كنم از اون ذوب در ولايت هايي باشي كه اگه بهت بگن : « تو اصلن مي دوني ولايت فقيه يعني چه ؟ » نتوني ده دقيقه راجه به ولايت فقيه حرف بزني !!! چون اگه اينطور باشه خيلي دلم برا خودم مي سوزه كه با آدمي تا حالا حرف مي زدم كه اينقدر طبل تو خاليه و تا حالا وقتمو تلف مي كردم ؟

    حالا از شوخي گذشته اگه دوتا سوال راجع به ولايت فقيه ازت كنم ميتوني جواب بدي ؟

    + ميلاد 

    در باره 23/7

    پيام گل اقا بود.

    دوستون داريم
    + ميلاد 

    كساني كه مخالف ازادي ديگرانند خود لياقت ازادي را ندارند(لينكلن)

    در باره لفظ جلبك سبز قصد توهين نداشتم

    حالا خود شما روز پنجشنبه 23/7/88...

    تو جواب مزدور گفتناتون:

    ما مزدوريم چون معتقديم

    ما مزدوريم چون حرف ميزنيم پاش واميسيم

    ما مزدوريم چون يه روز نميگيم امام يه روز بگيم ستاره داوود

    ما مزدوريم چون شما رو قبول نداريم

    ما مزدوريم چون سبز نيستيم

    (اگر دين نداريد لااقل در دنياي خود ازاده باشيد-امام حسين)

    نخست وزير امام برگرد به خط امام

    + گل آقا 

    از گل آقا به جمشيد

    جمشيد جان سلام

    تلاش زيادي نکن که چيزي را به اين حامد مزدور تفهيم کني . تو فقط عقيده خود را بيان کن و به رسالت بزرگ آگاه سازي افکار عمومي بپرداز . قبلا گفته ام و باز هم مي گويم ، حامد مثل يانگوم سريال جواهري در قصر است که به خوردن نون نوکري عادت دارد و اگر هزار بار هم از قصر امپراطور ( بخوانيد درگاه ولايت ) اخراج شود باز به آنجا بر مي گردد. امروز چماقداران فعلي شعار ضد امپرياليستي و ضد آمريکايي مي دهند در حالي که در 13 آبان 58 هيچ نقشي در اشغال سفارت آمريکا نداشتند مثل همين احمدي نژاد . در عوض کساني که آن روز سفارت آمريکا را اشغال کردند و باني مبارزات ضد آمريکايي بودند ببينيد چه کساني بودند و امروز چگونه در نظام ولايي علوي !!!!!!با آنها برخورد مي شود ، موسوي خوئيني ها ، حبيب الله بيطرف ، معصومه ابتکار ، سعيد حجاريان ، ابراهيم اصغر زاده و عباس عبدي و .....

    چه روزگار غريبي است !!!!

    + سيد كاظم 

    سروش امثال سروش مثل موسوي و خاتمي سر در آخور بيگانگان دارند مثل اينكه آقايون يادشون رفته روسيه را چه كسي به ايران تحميل كرد قرار دادهاي ننگيني كه اين دولت دارد تاوان آنرا پس مي دهد را چه كساني بستند لطفا يك مقدار حافظه تان را تقويت كنيد بله مرگ بر روسيه مرگ بر آمريكا و مرگ بر منافق و از همه مهم تر مرگ بر ضد ولايت فقيه كه دماغ بدخواهان را بر خاك ماليده و اين اراجيف كه مي بافند ناشي از كم آوردن آنها در مقابل منطق است چرا كه كسي را كه فكرش را رسانه هاي بيگانه پايه ريزي كرده اند بايد هم بيش از اين شعور نداشته باشد.الله اكبر جانم فداي رهبر

    + جمشيد 

    اين حرف شما روح الله خميني را در درجه اول و تا حدود زيادي كل نظام را در درجه دوم مورد اتحام قرار ميدهد . اينكه خميني تحت تاثير و از اين حركت دفاع و آن را انقلا ب دوم ناميده اصلا جالب به نظر نمي رسد .

    در ثاني فعليتهاي در اين چهار ساله در حمايت از اين حركت در سطح دولت و نظام و رهبري صورت گرفته هيچ نشاني از مخالفت با اصل اين گونه حركات ندارد . چطور جرياني كه امثال خوئني ها را خائن ، كمونيست و دشمن نظام معرفي ميكند از حركتي كه او سازماندهي كرده اينگونه اسقبال در در مراسم سالگرد آن هر ساله ميتينگ به راه مي اندازد .

    + ناشناس 

    از آدمهايي چون تو كه هر رو از بر تشخيص نميده جز فحاشي كردن انتظار ديگري نيست.

    بيهوده تلاش نكن چون تو عددي نيستي كه به دكتر جواب بدي....

    + گل آقا 

    از گل آقا به ميلاد

    مي گويند : کبوتر با کبوتر باز با باز کند همجنس با همجنس پرواز

    تو هم مثل اين حامد حقوق بگير و همجنس او هستي و مثل او شر و ور مي گويي که خودت هم نمي داني چه مي گويي . اقلا حامد اينقدر زرنگ است که بابت مزدوري لقمه اي نان مي خورد و لفت و ليسي مي كند اما تو بعيد مي دانم چيزي عايدت شود قطعا يک مزدور بي جيره و مواجب هستي .

    وقتي مي گويند نادان نمي داند که چه مي گويد يک مثالش حرفهاي خود تو و حامد جيره خوار است . تو حتما در کتابها ديده اي که وقتي تصويري از ائمه و يا پيامبر نشان مي دهند تصوير چهره مبارک رسول خدا و ائمه را نمي کشند و به جاي آن محل صورت را نوراني و فقط نور مي کشند . حالا شما يک آدم بي شعور را در نظر بگير که کاسه ليسان ولايت بس که هندوانه زير بغلش گذاشته اند و باد به پاچه شلوارش انداخته اند جدي جدي خود را يه چيزي تو مايه هاي پيامبر و امام مي بيند و يک هاله نور دور سر خودش احساس مي کند و به صراحت اين مطلب را هم عنوان مي کند و از بخت بد چند دور و بري نسبتا عاقل او فيلم اين اظهارات سخيف هم موجود است و نمي توان آن را ماست مالي کرد . خوب اين حكايت صحبت كردن يك نادان همين است ، هاله نور !!!!!!!!!!!!

    بگذار چند تا حرف به درد بخور به تو ياد بدهم كه اقلا در اين زنگي به درد يه چيزي بخوري

    نه شرقي نه غربي دولت سبز ملي

    مرگ بر رو سيه - مرگ بر چين -

    سفارت روسيه لانه جاسوسيه

    خوني كه در رگ ماست هديه به مردم ماست

    + جمشيد 

    30سال است که از واقعه 13 آبان و تسخير سفارت امريکا ميگذرد . اين عمل نسنجيده تبعات بعدي ان از قبيل تحريم 30ساله ايران ، جنگ 8ساله ف تورم فعلي و ... را با خود همراه داشت امروزه به عنوان افتخار ملي مطرح ميشود . هدف من حمايت از امپرياليسم و ، غربگرايي و امريکا نيست فقط نشان دادن ابعاد فاجعه بار اين عمل است . حال دو سوال مطرح ميشود :

    1- آيا اين امر امروز براي سياست مداران خود ايران هم قابل قبول است که گروهي غير دولتي ، شبه نظامي که فاقد هرگونه وجاهت قانوني براي ارتكاب به چنين اعمالي است بيايد و به واسطه مثلا مبارزه با تروريسم چنين كاري را با سفارتخانه هاي ايران و ديپلماتهاي ايراني در ساير كشورهاي دنيا انجام دهد ؟( همانطور كه ميدانيد اگر اشتباه نكنم همان سال يا سال بعد از آن بود كه اين اتفاق براي سفارت ايران در لندن ژيش آمد و هنوز هم علارغم دخالت ژليس انگليس در آن ماجرا هنوز ايران از اين واقعه شاكي است .)

    2- ايا امروز هم اگر عده اي بروند و براي مثال بخواهند سفارت انگليس ، روسيه ، فرانسه ، چين و يا هر كدام از اينها را به بهانه جاسوسي ، غارت گري ، استكبار و ... بخواهند تسخير كنند آيا باز هم با اقبال مسئولين و رهبري ومراجع و ... مواجه شده و از آنها به عنوان قهرمانان ملي ياد ميشود و عمل آنها را انقلاب سوم مينامند و ... و يا بلعكس مسئولين تمام تلاش خود را صرف حفاظت از كيات سفارتها و جان ديپلماتهاي كشور مورد نظر ميكنند ؟

    به هر حال اينكه امركا چه جناياتي را در حق ايران انجام داده و چگونه بايد محكوم شود و سياست ما با آنها چگونه بايد باشد خود جاي بحث و اتخاز سياستهاي مناسب را دارد ولي اين موضوع غير قابل انكار است كه اين عمل در هر نقطه اي از دنيا و به هر انگيزه و در هر زماني رخ دهد نه تنها جاي دفاعي ندارد بلکه شديدا محکوم است . فرق هم نميکند چه کس يا گروهي از چه کشور و طرز فکري آن را مرتکب شود . خواه ايران باشد خواه امريکا و ... .

    پاسخ

    همه مي دانند جريان تسخير سفارت آمريکا زير سر موسوي خوئيني‌ها بود وبي اجازه امام ! و در باره ارتباطات نامبرده با بلوک شرق نيز حرف و حديث‌هاي زيادي هست . اين همان عاليجانب خاکستري است که در پشت جريانات اخير پنهان شده و نقشه مي‌کشد. آيا دانشجويان امروز همچون دانشجويان ديروز تحت تاثير نقشه هاي شوم وي هستند؟ آيا اصلا او را مي شناسند؟
    + ميلاد 

    موسوي

    (عاقل انچه را كه نمي داند نمي گويد

    نادان نمي داند كه چه ميگويد)

    وحيد نيا ههههههههه

    خودش بلد نبود حرف بزنه من حال ميكنم با اين ادبيات دوستان مثل

    جوكرو اراذل ديگه ...

    + گل آقا 

    ازگل آقا به حامد ، نون به نرخ دقيقه خور

    يه زماني مست شعر و شاعري بودي و جواب همه را با چند بيت شعر مي دادي اما حالا مثل سخنراني مقام عظماي ولايت بعد از شنيدن صحبتهاي محمود وحيد نيا ، پراکنده و مغشوش حرف مي زني و مثل آقا دست و پايت را گم کرده اي . چي شده قرص اکس هايت تمام شده و يا ديوان اشعارت را گم کرده اي مزدور مردم فروش.

    + جوكر 
    لوبياي زياد و اون رهبر و رئيس جمهورت خوردن .
     <    <<    16   17   18   19   20    >>    >