• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : وحدت هابيل و قابيل !
  • نظرات : 7 خصوصي ، 25 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمود احمدي نژاد 

    بيانيه 1388محمود احمدي نژاد

    به فضل الهي و به کوري چشم دشمنان اسلام و انقلاب برنامه هاي من همگي با موفقيت در حال اجراست تورم حدود 5/0 درصد است که يک رقم بسيار عالي است و هيچ رئيس رژيمي چنين رقمي به ملتش نگفته و اين به فضل الهي است . در آخرين ملاقاتي که با امام زمان داشتم آقا فرمودند ، محمود همين راه را ادامه بده که به فضل الهي موفق خواهي شد . در شيراز يک دختر 10 ساله مبتکر موفق شد با وسايل ابتدايي آزمايشگاهي انرژي اتمي را کشف کند که به فضل الهي اين يک موفقيت بزرگ براي ملت ماست و ما هم حمايت مي کنيم . در سفري که به عراق داشتيم آدم ربايان آمريکايي مي خواستند مرا بدزدند که به فضل الهي ناکام ماندند . خوب وقتي سران نود کشور جهان از من خواهش کرده اند که اصول مديريت کشوري را به آنها آموزش دهم ، وقتي که تئوري سفرهاي استاني من در چندين دانشگاه معتبر جهان تدريس مي شود چرا آمريکاييها به اين فکر نيافتند که مغزي همچون مرا بدزدند ؟ آقاي کروبي هي اصرار مي کرد اسم چند تا از آن کشورها که از تو يادگيري مديريت را مي خواستند بگو . هي مي گفت 20 تا را بگو ؟ نه 10 تا را بگو . حداقل دو تا را بگو . من هم نگفتم تا او کف کند . خيلي باحال بود . دماغش سوخت . به فضل الهي ما يارانه ها را بر مي داريم و انشاءلله سيل کمکهاي خود را روانه لبنان مي کنيم . امروز برادرانمان در لبنان در وضعيت خوبي نيستند و نيازمند به سيل کمکهاي ما هستند .

    به دشمنان انقلاب و آرمانهاي امام توصيه مي كنم دست از سمپاشي و تبليغات مسموم عليه محب اهل بيت و يار وفادار انقلاب كه دشمن شماره يك اسراييل غاصب هست برادر عزيزمان حاج اسفنديار رحيم مشايي بردارند چرا كه من به هزار و يك دليل به ايشان علاقمندم .

    پاسخ

    سلام آقاي بي نام و نشان. نگران نباش. اين گل آقاي بخت برگشته دروغ‌گو و تهمت زن هزار چهره که گاه فيلش ياد هندوستان مي‌کند و گاه خر مرادش در ينگه دنيا مي‌چرد! تا کنون با اسم‌هاي جعلي گل آقا،ميلاد، محمد، همدرد، احمد،سعيد، كارگر، محمد علي، ‌رضا، م، محمود احمدي نژاد، سينا، علي، ح،‌عجب ، آنفولانزاي آخوندي، غفور،‌ مردم، ‌دوست و ج آمده و پيام گذاشته و برخي پيام‌هايش از بس که رکيک بوده و بي‌ادبانه مجبور شدم پنهانش کنم . بي‌چاره تقصيري ندارد کسي که استاد اخلاقش سروش باشد و ميرحسين از اين بهتر نمي‌شود. تا به حال هم چند بار ادعا کرده که برادر شهيد است اما از آنجا که به راحتي دروغ مي‌گويد احتمالا اين هم يک دروغ ديگر است و چه بسا برادرش از اعدامي هاي اول انقلاب بوده اگر هم اتفاقا راست بگويد همان قضيه هابيل و قابيل است و حالا مي خواهد رنگ سرخ خون شهيدان را با ننگ سبز جلبکي اش پاک کند که غلط زيادي است و استادانش چنين عرضه اي ندارند چه رسد به تفاله اي که به مرض نفاق گرفتار است و درمان ندارد.