• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : وحدت هابيل و قابيل !
  • نظرات : 7 خصوصي ، 25 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پديدار 

    دوستان خودتان را خسته نكنيد

    اين يك جبر تاريخي هست و يك دوره ي گذار .

    تاريخ يك فرمانروايي و يك حكومت به آخوندها بدهكار بود ،

    و طبق همه ي پيش گويي ها توسط اشخاص مختلف مذهبي و غير مذهبي در ادوار گوناگون ، دوران اينها به سر آمده و تاريخ دين خود را به اينها هم ادا كرد . بخواهند يا نخواهند از خر مراد پايين آمدني هستند و از اين گريزي نيست هيچ چيز در اين عالم جز يزدان پاك و يگانه تا ابد دوام ندارد . در طول تاريخ تنها احمقها حرف كاهنان و فريسيان و كشيش ها و آخوند ها را باور كرده اند .

    اين بالا پايين ها براي نوع بشر اجتناب ناپذير است تا اينكه به تعالي برسد . اين را همه ي اديان توحيدي گفته اند و همه هم مي دانيم

    در جدال گرگها و كفتارها سرانجام آنهايند كه يكديگر را پاره پاره مي كنند و توده هاي بي سلاح و صلح دوست و ضعيف نگاه داشته شده ، به زندگي ادامه خواهند داد .

    و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في العرض

    و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثين

    ... ما اراده كرديم كه ضعفا وارث زمين باشند

    قدرتمندان فاسد حتا اگر قديسان به نظر آيند در فضولات خودشان غرق خواهند شد و به مرور اصلاح نژاد بشر به سوي يك نسل پيش خواهد رفت

    پاسخ

    اگر کمي مطالعه مي‌کردي و مي فهميدي روحانيت يک طبقه علمي است براي انتقال پيام توحيد و نه حکومت و استبداد ، درک مي‌کردي هر رشته علمي، آدم خودش و مي خواد و دين منهاي روحانيت، چيز مسخره اي در مياد مثل همين نوشته تقليدي تو که معلومه هنوز قرآن خوندن بلد نيستي !‌ ارض با الف نه با عين.