• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : برسر'حوزه قم'چه آمده است؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + مسعود 

    به جاي گشتن توي پستوهاي سايتهاي آمريكايي و اسرائيلي،‏ گوشتان را باز كنيد و فرياد واضح،‏ علني و آشكار مردم را بشنويد. جنبش سبز نه به حمايت خارجي ها اهميتي مي دهد و نه به عدم حمايت آنها. به بنده و امثال بنده هم هيچ ربطي ندارد كه فلان بنياد و بهمان نهاد در فلان سوراخ آمريكا چه بلغور مي كنند.

    انتخاباتي برگزار شده، در آن تقلب شده، اعتراضي به پا شده، به اعتراض توجه نشده،‏ مطالبات راديكال تر شده و فضاي امروز به وجود آمده است. اگر بي خردي حاكميت ادامه پيدا كند،‏ وضع از اين هم دردناك تر مي شود. به جاي زور زدن و آسمان و ريسمان بافتن براي اتصال جنبش اصيل مردمي و سبز ايران و تكرار اشتباه عمال رژيم گذشته كه تا آخرين روزها انقلاب ايران را توطئه ي بي بي سي و بعد از آن، نتيجه ي كنفرانس گوادالوپ مي دانستند،‏ واقعيت را بپذيريد. اگر گوشهايتان كر و چشمهايتان كور نبود،‏ به جاي گشتن در سوراخ سنبه هاي آمريكا،‏ 17 بيانيه موسوي و 13 سال سخنراني هاي خاتمي و كروبي را مي خوانديد و بر اساس آنها قضاوت مي كرديد. ولي چه كنم كه صم و بكم عمي ايد و اكثرتان لايرجعون و لا يعقلون.

    پاسخ

    قبلا هم گفتم درد توهم درمان ندارد. كسي كه نمي فهمد 24 از 13 بزرگ تر است و چند هزار نفر تشييع جنازه آقاي منتظري را مليوني مي بيند و اعتراض ميدان آزادي را سه مليوني و خشم ملت را در راهپيمايي نمي بيند ،‏قابل درمان نيست و البته مشكلي هم نيست چون همين توهم باعث شكست مي شود . يك روز عليه اسلاميت تاختند امروز هم عليه جمهوريت.