• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : برسر'حوزه قم'چه آمده است؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + گل آقا 

    از گل آقا به ع.م

    جناب ع.م اگر تو هم مثل اين بي نام و نشان بي سواد و بي تربيت به ما فحش نمي دهي در جواب به تو بگويم تو اصلا از مسئله آيت الله منتظري اطلاع داري كه همينطور حرف مي زني ؟ آيت الله منتظري در سالهاي اول انقلاب ، فرزندش شهيد محمد منتظري توسط منافقين و ضدانقلابيون به شهادت رسيد . اما علي رغم اين موضوع ، ايشان با اعدام فله اي و بي حساب و كتاب همين ضدانقلابيون و منافقين مخالفت كرد و آن را غير انساني مي دانست . و به همين دليل او را شيخ ساده لوح ناميدند . همين امر باعث شد كه ايشان عطاي خلافت و رياست را به لقايش ببخشد .حضرت امام همواره به ايشان علاقه داشتند و ايشان از بهترين شاگردان خود امام بودند . اما ، امان از وسوسه هاي وسواس خناس و تفرقه اندازان كه بين اين دو عالم و فقيه بزرگ و اين استاد و شاگرد فاصله انداختند .

    اينكه مي گويي خدا و امام بعضي ها ، خدا و امام ديگري است . بله خداي ما ، خداي يگانه و يكتاست و هيچ شريك و همتايي ندارد . مثل و مانند ندارد . و امام ما ، سيد و سالار شهيدان ، ابا عبدالله است كه در برابر يزيد و حكومت ظلم و جور و ستم قيام كرد و ذلت را نپذيرفت . در برابر حكومت مستبد يزيدي كه به مردم قبولانده بود كه حكومت از آن ماست و ما اين حكومت را از خدا گرفته ايم و ولايت ما ولايت از جانب خداست . گويي خدا را رو در رو ملاقات كرده اند و حكومت و ولايت را از او گرفته اند . اين است خداي ما و امام ما .

    اما شما خدايتان و امامتان و دنيايتان و آخرتتان و به قول بي نام و نشان جانتان و عشقتان و نفستان و ...... همه سيد علي است .

    پاسخ

    نه بابا انگار يه چيزايي حاليته؟ ببينم دفاع از مهدي هاشمي قاتل يادت رفت نه؟