• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : برسر'حوزه قم'چه آمده است؟!
  • نظرات : 2 خصوصي ، 34 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + بي نام و نشان 

    جناب گل آقا با سلام

    اي كاش شما و كساني كه از سر خيرخواهي و بدون چشم داشت منافع دنيايي مشكلات نظام را يادآور مي شويد و آنرا با ركيك ترين كلمات طي چند سال قبل و بخصوص طي اين يكسال اخير بصورت چماق بر سر كساني كه درد دين و وطن دارند مي كوبيد مقداري با مطالعه صحبت مي كرديد و فرصت به اين گرانبهايي كه پس از انتخابات بدست آمده بود را با توهمات پوچ و هيجانات كاذب و جنجال آفريني به هتاكي به نواميس فكري و اعتقادي مردم نمي كشيديد.

    استاندارد ادبياتي جريان معترض را هم كه بارها عرض كردم يكي از استراتژي هاي اصلي راهبرد اهداف عناصر پشت پرده اين جريان است و بازهم بر آن تأكيد مي كنم.

    اما درمورد ادبياتي كه من و خيلي از كساني كه با شما تعامل فكري نوشتاري داريم خدمت شما عرض كنم انتخاب اين سبك ادبيات تعاملي با شما به اين جهت بود كه متوجه شويد كه بيان جملات و كلمات ادبي ركيك كه ماههاست از آن به عنوان حربه اعتراضي استفاده ميكنيد چقدر سخيف و زننده است.

    بنابراين به عنوان يك هموطن ناچيز از خيل عظيم ملت ايران از شما ( اگر در ايران زندگي مي كنيد و در خط جريان معاند نظام قرار نداريد و اگر از خانواده محترم شهدا هستيد ) خواهش مي كنم كه در اين فضاي غبار آلود ناشي از هيجانات كاذب ضمن حفظ آرامش سعي كنيد در چارچوب اصول نظام حركت كنيد و اين فرصت سوخته را با تلاش بي وقفه در آينده اي نه چندان دور مجدداً احياء نمائيد.

    من يك نمونه از جرياناتي را كه براين موج معترض سوار است و از آن در جهت عقده گشايي 30 ساله از اين انقلاب استفاده مي کند برايتان با سند و مدرک و مأخذ قرار دادم اما متأسفانه شما بدون اينکه آنرا بررسي نمائيد کنار گذاشتيد.

    از اين دست مدارك بسيار زياد است و اگر مصلحت امنيتي نظام در ميان نبود به سادگي مي شد آنهارا در اختيار دوستان قرار داد تا باعث روشنتر شدن اين فضاي غبار آلود شود.

    اشكالاتي هم كه شما به اين نظام وارد ميكند و همه را به شخص واحدي نسبت ميدهيد ، بسياري از آنها وارد است و مورد اشكال ماهم هست اما علت يابي آن به عواملي مربوط ميشود كه در بازه زماني 4 سال نميتوان آنرا بررسي كرد و اين فرصتي كه خدمت شما عرض كردم در اثر هيجانات كاذب به هدر رفت همان مجال مناسب براي پرداختن به اين اشكالات در چارچوب يك تشكل قوي با پشتوانه حداقل 13 ميليون رأي بود.

    اما اگر شما در خارج از اين مملكت ساكن هستيد و جزء هموطناني هستيد كه يا منافع خود را از دست داده ايد يا در اين انقلاب دچار خسارت شده ايد عرض كنم باوجود 30 سال هياهو و جنگ و فشار با تمام امكانات نرم افزاري و سخت افزاري تمام قدرتهاي پوچ دنيا ، اين ملت غيور تحت حمايت حضرت باريتعالي ثابت و استوار در مسير اصول اعتقاديش يعني استقلال ، آزادي ، جمهوري اسلامي ايستاده است و به لطف حق همه مشكلاتي را هم كه با آن دست و پنجه نرم مي كند حل خواهد كرد.

    نشانه هاي اميد و موفقيت بسيارند و ما فقط بايد با تلاش و كوشش و انديشه درست آنرا احياء نموده و به بار بنشانيم.

    و در پايان يك توصيه دوستانه : سعي كنيد اگر حرفي براي مطرح كردن داريد آنرا با هيجان غيراصولي به حاشيه نكشانيد تا ديگران نتوانند بر روي اين هيجان لجام گسيخته اميال خود را استوار كنند.

    چون طي اين مدتي كه نمودار آستانه تحملتان را بررسي مي كردم متوجه شدم كه با وجود همه آرمانهاي مثبتي كه در ذهن شما موج مي زند اما يك برنامه مشخص براي بيان خواسته هاي خود بطوريكه طرف مقابل شما را به انفعال وادار نكند ، وجود ندارد.

    در پايان براي همه هموطناني كه صادقانه براي اين مرز و بوم دلسوزي مي كنند آرزوي توفيق دارم.

    ياعلي