• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : شفاف سازي مواضع خواص
  • نظرات : 2 خصوصي ، 9 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + يك نفر 

    آقي عبدالهي ديدي .

    ميبيني با چه مخلوقاتي سر كار داريم .

    بايد به واقع خدمتت عرض كنم از اين دست آدما تو جامعه كم نيستن و با هزاران هزار تاسف من چندين نفر را ميشناسم كه در دستگاه حكومتي هستند و فرمانده سپاه و بسيج و ... هستند و اين طرز تفكر و دارن به شدت ترويج ميكنن . با تاسف فراوان بايد بگم كه اين افراد در بين جوانان دانشگاهي ما هم نفوذ كردند و به شدت آنها را شست و شوي مغزي دادند .

    در اواخر تير ماه امسال خدا توفيق داد به صورت دانشجويي به سفر عمره مفرده مشرف شديم . در آنجا بود كه من به عمق فاجعه پي بردم و ديدم كه روي مغز بسياري از اين جوانان به نحوي كار شده و كارهايي انجام دادند كه نه تنها باعث سرافكندگي شيعه شد ، بلكه حيثيت ايرانيان را در حضور تعداد زيادي از زائرين بيت الله الحرام لكه دار كرد و با دستگيري تعدادي از اين افراد توسط ماموران عربستاني بسيار هم براي ما گران تمام شد . از اين كه آنها در آنجا چه ها كردند از گفتن ريز و درشت آن پرهيز مي كنم فقط مسئله اصلي اين است كه اين افراد كه ما آنها را نمي شناختيم و فقط در طول سفر با آنها آشنا شديم از اعضاي اصلي كاروان بودند و بسياري از كارهاي فرهنگي و مذهبي و ... به عهده آنها بود و به قولي نماينده ما ها بودند ( عمق آبروريزي رو ميبيني ) .

    الا ايحال در حوادث 8 ماه اخير و به خصوص در درگيري هاي خياباني كه به وقوع پيوست هم عده اي از همين افراد بودند كه باعث متشنج تر شدن اوضاع شدند به طوري كه من به چشم خود ديدم كه در يكي از اين درگيري ها در حالي كه نيروي انتظامي در حال كنترل راهپيمايي و تظاهرات بود ورود اين افراد به عرصه و دخالت فيزكي و غير قانوني آنها به هواداران جريان موسوم به سبز درگيري را شروع كرد كه در نهايت به زد و خورد شديد و دستگيري و زخمي شدن عده زيادي از شهروندان (چه مقصر و چه غير مقصر ) شد .

    وجود چنين تفكرات مسمومي را نمي توان انكار كرد و من هم نمي خواهم آنها را به شما نسبت دهم .

    با اينكه با بسياري از نظرات شما مخالفم نمي توانم انكاري كنم كه چنين تفكرات منحرفي مي تواند ضربات سنگين و جبران ناپذيري را به سياست ، اقتصاد و ... كشور وارد كند . من به شخصه معتقدم اگر اصلاحي بخواهد صورت گيرد ابتداي به امر بايد در مقابله با اين تفكرات باشد و به عنوان يك دوست به شما توصيه ميكنم وقت بيشتري را به ارئه مطلب در مقابله با اين تفكرات ارائه دهيد .

    در ضمن گفته بوديد وبلاگ شما هم فيلتر شده من امروز ابتدا با ويندوز ايس پي كه كانكت شدم وبلاگت فيلتر بود ولي وقتي با ويندوز 7 كانكت شدم فيلتر نبود .