• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : خلع لباس فتنه گر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + محمد 

    سلام

    در رابطه با مطالب شما که حکايت همان قرآن سر نيزه گرفتن و استفاده از سخن حق براي اهداف باطل است چند نکته را مي خواستم بنويسم .

    اول اينکه به گفته دکتر علي شريعتي ، در اسلام چيزي به نام روحانيت نداريم چون روحانيت کلمه اي است در مقابل جسمانيت . روحانيت يعني اينکه اين جماعت دل از دنيا بريده اند و غذاي انها نان و پياز است و سوار پژو پارس و 206 و زانتيا نمي شوند . خودتان مي دانيد که چنين نيست . نام اين جماعت در زبان فارسي «آخوند» است .

    لباس اين آخوندها ، يک لباس عربي است و اين لباس در 1400سال پيش تمام عربها از حضرت محمد (ص ) و علي (ع) تا يزيد و شمر و معاويه مي پوشيدند و قطعا اگر پيامبر اسلام در سرزميني ديگر مثلا ژاپن مبعوث مي شد امروز آخوندها لباس ژاپني مي پوشيدند و دمپايي چوبي به پا مي کردند و با دوتا چوب غذا مي خوردند . اين لباس ارتباطي با مکتب اسلام ندارد و مربوط به مليت عرب است .

    در باره اين جمله که نوشتيد « و بسياري امور که از ديگران روا است از روحانيت انتظار نمي‌رود.» خداوند تمامي بشر را بر يک سرشت و طبيعت آفريده و خوب و بد شدن هرکس دست خود آن فرد است .وقتي دروغ زشت باشد براي همه زشت است چه آخوند و چه هر کس ديگر ،هيچ سطح بالا وپاييني هم ندارد . وقتي زنا زشت باشد براي همه زشت است . هيچ امري نيست که بر ديگران روا باشد و بر آخوند نباشد .

    تمام اين آخوندهايي را که اسم برديد خودتان هم مي دانيد که آخوندهايي هستند که در ارتباط با سياست با سيستم حاکم فعلي مشکل دارند و نه چيز ديگر . همين آقاي خاتمي کسي بود که بيش از هشتاد درصد آرا را بدست آورد و محبوبترين رئيس جمهور تاريخ سي ساله انقلاب است . آقاي کروبي هم از نزديکان امام بود و قطعا اگر ايشان مشکلي داشتند بهتر از شما و سيستم حاکم فعلي تشخيص مي دادند و او را نيز طرد مي کردند . طبق حکم اسلام مي گويند حکم زناي محصنه سنگسار است . چند وقت پيش امام جمعه يکي از شهرستانها آقاي گلستاني مرتکب عمل زشت شد و کسي هم او را سنگسار نکرد چون او مشکل سياسي نداشت . ومهم هم اينست که مسئله سياسي نداشته باشد هر کار ديگري بکند مهم نيست .

    پاسخ

    سلام! در باره سخناني که نوشته‌اي گرچه تکراري است و بارها اين حرف‌ها پاسخ داده شده اما براي آن که بداني نيزه کاربردهاي ديگري هم دارد(!) برايت مي‌نويسم. اول اين که ملا و آخوند و روحاني و ميرزا و ديگر واژگان به شخصي گفته مي‌شود که زندگي خود را صرف آموختن معارف آل محمد صلي الله عليه و آله مي‌‌کند و لباس فرمي هم دارند که تا پيش از رضا‌خان ملعون، بيشتر ايرانيان از آن استفاده مي‌کردند اما امروز تنها روحانيت با صيانت از اين لباس، هويت خويش را پاس داشته و بقيه مردان به اجبار طاغوت پهلوي لباس بيگانه به تن کردند و از مليت تنها به نام خليج فارس مي‌نازند در حالي که لباس فرنگي به تن دارند و داريم! ديني هم که ما پيامبر خدا آموخته‌ايم دين نان و پياز و رهبانيت نيست؛ بي‌خود تلاش نکن از اين انگ‌ها به اسلام بچسباني. در باره جايگاه روحانيت و جرمي که ممکن است از يک روحاني سر بزند به نظر مي‌رسد سواد زيادي نداري و دست کم يک بار ترجمه قرآن را هم نخوانده‌اي که حتي درباره زنان پيامبر هشدار مي‌دهد که مبادا از آنان خطايي سربزند که براي همين نسبتشان خطايشان بزرگ‌تر است. آن‌ها هم که نام بردم بيشتر نوکر اجنبي هستند تا شاگرد مکتب امام صادق عليه السلام و سزاوار اين لباس مقدس نيستند. اما گويا اطلاعات تاريخي‌ات هم سوراخ است زيرا محبوب‌ترين رئيس جمهور ايران بيش از آقاي خاتمي رأي آورد ( برو بخون) . در باره آقاي کروبي و دلقک‌بازي‌هايش هم در پست‌هاي ديگر به اندازه کافي نوشته‌ام و ارزش تکرار ندارد. اما مي‌ماند مسئله مسخره‌اي به نام گلستاني که هر از گاهي از زبان کينه توزان خارج مي‌شود که جايگاه محراب شهادت نماز جمعه را که خار چشم بي‌دينان منافق است، ملوث کنند و هرگز نمي‌توانند با نسبت دادن عمل زناي يک جوان مطرود به يک امام جمعه محترم و پيرمرد، چنين دروغ‌هاي شاخداري را به مردم بقبولانند چون اين جماعت بي‌عرضه و اربابان بي‌عرضه ترشان اگر مي‌توانستند در اين سه دهه غلطي مي‌کردند!