• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : امام و مجلس هشتم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پاسخ پيام قبلي! 

    باسمه تعالي!
    كتابخانه پدر من از كتاب هاي متنوعي برخوردار است و هيچگاه ممنوعيتي براي مطالعه آثار مختلف اسلامي و غير اسلامي نداشته ام و ياد گرفته ام كه آزادانه تصميم بگيرم و تعصب نورزم.
    كتاب پرواز روح استاد شما از جمله كتاب هاي اين كتابخانه بود كه تنها با مطالعه آن به مزخرف بودنش پي بردم و از اين كه چنين كتابي در كتابخانه پدرم باشد هم تاسف خوردم و هم خرسند شدم ؛ تاسف از چنين كتاب بي محتوايي و خرسند از چنين پدر آزاد انديشي!
    از استاد شما يك نوار هم گوش داده ام كه دائما در حال تلقين ارتباط با امام زمان در مخاطبان است . ظاهرا نام نان ايشان از غيبت حضرت در مي‏آيد!
    شاگردان افسرده و ناداني هم از وي ديده ‏ام كه به خوبي آشكار است از سادگي و علايق مذهبي شان سو‏استفاده شده گرچه برخي مستبصر شده و از جهل مركب نجات يافته‏اند.
    آن مجله كذايي هم لازم نيست به نام استاد شما باشد همين كه مبلغ خرافات و ادعاهاي نازل است كافي است گرچه براي موجه جلوه كردن از تصوير و كلام رهبري هم استفاده كند!
    به هر حال تاييد من نسبت به يادداشت آن دوست روشن انديش به خاطر نقد فرزند استادتان بود كه حرف‏هاي عجيب و غريب متناقضي مي زند كه امروزه كم نيست اين حرف ها !
    يافتن استاد اخلاق و كسي كه واقعا لياقت تشرف محضر ولي عصر را داشته باشد به اين سادگي نيست كه كسي دكاني راه بياندازد و عده اي ساده لوح را هم دور خودش جمع كند و ما هم نيرنگ ها و هواهاي نفساني مان را در آن مجالس كذايي ارضا كنيم كه بله ما هم مرتبطيم !
    خدا فاصله انديشه ها و بافته هاي ذهني ما و گمراه كنندگان جوانان را با وجود قدسي حضرت حجت كم كند تا شايد نوري بتابد و انتظار ما عالمانه باشد نه احمقانه حالا كه نمي توانيم سرباز باشيم دست كم سربار نباشيم!

    + حق جو 

    دوست عزيز در خصوص مطلبي كه وبلاگ آهستان درباره آيه الله سيد حسن ابطحي بيان نمود و اكاذيبي به ايشان نسبت داد و نقل قول كرد اينجانب جوابي براي آن جناب نوشته ام و با توجه به اينكه جنابعالي نظري را در آن جا مرقوم نموده بوديد آن مطلب را براي شما نيز ارسال مي نمايد كه اگر مطالعه بفرماييد پي به بسياري از حقايق خواهيد برد

    جواب به وبلاگ آهستان :

    دوست گرامي سلام عرض ميکنم
    اول از همه عرض کنم که من اصلا متعصب نيستم و هميشه دنبال حق و حقيقت مي باشم .
    من يکي از شاگردان حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي مي باشم و به اين شاگردي هم افتخار مي کنم چون انساني منطقي هستم و اهل منطق و حق و توانستم در اين مکتب و نزد ايشان به حقايق دين برسم .
    اما از شما چند سئوال دارم .
    سئوال اول : شما با چه دليلي بيان مي کنيد که ايشان اداره فکري انجمن حجتيه را بعد از فوت مرحوم حلبي بر عهده داشته اند . مي توانم مدرک صحبتتان را ببينم . آيا خود حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي اين حرف را در سخنراني يا شخصا به شما فرموده اند که شاگردي مثل من که بيش از بيست سال است با ايشان آشنا هستم از آن بي اطلاعم . نکند سند حرف شما هم همان دروغ هايي است که عده اي در سايتها و يا بر زبان خود در مجامع عمومي بيان مي کنند بدون اينکه هيچ مدرکي براي ان بياورند ؟ يقين بدانيد دوست عزيز و گرامي که اين حرف يعني اداره فکري انجمن حجتيه دروغي بيش نيست و بايد بخاطر اين حرفتان بدون ارائه مدرک و فقط نقل قول کردن از يک عده افراد حسود در روز قيامت پاسخگو باشيد .
    دوم اينکه شما فرموديد ايشان نشريه اي بنام خورشيد مکه منتشر کردند . اين هم يک دروغي ديگر است . دوست عزيز و محترم اين نشريه توسط جناب حجه الاسلام عليرضا نعمتي چاپ مي شد و تمام امتياز آن و سردبيري آن مربوط به اين بنده خدا بوده و اصلا به هيچ وجه حضرت ايه الله سيد حسن ابطحي در چاپ اين نشريه دخالتي نداشتند !!

    بعد باز در مورد شخص حاج ملااقاجان که دفتر تبليغات اسلامي به وجودشان تشکيک کرده بود شما مطلبي را بيان نموديد . نمي دانم هدفتان از اين نقل قول چه بود اما کساني که اهل تحقيق باشند به خوبي درک مي کنند که حرف دفتر تبليغات اسلامي کاملا کذب است و از روي دشمني و حسادت اين حرف را بيان نموده است زيرا مرحوم حاج مالا آقاجان زنجاني رحمه الله عليه معروف به عتيق شخصي است که بيشتر علما ايشان را مي شناختند و حتي قبر ايشان در زنجان در قبرستان عمومي آنجا دفن است و هرساله زائران زيادي دارد و علماي بسياري از ايشان مطالبي گفته اند و نقل نموده اند که مي توان از آنها به عنوان مثال مانند شيخ جعفر مجتهدي و آيه الله محمد جواد انصاري همداني نام برد و حتي مي توانيد به کتاب علماء نامدار زنجان نوشته ي زين العابدين احمدي زنجاني مراجعه نماييد و در خصوص شخصيت حاج ملا آقاجان تحقيق نماييد . در اين ميان نيز حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي کتابي بنام پروازروح را نوشتند که شرح حال عده اي از اوليا خدا من جمله حاج ملااقاجان زنجاني در آن بود . البته براي کسب اطلاعات بيشتر نيز مي توانيد به سايت صالحين مراجعه نموده و شرح حال حاج ملااقاجان زنجاني را مطالعه نماييد http://www.salehin.com/fa/salehin/hekayat/agha_jan/

    بنابراين با کمي تحقيق در کتب علما مي توانيد به کذب بودن و حسادت دفتر تبليغات به چهره هاي محبوب پي ببريد .
    اما آن پاسخ به انتقادي که از حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي نقل نموديد که در مقدمه کتاب ملاقات با امام زمان بود و بعد فرموديد که ما هيچ يک از علما و مراجع نداريم که به صراحت راجع به اين قضيه اطلاعي داشته باشند بايد خدمتتان عرض کنم که اول از همه چه خوب بود که براي خوانندگان محترم پيشگفتار کامل ملاقات با امام زمان عليه السلام را مي آورديد نه گزينه اي ، تا خوانندگان ارجمند کاملا حقيقت و منظور حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي را درک کنند که من به خوانندگان محترم پيشنهاد مي کنم که به سايت http://www.abtahibook.com مراجعه کرده و حتما حقيقت را دريابند در آنجا حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي بطور بسيار زيبا جواب کساني را که به صراحت گفته اند که امام زمان در زمان غيبت ديده نمي شود را داده اند .
    و بعد هم درست است که اکثريت علما اظهار نظر قاطع نکرده اند ولي تعداد آنهايي که چنين اظهار نظري کرده اند نيز کم نيست بعنوان نمونه شايد ايه الله فاضل لنکراني يا جوادي املي را بتوان نام برد که چندين سال قبل به صراحت چنين حرفي را زدند و گفتند که در زمان غيبت نمي شود امام زمان را ديد .
    بعد شما فرموديد که : “ما سراغ نداريم كه مثلا شخصي خاطرات تشرف خود و يا ديگران را مانند سيد حسن ابطحي بيان كرده باشد ”
    اول از همه بايد عرض کنم که ايشان تنها کتابي که در خصوص تشرفات نوشته اند يک کتاب است و ان هم کتاب ملاقات با امام زمان وتنها هفتاد ملاقات در آنجا نوشته اند که آنهم با سند هاي معتبر ! و بعد هم معلوم است که شما اصلا اين کتاب را مطالعه نکرده ايد و فقط روي حدسيات يا نقل قول يک عده افراد نادان صحبت مي کنيد . من دوست دارم شما يک نمونه از تشرفي را که ايشان به خدمت امام زمان عليه السلام رسيده اند و در اين کتاب بيان شده برايم پيدا کنيد فقط و فقط يک تشرف !!. شما طوري به خوانندگان ارجمند مطلب را بيان مي نماييد که انگار تمام اين کتاب يا اکثر اين کتاب از تشرفات ايشان خدمت حضرت پر شده است بعد هم چطور شما سراغ نداريد کتابهايي را که در خصوص امام زمان عليه السلام ملاقاتهايي را از قول ديگران نقل کرده اند ؟ مهمترين و قديمي ترين و معتبر ترين کتاب در اين موضوع شايد بتوان از کتاب نجم الثاقب نام برد که مرحوم حاجي نوري آنرا تاليف نموده اند و صدها کتاب ديگر که همگي به نقل تشرفاتي که خدمت امام زمان عليه السلام شده است پرداخته اند .
    بعد فرموديد که : ” محور اصلي كتابهاي سيد حسن ابطحي مساله ارتباط آدمها با امام زمان است ”
    مي توانم ببينم از کجا شما به اين نتيجه رسيده ايد ؟!!! نکند باز نقل قول حرف يک عده افراد حسود را کرده ايد و خودتان شخصا تحقيق ننموده ايد ؟ ايشان 28 جلد کتاب نوشته اند که شما و همه خوانندگاني که اهل تحقيق باشند مي توانند به اين سايت مراجعه نموده و آنها را مطالعه کنند : http://www.abtahibook.com
    خوب از کجا شما به اين نتيجه رسيديد که بيشتر کتابهاي ايشان در خصوص ارتباط با امام زمان است ؟ ايشان همانطور که گفتم 28 جلد کتاب تاليف کرده اند که از اين 28 جلد کتاب تنها 4 جلدش مربوط به امام زمان است که اين چهار جلد يک: کتاب ملاقات با امام زمان است که 70 تشرف اشخاص مختلف را با سند معتبر در آنجا نقل نموده اند . دومين کتاب مصلح غيبي است که مربوط به پاسخ به سئوالاتي است که حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي به آنها داده اند و موضوع آن تنها در خصوص ارتباط و ملاقات با حضرت نمي باشد بلکه در خصوص موضوعات مختلفي درباره وجود امام زمان عليه السلام است که از ايشان سئوال شده و معظم له به آنها جواب داده اند و جالب است که بدانيد تنها براي اين کتاب به حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي از دانشگاه سوريه دکتراي افتخاري جهاني داده اند .
    سومين کتاب کتاب مصلح آخرالزمان مي باشد که در خصوص اولين سمپوزيم بين المللي اسلام و مسيحيت مي باشد و اهل تحقيق مي توانند با مطالعه اين کتاب و خواندن مقاله حضرت آيه الله سيد حسن ابطحي در آن سمپوزيم به منافع زيادي برسند . سومين کتاب کتاب انوار صاحب الزمان است که اين کتاب نيز همچون کتاب مصلح غيبي معظم له به 284 سئوال در خصوص امام زمان در موضوعات مختلف پاسخ گفته اند که براي افرادي که اهل تحقيق هستند و مي خواهند امام زمانشان را بشناسند مطالعه آن مي تواند بسيار مفيد و سودمند باشد .
    اما دوست عزيز و محترم من از شما درخواستي دارم . و آن اينست که اينقدر راحت و آسوده به ديگران تهمت نزنيد . تحقيق نکرده حرفي را به ديگران نسبت ندهيد . گوش به حرف افراد نمام و دروغگو که هدفشان تخريب علما و دوستداران امام زمان مي باشد نکنيد . حضرت علي عليه السلام مي فرمايند که فاطله بين حق و باطل چهار انگشت است هرچه را ديديد بدانيد که حق است و هرچه که شنيديد بدايند که باطل است . بنابراين دوست عزيز بدانيد که اين کار ها در شان مسلمانان نيست و بدانيد که بخاطر زدن اين تهمتها و ابروي يک شخص را بردن روزي بازخواست خواهيد شد .
    والسلام

    پاسخ

    باسمه تعالي!كتابخانه پدر من از كتاب هاي متنوعي برخوردار است و هيچگاه ممنوعيتي براي مطالعه آثار مختلف اسلامي و غير اسلامي نداشته ام و ياد گرفته ام كه آزادانه تصميم بگيرم و تعصب نورزم.كتاب پرواز روح استاد شما از جمله كتاب هاي اين كتابخانه بود كه تنها با مطالعه آن به مزخرف بودنش پي بردم و از اين كه چنين كتابي در كتابخانه پدرم باشد هم تاسف خوردم و هم خرسند شدم ؛ تاسف از چنين كتاب بي محتوايي و خرسند از چنين پدر آزاد انديشي!از استاد شما يك نوار هم گوش داده ام كه دائما در حال تلقين ارتباط با امام زمان در مخاطبان است . ظاهرا نام نان ايشان از غيبت حضرت در مي‏آيد!شاگردان افسرده و ناداني هم از وي ديده ‏ام كه به خوبي آشكار است از سادگي و علايق مذهبي شان سو‏استفاده شده گرچه برخي مستبصر شده و از جهل مركب نجات يافته‏اند.آن مجل