• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : امام و مجلس هشتم
  • نظرات : 0 خصوصي ، 2 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + پاسخ پيام قبلي! 

    باسمه تعالي!
    كتابخانه پدر من از كتاب هاي متنوعي برخوردار است و هيچگاه ممنوعيتي براي مطالعه آثار مختلف اسلامي و غير اسلامي نداشته ام و ياد گرفته ام كه آزادانه تصميم بگيرم و تعصب نورزم.
    كتاب پرواز روح استاد شما از جمله كتاب هاي اين كتابخانه بود كه تنها با مطالعه آن به مزخرف بودنش پي بردم و از اين كه چنين كتابي در كتابخانه پدرم باشد هم تاسف خوردم و هم خرسند شدم ؛ تاسف از چنين كتاب بي محتوايي و خرسند از چنين پدر آزاد انديشي!
    از استاد شما يك نوار هم گوش داده ام كه دائما در حال تلقين ارتباط با امام زمان در مخاطبان است . ظاهرا نام نان ايشان از غيبت حضرت در مي‏آيد!
    شاگردان افسرده و ناداني هم از وي ديده ‏ام كه به خوبي آشكار است از سادگي و علايق مذهبي شان سو‏استفاده شده گرچه برخي مستبصر شده و از جهل مركب نجات يافته‏اند.
    آن مجله كذايي هم لازم نيست به نام استاد شما باشد همين كه مبلغ خرافات و ادعاهاي نازل است كافي است گرچه براي موجه جلوه كردن از تصوير و كلام رهبري هم استفاده كند!
    به هر حال تاييد من نسبت به يادداشت آن دوست روشن انديش به خاطر نقد فرزند استادتان بود كه حرف‏هاي عجيب و غريب متناقضي مي زند كه امروزه كم نيست اين حرف ها !
    يافتن استاد اخلاق و كسي كه واقعا لياقت تشرف محضر ولي عصر را داشته باشد به اين سادگي نيست كه كسي دكاني راه بياندازد و عده اي ساده لوح را هم دور خودش جمع كند و ما هم نيرنگ ها و هواهاي نفساني مان را در آن مجالس كذايي ارضا كنيم كه بله ما هم مرتبطيم !
    خدا فاصله انديشه ها و بافته هاي ذهني ما و گمراه كنندگان جوانان را با وجود قدسي حضرت حجت كم كند تا شايد نوري بتابد و انتظار ما عالمانه باشد نه احمقانه حالا كه نمي توانيم سرباز باشيم دست كم سربار نباشيم!