• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : وحدت هابيل و قابيل !
  • نظرات : 7 خصوصي ، 25 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + صادق 

    راستي! اينكه به جاي فعلا مينويسي فعلن، چي؟ آن هم از كيبورده؟

    + صادق 

    آره عزيز من اين كيبورده نه قلم ولذا گاهي ممكنه الف با حرف سمت راستش «ت» يا سمت چپي «ل» اشتباه بشه اما اشتباه الف با «ع» ؟؟؟؟

    خوب تو هم مثل «بعضي ها» ميگفتي: عبدالهي تقلب كرده الف را با عين عوض كرده!!!

    اين جوري كه حرفت بيشتر خريدار داشت.

    + محمود احمدي نژاد 

    روحانيت فعلن يك لكه ي ننگ براي دين است

    در ضمن شما هم خوب است فكر كنيد اين كيبورده نه قلم

    كه اشتنباه توش در مياد هر چند كه ايراد منطقي ديگري نمي توانيد بگيريد و فقط مي ماند كه از مردم غلط ديكته بگيريد وگرنه هر كسي مي داند ارض را با الف مي نويسند نه با عين

    پاسخ

    برو دکتر اين لکه رو از چشمت برداره که هم درست ببيني هم درست بنويسي!
    + محمود احمدي نژاد 

    شما را چه به كار فرهنگي و گفتگو كردن ؟

    اين فضا براي كسي هست كه شعور گفتگو را دارد

    شما بهتر است به چماق كشي هايتان برسيد و چاقو تيز كنيد

    آنجا حرف بيشتري براي زدن داريد و موفق تر هم هستيد

    پاسخ

    به جاي فحاشي و کرکري خوندن بهتر نيست حرف و سوال منطقي داشته باشي؟
    + پديدار 
    ... كه نسلي دوستدار صلح و دور از هر نوع استبداد مي باشد
    + پديدار 

    دوستان خودتان را خسته نكنيد

    اين يك جبر تاريخي هست و يك دوره ي گذار .

    تاريخ يك فرمانروايي و يك حكومت به آخوندها بدهكار بود ،

    و طبق همه ي پيش گويي ها توسط اشخاص مختلف مذهبي و غير مذهبي در ادوار گوناگون ، دوران اينها به سر آمده و تاريخ دين خود را به اينها هم ادا كرد . بخواهند يا نخواهند از خر مراد پايين آمدني هستند و از اين گريزي نيست هيچ چيز در اين عالم جز يزدان پاك و يگانه تا ابد دوام ندارد . در طول تاريخ تنها احمقها حرف كاهنان و فريسيان و كشيش ها و آخوند ها را باور كرده اند .

    اين بالا پايين ها براي نوع بشر اجتناب ناپذير است تا اينكه به تعالي برسد . اين را همه ي اديان توحيدي گفته اند و همه هم مي دانيم

    در جدال گرگها و كفتارها سرانجام آنهايند كه يكديگر را پاره پاره مي كنند و توده هاي بي سلاح و صلح دوست و ضعيف نگاه داشته شده ، به زندگي ادامه خواهند داد .

    و نريد ان نمن علي الذين استضعفوا في العرض

    و نجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثين

    ... ما اراده كرديم كه ضعفا وارث زمين باشند

    قدرتمندان فاسد حتا اگر قديسان به نظر آيند در فضولات خودشان غرق خواهند شد و به مرور اصلاح نژاد بشر به سوي يك نسل پيش خواهد رفت

    پاسخ

    اگر کمي مطالعه مي‌کردي و مي فهميدي روحانيت يک طبقه علمي است براي انتقال پيام توحيد و نه حکومت و استبداد ، درک مي‌کردي هر رشته علمي، آدم خودش و مي خواد و دين منهاي روحانيت، چيز مسخره اي در مياد مثل همين نوشته تقليدي تو که معلومه هنوز قرآن خوندن بلد نيستي !‌ ارض با الف نه با عين.
    + محمود احمدي نزاد 

    اگر همه ي دنيا هم با ما مخالفت و انتقاد كنن ما آنها را روانه ي كهريزك و بدتر از آن مي كنيم . براي اينكه ما نماينده ي خدا روي زمينيم و آدم مي كشيم تا اينكه فتنه را بخوابانيم . هيچ كس هم حق ندارد بگويد چرا ؟

    براي اينكه زورمان زياد است و در ضمن آمريكا هم پشت سرماست هرچند كه بنا به مصالحي با او به جنگ زرگري مشغول هستيم

    پاسخ

    شما چرا اين حرف و مي‌زني ؟! صداي آمريکا که طرفدار شماست! باورنداري از 118 بپرس!
    + محمود احمدي نژاد 

    بيانيه 1388محمود احمدي نژاد

    به فضل الهي و به کوري چشم دشمنان اسلام و انقلاب برنامه هاي من همگي با موفقيت در حال اجراست تورم حدود 5/0 درصد است که يک رقم بسيار عالي است و هيچ رئيس رژيمي چنين رقمي به ملتش نگفته و اين به فضل الهي است . در آخرين ملاقاتي که با امام زمان داشتم آقا فرمودند ، محمود همين راه را ادامه بده که به فضل الهي موفق خواهي شد . در شيراز يک دختر 10 ساله مبتکر موفق شد با وسايل ابتدايي آزمايشگاهي انرژي اتمي را کشف کند که به فضل الهي اين يک موفقيت بزرگ براي ملت ماست و ما هم حمايت مي کنيم . در سفري که به عراق داشتيم آدم ربايان آمريکايي مي خواستند مرا بدزدند که به فضل الهي ناکام ماندند . خوب وقتي سران نود کشور جهان از من خواهش کرده اند که اصول مديريت کشوري را به آنها آموزش دهم ، وقتي که تئوري سفرهاي استاني من در چندين دانشگاه معتبر جهان تدريس مي شود چرا آمريکاييها به اين فکر نيافتند که مغزي همچون مرا بدزدند ؟ آقاي کروبي هي اصرار مي کرد اسم چند تا از آن کشورها که از تو يادگيري مديريت را مي خواستند بگو . هي مي گفت 20 تا را بگو ؟ نه 10 تا را بگو . حداقل دو تا را بگو . من هم نگفتم تا او کف کند . خيلي باحال بود . دماغش سوخت . به فضل الهي ما يارانه ها را بر مي داريم و انشاءلله سيل کمکهاي خود را روانه لبنان مي کنيم . امروز برادرانمان در لبنان در وضعيت خوبي نيستند و نيازمند به سيل کمکهاي ما هستند .

    به دشمنان انقلاب و آرمانهاي امام توصيه مي كنم دست از سمپاشي و تبليغات مسموم عليه محب اهل بيت و يار وفادار انقلاب كه دشمن شماره يك اسراييل غاصب هست برادر عزيزمان حاج اسفنديار رحيم مشايي بردارند چرا كه من به هزار و يك دليل به ايشان علاقمندم .

    پاسخ

    سلام آقاي بي نام و نشان. نگران نباش. اين گل آقاي بخت برگشته دروغ‌گو و تهمت زن هزار چهره که گاه فيلش ياد هندوستان مي‌کند و گاه خر مرادش در ينگه دنيا مي‌چرد! تا کنون با اسم‌هاي جعلي گل آقا،ميلاد، محمد، همدرد، احمد،سعيد، كارگر، محمد علي، ‌رضا، م، محمود احمدي نژاد، سينا، علي، ح،‌عجب ، آنفولانزاي آخوندي، غفور،‌ مردم، ‌دوست و ج آمده و پيام گذاشته و برخي پيام‌هايش از بس که رکيک بوده و بي‌ادبانه مجبور شدم پنهانش کنم . بي‌چاره تقصيري ندارد کسي که استاد اخلاقش سروش باشد و ميرحسين از اين بهتر نمي‌شود. تا به حال هم چند بار ادعا کرده که برادر شهيد است اما از آنجا که به راحتي دروغ مي‌گويد احتمالا اين هم يک دروغ ديگر است و چه بسا برادرش از اعدامي هاي اول انقلاب بوده اگر هم اتفاقا راست بگويد همان قضيه هابيل و قابيل است و حالا مي خواهد رنگ سرخ خون شهيدان را با ننگ سبز جلبکي اش پاک کند که غلط زيادي است و استادانش چنين عرضه اي ندارند چه رسد به تفاله اي که به مرض نفاق گرفتار است و درمان ندارد.
    + محمود احمدي نژاد 
    من خودم هاله نور را دور سر خود ديدم شما چطور نديديد ؟ تقوا داشته باشيد و از خدا بترسيد . چرا كتمان حقيقت مي كنيد ؟ شما از كجا مي دانيد من امام زمان را نديدم ؟ اگر مي توانيد ثابت كنيد من امام زمان را نديده ام . اگر مي توانيد ثابت كنيد هاله نور دور سر من نبود . چرا به اسلام و انقلاب و آرمانهاي امام خيانت مي كنيد و مي گوييد آقاي دكتر كردان مدرك دكترا را جعل كرده ؟ چرا در روز روشن دروغ مي گوييد و مي پرسيد صادق محصولي ثروت چند صد ميلياردي را از كجا آورده ؟ چرا از خدا نمي ترسيد و دروغ مي گوييد و مي پرسيد سپاه پاسداران مالك مخابرات مملكت شده ؟ عجب رويي داريد!!!! دروغ در روز روشن !!!!! چه بسيارند پاسداران گمنامي كه در خانه تلفن ندارند . همين سردار جعفري فرمانده سپاه براي تلفن كردن از كيوسك تلفن عمومي استفاده مي كند . كجايند مردان بي ادعا . از خدا بترسيد و تقوا داشته باشيد . امريكاي جهانخوار با حيله و نيرنگ بازداشتگاه كهريزك را در ايران تاسيس كرد و رهبر فرزانه انقلاب آن را تعطيل نمود . ببينيد در مورد همين خادم اهل بيت حاج اسفنديار رحيم مشايي كه من به هزار و يك دليل به ايشان علاقمندم چه مي گويند؟ مي گويند هفت هشت شغل دارد ؟ تقوا داشته باشيد و از خدا بترسيد ايشان بد كرده اند كه هفت هشت تكليف الهي را يكجا به گردن گرفته و به اسلام و انقلاب خدمت مي كند ؟
    + جوكر 
    وزير کشور طي اطلاعيه‌اي اعلام کرد: من شخصاً به عموم معترضين به نتايج انتخابات، اطمينان مي‌دهم که به هيچوجه تقلبي و اشتباهي در شمارش آرا رياست جمهوري صورت نگرفته است، زيرا گروهي از کارمندان مسلمان اين وزراتخانه از يکماه قبل از انتخابات مشغول شمارش آرا بوده‌اند!!!!
    + احمد 
    آقاي عبداللهي ، اگر به قول تو برادر كشي به اين است كه يك نفر هوادارانش را به خيابان بكشد و به كشتن دهد و مقصر اوست و شليك كنندگان تقصيري ندارند بنابراين عده بسياري از مردم كه در سال 56 در پي درج مقاله اي در روزنامه اطلاعات در مورد امام خميني كشته شدند حساب آنها چه مي شود ؟ آيا امام توهم قدرت داشت و مردم را به كشتن داد ؟ خود مردم خواهان تغيير نبودند ؟ خود مردم هيچ نمي خواستند ؟ انقلاب خواست امام بود اما خواست مردم نبود ؟ تغيير خواست امام بود و خواست مردم نبود ؟در اين جريانات اخير مير حسين موسوي توهم قدرت دارد و مردم هيچ خواسته اي ندارند و خواهان تغيير نيستند ؟ مير حسين خواهان تغيير است اما مردم خواهان تغيير نيستند ؟
    + مختار 

    خنده داره !

    به جاي جواب دادن به سوالها

    به پرت و پلا افتادي !

    تا به حال كسي بهت گفته استعدادت توي كوچه علي چپ بيسته بيسته ؟

    افتخار پاسخ گويي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ديده بودم احمدي نژاد خيلي خودشو تحويل مي گيره اما نمي دونستم اين بيماري به هوادارنش سرايت كرده ؟

    آقاي كودن و ابله تو فكر كردي كي هستي كه بايد به مردم افتخار پاسخ دادن بدي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اگه اونقدر شعور نداري كه بفهمي فضاي نت يه فضاي دوستانه هست و كمك مي كنه امثال بي سوادي مثل تو چار تا مطلب ياد بگيرن ، مجبور نيستي كه اين فضاي فرهنگي رو با توهم ، و رفتارهاي ماليخوليايي و سرشار از عقده هاي دوران كودكي خودت

    آلوده كني و خودت رو مضحكه ي دوست و دشمن كني .

    راست مي گن آدماي عوضي ، عوضي مي گيرن

    هر چند نمي دونم منو با كي اشتباهي گرفتي ولي برام جالب بود كه از بي سوادي مثل تو اين جمله رو بشنوم . باعث شدي كه بهم ثابت بشه طرفداراي احمدي نژاد قزميت مثل خودش قزميتن و

    ارزش نداره آدم وقتشو با اونا تلف كنه

    به عنوان توصيه ي آخر بهت مي گم حداقل از كامنتها و فضاي وبلاگ خودت اينو بفهم اگر شعور تحمل عقيده ي مخالف نبود

    وبلاگت اينقدر رونق پيدا نمي كرد . هر چند كه قدر اينم نمي دوني و از دستش مي دي ( همون توفيقش رو نداري )

    پاسخ

    کم آوردي ؟ .... تشريف داشتين حالا ....!
    + سينا 
    راست هم مي گويي . وحدت هابيل و قابيل ممكن نيست . وحدت مردمي كه جوانانشان توسط عده اي چماقدار مزدور كشته شدند با همين آدمكشها . وحدت زندان رفته ها با زندانبانانشان . اين امكان ندارد . راهي جز نابودي استبداد نيست . جنبش سبز آغازي است بر پايان ديكتاتوري و پدر سوختگي .
    پاسخ

    آره همين که تو مي گي ! فعلن به همين چيزا دلت و خوش کن بينيم بعدش چي ميشه!
    + احمد شماره 2 

    چه كسي توهم قدرت دارد ؟

    كسي كه بيبست سال سكوت كرد يا كسي كه گويا قصد ندارد از خر قدرت پياده شود ؟

    چه كسي فتنه كرد ؟

    كسي كه آنقدر تشنه ي قدرت است و احمق كه فكر مي كند با تقلب ميليوني مي تواند سر مردم را كلاه بگذارد و اصلا هم فكر نكند كه پانزده ميليون راي خاموش كه اصلا نظام را قبول نداشتند چطور مي توانند به احمدي نژادي راي بدهند كه حتا خود خامنه اي هم الان ديگر به زور دارد تحملش مي كند و همين روزهاست كه ديگر اعتبارش براي احمدي نژاد به كف ديگ بخورد و ديگر براي او نتواند هزينه كند . در ضمن شما ناتوان تر از اين هستي كه بتواني بگويي يك نفرشان را هم زنده نمي گذاشتيم . ولي آنقدر احمق و رواني هستي كه همچنين جمله اي بگويي ... !!! فعلن كه در خون ندا ي قهرمان در حال غرق شدن هستيد

    سلام

    کار کروبي به روزي رسيده است که افراد دلداده انقلاب حتي نمي خواهند حضورش را به مدت يک شب در قم تحمل کنند.

       1   2      >