• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : نامه سروش به رهبر و پاسخ آن
  • نظرات : 48 خصوصي ، 457 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     <    <<    11   12   13   14   15    >>    >
     
    + ميلاد 

    مرگ بر منافق

    عجب سخنراني بود!!!

    + جوكر 
    سرود ملي جديد ايران : دو دستي چو کشور به دشمن دهيم از آن به که خود را به کشتن دهيم!
    پاسخ

    آقا يدي ! پيش ما معلق بازي نكن . ذات كثيف و نمي شه با ظاهر ‏،تميز كرد. (بين خودمون باشه)
    + ميلاد 

    ديدين 16 اذر چه خبر بود هر جا رو نگاه ميكردي پرچم ايران بالا بود

    و خبر از سبز هاي اموي نبود اگر هم بود انقدر كم بودن كه ما نديديم .

    فقط شنيديم كه يكي از بچه هاي مومن و دين دار و از بالاي دانشگاه

    انداختن پايين!!! مرگ بر ديكتاتور!!!؟

    نميدونم تو راهپيماي 16 آذر كلت كمري و اسپري اشك آور چيكار ميكرد كه دانشجو ها رو با گاز اشك اور ميزدن !!!؟

    دمشون گرم ميگن نيرو هاي اطلاعات 5000 امپول حاوي سم رو گرفتن كه مي خواستن بزنن به اين اموي ها كه مظلوم نمايي بشه ؟

    عجب فكري!!!(يالثارات الحسين18/9/88)

    اي بر منافق لعنت.

    گل اقا :

    از فضل پدر تو را چه حاصل!!!

    الان هم جنگ بر پاست يه عده دارن به جان و مال و ناموس مردم تجاوز ميكنن.

    در روزي كه بايد در مقابل دشمنان ملت بايستند سطل هاي زباله رو اتيش ميزنند .

    شعار نه غزه نه لبنان سر ميدهند

    عكس امام رو پاره ميكنند

    مسجد رو به اتش ميكشند !!!

    شهدا كدوماشون از اين كا را كردن ؟؟؟

    فقط دفاع كردند و جلو گيري از تجاوز دشمن بيگانه نه اينكه دشمن رو دعوت كنن به خونشون و خودشون هم همكاري كنند. عجيب!!!

    حالا يه عده به وطن ما حمله كردن اما نه از بيرون از داخل ما هم وظيفه داريم دفاع كنيم / يا علي

    ما توانستيم

    + گل آقا 
    در ضمن اين نامهاي ميلاد و محمود احمدي نژاد و فلان و فلان هم ، همگي من نيستم . چشمهايت را بيشتر باز كن مثل اينكه چشمات ضعيف شده
    پاسخ

    سنگ پا از رو رفت!!!
    + گل آقا 

    1111111111111111111111111111111

    از گل آقا به حامد

    لازم مي دانم چند نکته به تو بگويم که آدم خيالپردازي هستي و هر چيزي که به ذهنت مي آيد مي گويي . من مثل هر كدام از دوستان ديگر نظر و عقيده خودم را مي گويم .همين طور كه تو و و امثال اين ميلاد و بي نام و نشان و .... مهملات مي بافيد و مي گوييد .

    دوم آنكه اگر من بي ادب و بي تربيت هستم تمام دوستان مطالب مرا خوانده اند مطالب تو و اين بي نام و نشان و ميلاد و .... را هم خوانده اند و همه مي توانند قضاوت كنند چه كسي بي ادب است . به هر حال بي ادبي مرا به پاي تو نمي نويسند . تو هم با آن مثال گوسفند و بز و دنبه هاي آويزان و ....

    مير حسين موسوي نخست وزير محبوب امام بود سيد حسن خميني نوه امام است دكتر بهشتي فرزند سيد الشهدا انقلاب شهيد بهشتي است و دكتر علي مطهري فرزند شهيد مطهري و .... بله اينها اساتيد اخلاق ما هستند و استاد اخلاق تو هم محمود هست و رحيم مشايي و ...... بگذار ديگر دوستان قضاوت كنند .

    اينكه مي گويي به راحتي دروغ مي گويد من هيچ دروغي نگفته ام و نمي گويم و خداوند لعنت كند آنكه را دروغ مي گويد . اينكه مي گويي برادرش اعدامي اول انقلاب بوده و توهين مي كني ، اگر مثل اين آقاي بي نام و نشان ، جوان ساده اي هستي كه فريب اين ريش بلند و زبان چرب آخوندها را خورده اي بدون مزد و جيره و مواجب هستي كه تو را حلال مي كنم و خدا تو را ببخشايد و اگر از اين چماقداران مزد بگير هستي كه جيره و مواجب مي گيري و نوكري مي كني تو را واگذار مي كنم به خدا . من خودم برادر شهيد هستم و برادرم در سن 15 سالگي در عمليات كربلاي 5 در شلمچه شهيد شد . او خود يك بسيجي بود .به عنوان عضوي از خانواده شهدا مي گويم كه شهداي ايران عزيز فقط و فقط براي دفاع از ايران عزيز و جان و مال و ناموس اين مردم جان خود را فدا كردند و نه هيچ شخص و فرد و يا گروهي . فقط بخاطر ايران و ملت ايران .نه بخاطر آخوند و نه به خاطر هيچ فرد خاصي و امروز آن چيزي كه بسيار ما را و خيلي هاي ديگر را عذاب مي دهد استفاده ابزاري از نام و ياد شهدا براي اهداف كثيف و پليد شخصي و گروهي است . امروز بسيج كارش به جايي رسيده كه در خيابان به زنها و دخترها حمله مي كند و با مشت و لگد آنها را مي زند . به خاطر فراواني دوربين عكاسي و فيلمبرداري و موبايل هم از بخت بد ولايت پنهان سازي اين مسائل هم امكان ندارد . واقعا آيا اگر امروز شهيد همت و شهيد باكري و ساير شهدا در ميان ما بودند آنها هم بخاطر محمود و مشايي و دار و دسته اراذل آنها اينگونه رفتار مي كردند ؟ آن بسيج و آن اخلاص و آن جوانمردي و غيرت كجا و اين بسيج و اين ريا و نيرنگ و دروغ و چماقداري و بي غيرتي كجا !! هر چند كه ما اطمينان داريم مردم فهيم ايران عزيز حساب آن شهداي عزيز را از اين مزدوران جدا مي كنند و درك مي كنند اما باز هم اين تبليغات دروغ و چسباندن اين مواجب بگيران مرغ و پلو خور ولايت به شهداي ملت ناجوانمردانه است .

    پاسخ

    چه حرف‌هاي آشنايي . آدم ياد راديو هاي بيگانه و راديو منافقين مي‌افتد که زمان جنگ چه اراجيفي عليه بسيجي ها و حزب الله و امام مي‌گفتند. اما مهم نيست ؛ آنروز بچه ها در جماران شعار مي‌دادند ما اهل کوفه نيستيم امام تنها بماند و امروز بلند و با افتخار مي‌گوييم ما اهل کوفه نيستيم علي تنها بماند.
    + جوكر 

    خوني كه در رگ ماست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    مال خودمونه به كسي هم نمي ديم !

    + گل آقا 

    در آستانه ماه حرم

    ماه پيروزي خون بر شمشير

    ماه قيام عليه ظلم و بيداد

    ماه مبارزه عليه يزيديان قديم و جديد

    شعار تمام حسيني ها

    يا حسين --------- مير حسين

    يا حسين --------- مير حسين

    يا حسين --------- مير حسين

    يا حسين --------- مير حسين

    پاسخ

    سلام آقاي بي نام و نشان. نگران نباش. اين گل آقاي بخت برگشته دروغ‌گو و تهمت زن هزار چهره که گاه فيلش ياد هندوستان مي‌کند و گاه خر مرادش در ينگه دنيا مي‌چرد! تا کنون با اسم‌هاي جعلي گل آقا،ميلاد، محمد، همدرد، احمد،سعيد، كارگر، محمد علي، ‌رضا، م، محمود احمدي نژاد، سينا، علي، ح،‌عجب ، آنفولانزاي آخوندي، غفور،‌ مردم، ‌دوست و ج آمده و پيام گذاشته و برخي پيام‌هايش از بس که رکيک بوده و بي‌ادبانه مجبور شدم پنهانش کنم . بي‌چاره تقصيري ندارد کسي که استاد اخلاقش سروش باشد و ميرحسين از اين بهتر نمي‌شود. تا به حال هم چند بار ادعا کرده که برادر شهيد است اما از آنجا که به راحتي دروغ مي‌گويد احتمالا اين هم يک دروغ ديگر است و چه بسا برادرش از اعدامي هاي اول انقلاب بوده اگر هم اتفاقا راست بگويد همان قضيه هابيل و قابيل است و حالا مي خواهد رنگ سرخ خون شهيدان را با ننگ سبز جلبکي اش پاک کند که غلط زيادي است و استادانش چنين عرضه اي ندارند چه رسد به تفاله اي که به مرض نفاق گرفتار است و درمان ندارد.
    + بنده خدا 

    مطمئنا اين ادبيات بي ادبانه شما مورد تاييد آقا هم نيست اگر مدعي پيرو خط ولايتيد واقعا ولايي باشيد تمام و كمال...

    + گل آقا 

    امروز راهپيمايي سبز علوي برگزار شد . عجب راهپيمايي بود نام سبز علوي كه يك نام سرقتي بود . جانم . آخوند تو دزدي كردن محشر است . درست مثل اون عربهاي كثيف صدر اسلام كه بر هر قومي پيروز مي شدند جان و مال و ناموس و زمين و آب و خاك و پول و همه چيز آن قوم را صاحب مي شدند امروز اين آخوندهاي شكمباره هم صاحب همه چيز اين آب و خاك شدند . صبح از جلوي يكي از مساجدتا در منزل امام جمعه شهرستان راهپيمايي سبز علوي بود . بيشتر از صد جعبه شيريني و چند صد سانديس و آب ميوه همان اول صبح بين تعداد خيلي كمي جمعيت كه همه آنها را مي شناختم تقسيم شد . همه عده اي مفتخور بودند كه صبح تا غروب در اين پايگاههاي بسيج و پشت سر آخوندها و يا دنبال امام جمعه ها پلاس هستند . عده اي از زنها هم كه پشت سر مردها حركت مي كردند كيسه هاي پلاستيكي كه همراه آورده بودند پر از شيريني مي كردند تا به خانه ببرند . كاسه ليسهاي ولايت . مراسمهاي مزخرف با اهداف پليد . پول مفت مردم و دل بي رحم حكومتي ها . عدالت علوي ، عجب مملكتي ! عجب روزگاري !

    + ميلاد 
    جناب ميلاد شما لطف كن يك اسم ديگه براي خودت انتخاب كن . هر چند كه ما فداييان ولايت چند رنگ و هزار چهره هستيم و اسم مستعار هم زياد داريم . ولي اينجا بهتر است تو يك نام ديگر براي خود انتخاب كني . جانم فداي رهبر .
    + ميلاد 

    پيام زير من نيستم .

    ميلاد جديد يه اسم ديگه برا خودت بزار

    من فعلا تماشا گرم.

    ما توانستيم

    پاسخ

    ميلاد جان نگران نباش اين‏ آدم رسوا تر از اين حرفا است و لي خب بايد تحملش كرد.
    + ميلاد 

    پايگاه مقاومت بسيج دكتر كردان عضو مي پذيرد :

    مدارك مورد نياز

    دو قطعه فتوكپي شناسنامه

    دو قطعه عكس 4*3

    پوشه روغني

    ابزار و وسايل مورد نياز :

    ريش و سبيل بلند

    چماق

    چفيه عربي

    امتيازات :

    1- اخذ تسهيلات و وام با اولويت با كمترين سود

    2- دريافت يك قطعه زمين در هر شهرستاني كه باشيد و تسهيلات جهت ساخت خانه

    3- اردوهاي سياحتي و تفريحي

    4- ارزاق عمومي ماهيانه ( برنج ، قند و شكر ، روغن و .... )

    5- در صورت كارمند بودن 3% افزايش حقوق بر مبناي حقوق پايه و افزايش يك رتبه نسبت به همكاران همتراز خود

    6- در صورت عضويت بيش از چهار سال و داشتن عضويت فعال و بعضي شرايط خاص ، قرار گيري در رديف حقوقي و اخذ حقوق ماهيانه

    ( 7- جهت آندسته از عزيزاني كه اهل عشق و عياشي هستند از قبيل شرب خمر ، دختر بازي ، خانم بازي و ..... طبق هماهنگي با دادگستري ،در صورت بروز مشكل ، حل مشكل خواهد شد )

    تذكر : پذيرش بسيجيان و رزمندگان زمان جنگ تحميلي در بسيج امروزي امکان پذير نمي باشد .

    + گل آقا 

    از گل آقا به احد

    مرتبه اول حامد به زبان خوش به تو گفت احد جان . مرتبه دوم با کمي تغير گفت احد خان . مرتبه سوم گفت نوبره .

    نه ، مثل اينکه تو اينطوري ارشاد نمي شوي . يک سرويس کهريزک نياز داري . اينطوري نميشه تو با زبان خوش آدم نميشي .

    + انسان 
    متاسفم از اينكه شما به جاي رهبر جواب ميدي اي كاش خود ايشان ميگفتند تا ببينيم نظرشون چيست ادبيات ايشان هم مثل شما بي ادبيست
    + گل آقا 

    از گل آقا به آقاي بي نام و نشان

    جناب آقاي بي نام و نشان قبل از جواب به مطالبي كه نوشتي مجددا تو را به رعايت عفت كلام دعوت مي كنم و اين الفاظ زشت مثل ماتحت چرب شده و قنبل و سوزش ما تحت و آلت تناسلي و ..... كه در شان شما نيست بر حذر مي كنم شما مي توانيد الفاظ ديگري مثل گمراه ، منحرف ، بي بند و بار ، فاسق و .... استفاده كنيد تا هم منظور خود را بيان كرده باشيد و هم كلام شما مانند كلام رسول الله و ائمه (ع) باشد كه طبق گفته قران اسوه حسنه هستند نه اينكه كلام شما مثل اين حامد حقوق بگير باشد چون او اسوه حسنه نيست .

    مطلبي را كه به شما مي نويسم تاكنون در اين وبلاگ ننوشته ام و فقط براي تو و به خاطر تو مي نويسم .

    نوشتي اون زماني كه جوانهايي به جبهه مي رفتند و براي اينكه يك وجب از خاك اين كشور به دست اجنبي نيافتد تو كجا لالا كرده بودي ؟ آن موقع من نوجواني 10 ساله بودم كه چشم به راه نامه برادرم از جبهه بودم . برادرم كه 5 سال از خودم بزرگتر بود در سن 15 سالگي كلاس سوم راهنمايي را رها كرد و به جبهه رفت تا يك وجب از خاك اين مملكت به دست دشمن نيافتد و در دي ماه سال 65 هم شهيد شد . من اين مطالب را تاكنون براي حامد ننوشته ام و فقط براي تو مي نويسم كه حداقل تو كه اميدوارم گوش شنوايي داشته باشي پاي صحبت يكي از بازماندگان شهدا كه هنوز به آرمانهاي اوليه انقلاب وفادار مانده اند و اعتقادات خود را با شرك و شخص پرستي آلوده نكرده اند بنشيني .

    انقلاب از مسير اصلي خود به بيراهه رفته و اين يك واقعيت است . واقعيتي كه اگر به اطراف خود نگاه كني به خوبي مي تواني ببيني .ما انقلاب را در همان مسير اصلي خود مي خواهيم . همان مسير اول .

    چرا هركس را كه انتقاد كند و اعتراضي به امري داشته باشد او را فاسد و فاسق مي شماريد ؟ چرا ؟مردم بايد لال شوند ؟ واقعا اين انقلاب براي چه بود ؟ اگر كسي حق نداشته باشد حرف بزند اينكه شد همان رژيم شاه . تو مي گويي چند نفر فاسدالاخلاق اعتراض مي كنند به مسئله حجاب . خوب اعتراض خودشان را بكنند ما را چكار به آنها . موسي به دين خود و عيسي به دين خود .اعتراض ما اينست چرا يك آخوند مثل حاج آقا گلستاني نماينده ولي فقيه و امام جمعه تويسركان كه مرتكب زنا مي شود محاكمه نمي كنند . چرا پشت سر اينها بايد نماز خواند ؟چند آخوند فاسد مردم فريب ديگر بايد دستشان رو شود كه شما به خود بياييد ؟ چند نفر آدم لاابالي و بي ججاب مگر نماينده كل ملت ايران و جنبش سبز هستند ؟ شما كمي به حرف توده مردم و به خواست مردم بكنيد . همين مثالي كه در مورد زن هرزه كه در خيابان يقه آدم را بگيرد و هوار بكشد و آنسان چطور ثابت كند به پير به پيغمبر مرا با او كاري نيست . همين مثال را براي تو مي زنم تو حداقل باور كن . به پير به پيغمبر جنبش سبز ملت ايران جنبشي مردمي ، فراگير ، براي احقاق حقوق ملت است و بسيار بسيار فراگير تر از آنست كه اگر چند بي حجاب در آن باشند نشانه انحراف آن باشد . مي گويي آزادي بيان مشكل اين كشور را مي تواند حل كند ؟ قطعا آزادي بيان نقش مهمي در حل بسياري از مشكلات دارد . قطعا . جلوي خيلي فسادها را مي گيرد . جلوي خيلي بد مديريتي ها را مي گيرد . ديگر هيچ مسئولي جرات خلاف نمي كند . يادت رفته شعار اصلي انقلاب اسلامي چه بود ؟ استقلال آزادي جمهوري اسلامي . جنبش سبز اين آزادي را که در اين شعار گنجانده شده مي خواهد نه بي بندوباري .

    واقعيتها را ببين و درک کن . آخوندهاي حالا ، مثل آخوندهاي گذشته نيستند .اينها يك مشت عوام فريبند با جيبهاي گشاد . بسيج امروز ديگر آن بسيج زمان جنگ نيست . بسيج در زمان جنگ اسلحه خود را به روي بيگانه مي گرفت . دشمن ستيز بود و از ناموس و خاک اين مملکت دفاع مي کرد . اما بسيج امروز اسلحه به روي مردم مي کشد . مردم خود را با چوب و چماق مضروب مي کند . چماق بر سر زن و دختر مي زند . اينها را ببين و قضاوت کن . ما در ميان اين ملت و مردم زندگي مي کنيم . چطور مي توان واقعيت را ديد و آن را انکار کرد . امروز بسيج تبديل به يک سفره گسترده چرب شده که شکم پرستان و دنيا پرستان دور آن جمع شده اند نه رزمندگان زمان جنگ . مي داني به خاطر امتيازات ويژه اي كه به اعضاي پايگاههاي مقاومت بسيج و گردان عاشورا مي دهند خيليها فقط براي اين امتيازات عضو مي شوند . اينها چيزهايي است كه به عينه مي بينيم . رزمنده زمان جنگ همان جانبازي بود كه جلوي مجلس خودسوزي كرد . رزمندگان زمان جنگ همين جانبازان شيميايي هستند كه از عهده تامين داروي خود بر نمي آيند . اينقدر جلوي تلوزيون ضرغامي ننشين و اين صحنه سازيها ي پوشالي و اين لبخندهاي مصنوعي نقاشي شده بر چهره ها و اين دروغها را تماشا نكن برو به بطن جامعه برو واقعيتها را از زبان خود رزمندگان بشنو از زبان خود جانبازان بشنو نه از تلوزيون ضرغامي نه از حامد مواجب بگير .

    اطلاع داري كه ايران هشتمين كشور فاسد جهان است ؟ مي گويي اينها توطئه آمريكاست . كدام آمريكا ؟ همه چيز توي اين مملكت شده توطئه آمريكا و استكبار . ديگر از اين حرفها مرغ پخته شده هم خنده اش مي گيرد . نمي بيني اين روسيه زالو صفت چطور مملكت ما را چپاول مي كند ؟ مي داني به بهانه نيروگاه اتمي بوشهر چند سال است اين روسها مملكت ما را غارت مي كنند . تا الان 15 سال است ،كه البته هنوز ساخته نشده . همين ديروز كه كه شوراي حكام بر عليه ايران قطعنامه صادر كرد روسيه و چين هم جزء امضاكنندگان اين قطعنامه بودند . حالا مي داني چرا ملت ايران شعار مرگ بر روسيه و مرگ بر چين دادند ؟ آگر مي داني به اين حامد هم بگو تا او هم بفهمد و از اجنبي پرستي خجالت بكشد . اجنبي خواه انگليس خواه روسيه خواه آمريكا و خواه چين دلش براي اين كشور نمي سوزد . اگر ما حاضر نيستيم كشور خود را به استكبار آمريكا واگذار كنيم دليل نيست كه به دامن روسيه بيافتيم .برو مطلب حامد مزدور در همين وبلاگ در مورد اين شعار بخوان .

    مي داني مافياي سپاه پاسداران چطور تمام مملكت بخصوص اركان اقتصادي را در چنگ خود گرفته ؟ اخر تو خودت بگو ، سپاه پاسداران چه ربطي دارد مالك مخابرات شود ؟ هر پروژه را در كشور مي بيني تحويل سپاه است .

    تو مي گويي بعد از رفتن شهدا ما چه بايد بكنيم ؟ حتما مي گويي بايد مطيع بي چون و چراي ولايت باشيم . بايد مثل گوسفند مطيع چوپان باشيم . نه . بايد زندگي كنيم زندگي . بايد اين كشور را بسازيم بايد همديگر را دوست داشته باشيم بايد به جانبازان رسيدگي كنيم و حق آنها را از آخوندهايي مثل گلستاني بگيريم تا آنها جلوي مجلس خودسوزي نكنند . بايد همديگر را دوست داشته باشيم نه آنكه تيغ به روي هم بكشيم بايد به حرف مردم گوش دهيم نه آنكه توي دهن مردم بزنيم . بايد خداي يگانه و يكتا را بپرستيم و نه اين بتهاي عمامه به سر را . دوست عزيز برو و كتاب جهان بيني اسلامي شهيد مطهري را بخوان در آن نوشته شده كه يكي از دلائل انحراف عقل و انديشه انسان شخصيت پرستي است . در نهج البلاغه نيز علي (ع) به صراحت فرموده اند : ملاك و معيار حق شخص نيست(در روزنامه كيهان يك زماني ديدم با تيتر درشت نوشته بود حجت حق فقط فرمان ولايت مطلقه فقيه است . اين را با تيتر درشت چاپ كرده بودند ) . اگر بتواني اين مطلب را ملكه ذهن خود كني و مثل يك اصل و قانون براي خود قرار دهي ، اين اصل كه شخص خاص ( بويژه اگر غير معصوم باشد ) ملاك حق نيست و نبايد بر شخص تعصب داشت اين گام مهمي در رسيدن به حقيقت و قرارگيري انديشه در مسير صحيح است . دوست عزيز گفتني بسيار است و مجالي نيست اگر تو خودت چشم باز كني و واقيتها را با چشم ببيني بدون تعصب انديشه كني تو خودت خيلي بهتر از من مي تواني حقيقتها را بيابي .

    موفق باشي

    راستي يك نكته را در پايان بگويم و تمام اين مطلب را از صميم قلب مي گويم و اطمينان داشته باش كه حرف دل خيلي از خانواده شهدا نيز هست . استفاده ابزاري از ياد و نام شهدا براي مقاصد مختلف بسيار كار ناشايست و نابجايي است . خدا وكيلي تو خودت قضاوت كنم من نمي گويم انتخابات رياست جمهوري و يا انتخابات مجلس ، در نظر بگير انتخابات شوراي شهر ، دقت كن ، شوراي شهر ، مي گوين مردم حتما بايد به آقاي مثلا الف راي بدهند اگر به آقاي ب راي دادند به آرمانهاي شهدا و انقلاب و امام خيانت كرده اند . ببين به چه روزي افتاديم ؟

     <    <<    11   12   13   14   15    >>    >