• وبلاگ : نوشته هاي حامد عبداللهي
  • يادداشت : مرگ بر روسيه !
  • نظرات : 5 خصوصي ، 8 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + زنبوردار 

    در سال 1356 يكي از دوستان من كه از آمريكا اومده بود

    تعريف مي كرد به اتفاق فخرالدين حجازي و دانشجوها روبرو كاخ سفيد شعار مرگ بر آمريكا مي داديم و گوجه فرنگي و تخم مرغ گنديده به كارتر پرتاب مي كرديم .

    بعدها يك سوال در ذهن من شكل گرفت و آن اين بود كه آيا آمريكا در آن سالها نمي توانست با پليس ضد شورش جلوي چند تا دانشجو خارجي رو بگيره كه حد اقل در خاك خودش نگن مرگ بر آمريكا ؟

    بيشتر كه فكر كردم به اين نتيجه رسيدم كه آمريكا در آن سالها دلار خرج ما كرد كه در خيابان شعار مرگ بر آمريكا بدهيم تا به اين وسيله :

    1 - هم ما رو منزوي كنه و تحريم تا كالاي آمريكايي رو به چند برابر قيمت از تركيه و دبي و كره بخريم .

    2 - بعد ها جنگ و بعدش هم صلح رو به ما تحميل كنند تا به اين وسيله هم جنگ افزار هاي خودشون امتحان شده باشن هم كارخونه ها يه پول هنگفت به جيب بزنن .

    3 - جنگ داخلي كردستان و راه بندازن و با ترور و اعدام در سالهاي شصت تا هفتاد كلي از بهترين جوونهاي ما نابود بشن تا به اين وسيله آمريكا انتقام اون چندتا مستشاري رو كه به دست افراطيون در دهه هاي چهل و پنجاه در ايران ترور شدن رو بگيره .

    4 - با جنگ عراق در ضمن مسلمونا به جون هم مي افتن و منطقه نا امن مي شد و با ادامه ي شعار آمريكا ستيزي و ماجراي حمله به كويت توسط صدام و ماجراي يازده سپتامبر ( كه از خودشون بود ) پاي آمريكا هم توي منطقه باز مي شد .

    ميبينيد اين شعار مرگ بر آمريكا چقدر براي آمريكا بركت داشته ؟!

    ولي آيا ما به جز برادر كشي و بد بختي و بعد از سي سال نفاق و تفرقه در ايران و كلي معضل ديگه چه سودي تونستيم از اين مرگ بر آمريكا بگيريم ؟؟؟؟؟؟

    جوونامون مومن تر شدن و تارك الصلاه ها كمتر شدن ؟

    اجناس چيني . كره و بازار مشترك ديگه وارد نمي كنيم ؟

    و به خودكفايي اقتصادي رسيديم ؟

    فساد اقتصادي و اجتماعي اعتياد و ... كمتر شده ؟

    در سطح بين الملل نفوذ و اقتدار داريم و تونستيم انقلاب و فرهنگمونو به دنيا صادر كنيم ؟

    پاسخ

    حالا من به اين حرف کاري ندارم و اين که بالخره مبارزه با طاغوت و استکبار ستيزي يک اصل قرآنيه و البته بايد روش هم درست باشه اما يک سوال: چرا صداي آمريکا و بي بي سي فرياد الله اکبر سر دادن و از جنبش خس و خاشاک حمايت کردن ؟ چرا بعضي از ما ايراني ها باز گول استعمار پير رو خورديم و تو نقشي که اونا دادن بازي کرديم؟ چرا به دروازه خودي گل زديم؟ حماسه چهل مليوني ملت را به چي فروختيم؟